Campanie de Paște de la Albalact

Obiceiurile sunt bine împământenite, mai ales când vine vorba de mâncare și rețete tradiționale, iar fiecare regiune are secretele ei. Brandul Albalact vorbește despre tradiție, calitate și gust bun din Alba, despre laptele și untul care fac rețetele mereu mai bune, dar mai ales la ceas de sărbătoare. Campanie de Paște de la Albalact

„De Paște, Albalact îi provoacă pe consumatori la întrecerea rețetelor de pască, un preparat specific acestei sărbători, pe care românii l-au înnobilat cu brânză dulce, lapte, stafide și alte ingrediente. Consumatorii Albalact sunt invitați să acceseze site-ul www.lactatealbalact.ro și să împărtășească secrete despre cum se prepară pasca la ei acasă, pentru a contribui astfel la cel mai mare rețetar de pască”, au declarat reprezentanții Albalact.

Astfel, consumatorii trebuie să spună care este ingredientul magic sau metoda secretă folosită și vor fi răsplătiți, prin tragere la sorți, cu lactate Albalact, ustensile pentru gătit prăjituri sau marele premiu - o excursie în Țara Moților alături de cineva drag.

Albalact este un brand românesc, recunoscut de consumatori prin atributele produselor oferite: gust bun, ingrediente naturale și calitate.

GsK lansează Parodontax Complete Protection Extra Fresh
GsK lansează Parodontax Complete Protection Extra Fresh
Noua pastă de dinți Parodontax Complete Protection Extra Fresh oferă consumatorilor 8 beneficii special concepute pentru gingii mai sănătoase...
Heidi introduce figurinele de Paște
Heidi introduce figurinele de Paște
Heidi Chocolat introduce o nouă gamă de figurine, ce cuprinde patru produse. Gama este realizată special pentru sărbătorile de Paște și este...
O nouă lansare Whiteland
O nouă lansare Whiteland
Whiteland lansează sub brandul Mission Foods un nou produs din categoria wrap-uri: Mission Fresh&Soft Wraps Kids, parte din gama de lipii pentru...
Agricola, noi produse ready-meals
Agricola, noi produse ready-meals
Agricola lansează Mozzarella Sticks fără E-uri în gama de produse ready-to-eat și semi-preparate. „Savoarea produsului este dată de gustul...
O nouă provocare de la Almette
O nouă provocare de la Almette
Almette, brand din portofoliul producătorului de brânzeturi Hochland, lansează o provocare pentru cumpărători. Consumatorii care acceptă...
Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”
Zuzu lansează campania „Experiența Dolce”
Zuzu Dolce, desert din portofoliul Albalact, aduce consumatorilor săi o nouă experiență și o campanie cu premii. Studiile recente au observat...