FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Vascar trece mezelurile sub brandul Moldova în bucate

Vascar trece mezelurile sub brandul Moldova în bucate

Moldova in bucate

Vascar a finalizat, recent, un proces de rebranding care a vizat gama de mezeluri, cea mai mare parte a produselor trecând sub marca Moldova în bucate, folosită anterior doar pentru gama de conserve.

Cu ocazia relansării gamei de preparate din carne, Vascar a lansat și un nou tip de ambalaj (flow pack), prin intermediul căruia mezelurile sunt ambalate în atmosferă controlată, fiind mai bine protejate și având termen de valabilitate mai mare.

De la începutul acestui an, Vascar a investit 500.000 de euro în achiziția de echipamente de ambalare, dar și în flota auto.

”Intenționăm, odată cu acest rebranding, să ne extindem distribuția la nivel național și cu preparatele din carne, cu care suntem prezenți pentru moment doar în regiunea Moldovei.

Anul acesta vrem să atacăm Bucureștiul și județul Prahova, iar în următorii ani vrem să acoperim trei sferturi din județele României”, a declarat directorul de marketing al Vascar, Vlad Ciuburciu.

Vascar intenționează să se listeze cu preparatele din carne în rețelele internaționale de magazine, dar să facă și distribuție directă către retailerii independenți.

Compania va mai păstra câteva preparate din carne sub brandul Vascar, însă aceastea vor fi poziționate pe segmentul economic, în timp ce Moldova în bucate va fi poziționat pe segmentele premium și upper mainstream.

Aproximativ 55% din producția Vascar este reprezentată de mezeluri, în timp ce conservele au o pondere de 45%.

Expansiune în retail

Vascar intenționează să își extindă și rețeaua de magazine proprii. ”Anul acest am deschis trei magazine, la Galați Roman și Piatra Neamț, iar până la sfârșitul anului vrem să mai deschidem încă două unități comerciale”, a mai spus Vlad Ciuburciu.

În urma celor cinci deschideri din acest an, rețeaua de magazine Vascar va ajunge la 20 de unități, șapte dintre acestea fiind amplasate în orașul Vaslui, restul fiind localizate în alte orașe din Moldova.

Compania intenționează să se extindă cu rețeaua de magazine și în următorii ani și să deschidă magazine inclusiv în București.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content