FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Progresiv a lansat prima ediție Progresiv Hub

Progresiv a lansat prima ediție Progresiv Hub

Progresiv Hub

Progresiv a dat startul evenimentelor din 2021 cu Progresiv Hub, o conferință virtuală care a adus împreună reprezentanții industriei de retail&FMCG, oferind cadrul perfect pentru a împărtăși cele mai noi idei sau strategii de piață și pentru a dezbate noile modalități de a răspunde cerințelor industriei.

Prima ediție Progresiv Hub s-a desfășurat sub tema „Redefining in-store promo”, topic ales având în vedere modul în care criza sanitară a rescris regulile promoțiilor in-store, iar cuvintele de ordine pentru toți jucătorii din piața de retail&FMCG au fost adaptare și inovare.

În buna tradiție a evenimentelor Progresiv, oferim acces la informații prezentate în cadrul evenimentului.

Gabriela Cârstoiu, Business Insights Manager RetailZoom. Zoom in PROMO activities evolution 2020 vs 2019
„Creșterea promoțională a fost necesară pentru a putea supraviețui contextului și pentru a susține redresarea vânzărilor. Lipsa de conectare cu consumatorii anul trecut și-a lăsat amprenta astfel adaptarea a fost necesară pentru toți jucătorii din piață.”

Ioana Mucenic, CEO Minio Studio. Noile promoții de consumator
„2020 a fost o schimbare de paradigmă și cred că putem să schimbăm și noi clasica promoție «înscrie bonul». Diferența în viitor o va face modul în care spunem povestea și cum implicăm consumatorul.”

Valentin Văcăruș, Managing Partner The Godmother Agency Advertising. Tappy, digital promoter
„Criza sanitară și restricțiile privind desfășurarea de promoții în magazine cu promoteri au stat la baza dezvoltării Tappy, primul promoter digital. Promoterii nu sunt ieftini, iar relația dintre retailer și producători nu este întotdeauna una de iubire.”

Adrian Munteanu, Chief Growth Officer Mercury360. End-To-End digitization of in-store strategy and execution
„Putem folosi noile tehnologii pentru a înțelege clienții, a le oferi ce își doresc, a monitoriza execuția la raft și a reduce discrepanta dintre «magazinul perfect» și realitatea din teren."

Duygu Kargin, Director of Business Development and Marketing Vispera. Duygu Kargin’s Presentation
„Știm nevoile și provocările jucătorilor din retail, știm că trebuie să minimizeze situațiile de out-of-stock, să maximizeze vizibilitatea produselor, să facă fericit consumatorul.”

Progresiv Hub vă așteaptă și în aprilie, la următoarea ediție care se va desfășura sub tema „Redefining marketing: act online to react offline”. 

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content