FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > TopGel își consolidează poziția pe piața de înghețată printr-o achiziție

TopGel își consolidează poziția pe piața de înghețată printr-o achiziție

TopGel

TopGel, cel mai mare producător român de înghețată, anunță achiziția în proporție de 100% a Secret Prod SRL din Brăila. Tranzacția sprijină creșterea businessului demarată de TopGel pe piața din România și în industria de înghețată și patiserie conform strategiei de dezvoltare a businessului și linii de producție urmărită în anul 2021.

Secret Prod SRL deține o cotă de piață de 3% potrivit informațiilor furnizate de companie și a fost înființată în anul 1994, având ca obiect de activitate producția și distribuția de înghețată. Producătorul deține un parc de 4.000 de congelatoare distribuite zonal și colaborează cu 5000 de clienți prezenți în zona de SE a țării, în apoximativ 10 județe.

Prin această achiziție, TopGel, care în prezent deține propria rețea de distribuție, două fabrici la Cârcea, 16 linii de producție și 24 de centre regionale de distribuție, va adăuga în portofoliu alte două puncte de lucru în Brăila și Vaslui, întărindu-și totodată rețeaua de livrare, distribuție și comercializare de produse la nivel național.

„Strategia de business TopGel a fost și este în continuare orientată către dezvoltare continuă și către consolidarea punctelor de distribuție, a rețelei de clienți și a calității produselor pe care le producem, adăugând totodată noi arome în portofoliu, în baza preferințelor consumatorilor. Tocmai pentru că ne dorim să fim și mai aproape de consumatorii noștri, să le facem produsele TopGel din ce în ce mai accesibile în proximitatea lor, atât în ceea ce privește produse de înghețată, cât și produsele de patiserie, mizăm tot mai mult pe o strategie de extindere la nivel național,” spune Bianca Popa, Director de Marketing TopGel.

Cu o istorie de 27 de ani, TopGel are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată, aproximativ 20.000 de clienți în întreaga țară, 400 de angajați, 24 de puncte de distribuție și o flotă proprie care acoperă 100% din suprafața țării. Flota dedicată este formată din 200 auto frigorifice pentru înghețată, 75 autoutilitare pentru produse de patiserie și un camion frigorific.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content