FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Răzvan Rusu se extinde la Idicel cu o investiție de 800.000 de euro

Răzvan Rusu se extinde la Idicel cu o investiție de 800.000 de euro

Răzvan Rusu, fondator Răzvan Idicel

Răzvan Rusu, antreprenorul care în urmă cu zece ani lansa pe piață brandul Dulceața lu’ Răzvan, are planuri ambițioase pentru anul viitor, urmând să investească aproximativ 800.000 de euro în extinderea capacităților de producție de la Idicel Pădure, decizie care va ajuta afacerea de familie să treacă într-o nouă etapă de dezvoltare.

După un 2021 dinamic, marcat de lansări de noi produse și efortul de a susține creșterea cifrei de afaceri, Răzvan Rusu, antreprenorul din spatele businessului Răzvan Idicel, pregătește terenul pentru anul viitor, care se anunță cel puțin la fel de interesant.

“Ne-am extins și pe alte categorii, anume pe categoria de ciocolată și cremă de alune, unde avem rezultate promițătoare. Am reușit să avem o poziție vizibilă la raft prin gama noastră de produse, zacuscă și salate, din care două produse au fost lansate în primăvara acestui an. Ne bucurăm de o imagine consolidată în piață și avem planuri de extindere pe categorii noi pentru anul viitor”, a spus pentru Progresiv Răzvan Rusu.

În acest context, afacerea de familie Răzvan Idicel ar putea atinge anul acesta cifra de afaceri de un milion de euro, reprezentând o creștere de peste 50%, cea mai mare de la lansarea businessului pe piață. Evoluția este susținută de specialitățile de zacuscă, care rămâne produsul cu cele mai bune rezultate din portofoliu și lider în categorie din punctul de vedere al valorii. “Este o mare mândrie pentru noi, porniți dintr-un sat de munte din Transilvania, împreună cu gospodinele din satul Idicel Pădure, să ajungem în cea mai bună poziție în retailul modern, cu perspective fantastice de creștere. Lansările de produs din acest an, anume zacusca picantă, zacusca cu ghebe și crema de alune, au fost foarte bine primite în piață și avem mare încredere în viitor”, a punctat Răzvan.

Prin urmare și lista de proiecte pentru 2022 se anunță una interesantă, antreprenorul având în plan atât dezvoltarea distribuției în offline, cât și pe noile platforme de livrare la domiciliu. Comerțul online deține o pondere de circa 10-15% din cifra de afaceri, iar pentru prima parte a anului viitor Răzvan Rusu are în plan o campanie de marketing inedită.

“Ne pregătim să ne extindem pe o nouă categorie, unde să aducem valoare prin produs, anume pregătim un muștar grozav, pe care îl lansăm în luna martie/aprilie a anului viitor. Una dintre liniile de business în care am reușit să avem performanțe anul acesata este cea legată de cadourile corporate, unde am găsit un interes destul de mare pentru produse manufacturate în România, iar companiile au fost receptive, cu atât mai mult cu cât prin achizițiile făcute susțin și proiectul nostru local de renovarea a sălii de sport din Idicel Pădure și dotarea laboratorului informatic din școală. Credem mult în susținera comunității, a copiilor și femeilor din sat, aceasta reprezentând o componentă importantă în planurile noastre de dezvoltare”, a explicat antreprenorul.

Odată cu atingerea bornei cu numărul 10 din activitatea businessului, Răzvan Idicel va intra în 2022 într-o nouă etapă de dezvoltare. “Ne bucurăm mult că am reușit să găsim un teren frumos la Idicel Pădure, delimitat pe de o parte de pârâul din sat și de pădure, iar pe cealaltă parte de biserica din centrul satului. Dezvoltarea o realizăm cu oamenii locului și o vom face în două etape - anul viitor ne propunem să finalizăm partea de depozitare, de circa 350 mp, iar în 2023 să fie operațională noua bucătărie și spațiul de producție pentru ciocolată. Practic, facem o bucătărie mai mare cu mai multe ceaune și cu cele mai performante utilaje pentru ciocolată. Va fi emblematic atât din punct de vedere architectural, cât și al eficienței”, a mai spus Răzvan.

Antreprenorul colaborează pe partea de dezvoltare cu un consultant olandez pentru stabilirea fluxurilor și operațiunilor din noua locație. “Partea de producție va ocupa aproximativ 450 mp, pe două niveluri - la parter producția de zacuscă și salate, iar la etaj producția de ciocolată și cremă de alune. Suprafața de teren o să fie împărțită în două părți - producție, depozit și căi de acces, respectiv vom păstra un câmp cu flori sălbatice, unde vom amenaja două săli de clasă în aer liber pentru copii, una de meșteșuguri locale și alta de limba engleză, școala din sat fiind peste drum de locația noastră”, a completat Răzvan.

Ca impact al investiției asupra capacității de producție, antreprenorul are în plan atingerea pragului de un milion de borcane anual, obiectiv realizabil în circa 4-5 ani. În prezent, capacitatea se situează la 300.000 de borcane pe an.

În ceea ce privește sursa de finanțare, Răzvan Rusu a precizat că va apela la un credit de investiții de circa 800.000 de euro. “În prezent suntem zece oameni în companie și cel mai probabil o să mai avem nevoie de trei oameni anul viitor și, de asemenea, lucrăm cu personal externalizat pe diferite proiecte”, a completat antreprenorul.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content