Articole publicate de Bogdan Angheluță, pagina 2
Tendințele care definesc consumul în piața de retail & FMCG în 2024
8 aprilie 2024
7 minute
De la tehnologie la greenwashing și valoare adăugată, studiul anual „Consumer Trends”, publicat de Euromonitor, arată care sunt cele mai...
Radu Palamariu, Alcott Global, despre leadership și succes în supply chain
26 martie 2024
4 minute
Dacă vorbim despre lanțul de aprovizionare, cu siguranță vorbim despre un context în continuă evoluție. Radu Palamariu, Managing Director...
e-Mobility Rentals, un prim pas către mobilitatea urbană sustenabilă
11 martie 2024
4 minute
e-Mobility Rentals a luat naștere în 2022, din dorința de eficientizare a procesului de încărcare a vehiculelor electrice. Compania a dezvoltat...
O nouă revoluție digitală în supply chain
4 martie 2024
4 minute
Tehnologiile de ultimă oră revoluționează managementul lanțurilor de aprovizionare. Odată cu progresele rapide în inteligența artificială...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze
Retailul global în 2024: mai multe vizite în magazin, dar și mai multă atenție acordată prețurilor
12 februarie 2024
4 minute
Încetinirea inflației va consolida creșterea volumelor în retail, dar scăderea economiilor deținute de consumatori și prețurile ridicate la...
Retailul în 2024, între provocările economice și influența Generației Z
8 ianuarie 2024
6 minute
Deși se estimează că inflația globală va fi mai mică în 2024, aceasta va rămâne peste un nivel de confort în majoritatea economiilor...
Inteligența artificială generativă ca motor al personalizării
8 ianuarie 2024
4 minute
Puterea IA generativă constă, printre altele, în faptul că poate genera un număr infinit de oferte pentru fiecare consumator în parte – cu...
Cum redefinesc aplicațiile mobile strategiile de marketing digital
13 decembrie 2023
3 minute
Într-un mediu atât de dinamic precum digital marketing, fiecare brand încearcă să fie cât mai aproape de clienții săi, în cât mai multe...
Produse noi:
Waterdrop lansează gama Microenergy cu conținut de cofeină naturală
Tuborg Christmas Brew dă și anul acesta tonul sărbătorilor de iarnă
Gold DLG pentru Doncafé și în 2024
Inovație de la Henkel pentru îngrijirea și stilizarea sprâncenelor
Glenfiddich lansează în România a 19-a ediție a Glenfiddich 40 YO Cumulative Time
5 to go lansează siropul Dubai chocolate flavour edition
PepsiCo România lansează Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de lămâie
Waterdrop lansează colecția de iarnă
KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată
L'OR Espresso lansează gama de cafea L'OR Passione Rossa
Anuga 2023: Trendul plant-based pierde din avânt
11 decembrie 2023
3 minute
Anuga 2023, cel mai important târg de produse alimentare și băuturi din lume, desfășurat sub sloganul „Creștere sustenabilă”, a revenit ca...
Vojtech Vosecky, Circle Economy: Economia circulară, o modalitate de a fi mai puțin dependenți de parteneri geopolitici instabili la nivel global
27 noiembrie 2023
4 minute
Chiar dacă recircularea bunurilor în economie și în viața de zi cu zi este o realitate, procesul nu este încă suficient de bine transpus în...