FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > STRAUSS România sărbătorește 40 de ani de energie AMIGO

STRAUSS România sărbătorește 40 de ani de energie AMIGO

În anul 1982, cafeaua Amigo ajunge pentru prima dată în România. Așa începe o poveste de succes, o poveste a uneia dintre cele mai îndrăgite mărci din România, o poveste scrisă, în primul rând, de către și pentru consumatorii mărcii Amigo.

40 de ani de tradiție

Neschimbat de 40 de ani, produsul Amigo a fost dezvoltat de către specialiștii brazilieni folosind o rețetă ce conferă cafelei un gust unic, caramelizat, puternic, care a ajuns să definească preferința de gust a românilor pentru acest tip de cafea.

Textura produsului, precum și ritualul de preparare, asigură, dintotdeauna, o cremă densă, bogată și apetisantă.

Iar cutia a rămas, și aceasta, neschimbată. Aleasă tot din anul 1982 pentru că reușea să izoleze foarte bine cafeaua după deschidere, nepermițând aerului să afecteze aroma cafelei din interior. Acesta este și astăzi motivul numărul 1 pentru care cutia a rămas aceeași. Tradiția dar și calitățile ermetice ale cutiei metalice.

40 de ani în preferința consumatorilor

Calitatea Amigo este recunoscută în fiecare an și în testele de gust cu consumatorii. Gust, tărie, consistență, cremă, sunt câțiva dintre indicatorii importanți în testele de gust în “blind” (fără a preciza marca), indicatori la care Amigo excelează în raport cu principalul competitor din categoria instant.

Amigo este preferat de 57% dintre consumatorii de instant, în timp ce principalul competitor obține 43% scor de preferință.

40 de ani de leadership în piața de cafea solubilă

Toate aceste constante au contribuit decisiv la păstrarea poziției de lider de piață, la o loialitate uriașă și chiar la un aflux constant de consumatori noi, în special tineri, atrași de spiritul ferm, “straightforward”, al brandului.

Conform datelor de piață furnizate de compania de retail audit NielsenIQ, Amigo este lider în categoria cafea instant, având în 2021 o cotă de piață în volum de 28,8%, cu vânzări cu 56% mai mari față de următorul concurent în categorie.

40 de ani de energie pentru români

În timp, datorită calităților intrinseci ale produsului dar și acțiunilor de comunicare, Amigo a început să fie asociat cu energia mai mult decât branduri mari, internaționale, ajungând să fie perceput chiar mai mult decât un brand. A devenit un artefact cultural.

O marcă ce energizează România, care îi ține conectați pe toți cei fără de care viața noastră nu ar fi fluidă. Curierii care livrează bucurie, medicii care dau speranțe, brutarii care livrează prospețime zilnică, reporterii care ne țin conectați și toți cei care țin România în mișcare. Toți au nevoie de energia Amigo, iar Amigo furnizează energia necesară ca într-un ecosistem ce susține viața.

40 de ani de prezență în viața românilor

 

 

Pentru a veni în întâmpinarea consumatorilor săi oriunde ar fi aceștia pe parcursul zilei, Amigo a lansat soluții de preparare cu ajutorul aparatelor automate, atât de tip vending cât și de tip “bean to cup”. Mărind amprenta de prezență, Amigo este disponibil în zonele de trafic deschis, la birouri, în zonele de acces ale clădirilor de birouri, în instituții și chiar și în locații de tip HoReCa.

Amigo este pentru toți cei care nu au timp de pauză dar au nevoie de energie pentru a-și face meseria cu responsabilitate. Amigo este pentru cei pe care se bazează România.

De aici și sloganul Amigo. Energie, nu vorbe.

*Articol susținut de Strauss România

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content