Campanie aniversară semnată de rețeaua de magazine Diana
Retailerul Diana marchează aniversarea de 30 de ani de prezență pe piață prin campania “Cu puțin noroc, poți câștiga un T-Roc!”, care se desfășoară între 10 mai și 8 iulie 2021, în cele 6 județe în care este prezentă rețeaua de retail Diana.
La cumpărături de peste 100 RON, clienții primesc taloane de înscriere în tombola cu tragere la sorți, iar la achiziția de produse Coca Cola de minimum 10 lei, taloane pentru premii instant.
Cumpărăturile în cele 65 de magazine fizice Diana, în magazinele Diana și Diana Gourmet listate în aplicaţia FOODIFY pot aduce unul dintre cele 5.000 de premii instant și cele peste 400 premii puse în joc la tombola aniversară – 30 de televizoare Smart Alliew, 30 de boxe portabile JBL, 30 de aparate Tchibo Cafissimo + 240 capsule, 15 laptopuri Gaming Lenovo, 15 telefoane mobile Apple iPhone 12 și 300 de tocătoare din lemn. Și cu puțin noroc, marele premiu, un Volkswagen T-Roc. Valoarea totală a premiilor este de 323 830.15 lei.
Prin această campanie, magazinele Diana își propun să răsplătească fidelitatea celor care își fac constant cumpărăturile aici, dar și să pună bazele unei relații pe termen lung cu noi clienți.
Rețeaua Diana, prezentă în topul Local Key Accounts din România este una dintre liniile de business ale grupului Diana, prezent și în industria cărnii, unde se află pe locul 5 în top abatoare și în top 10 producători de carne cu capital 100% românesc.