FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Progresiv Hub, ediția a 2-a: Redefining marketing. Act online to react offline

Progresiv Hub, ediția a 2-a: Redefining marketing. Act online to react offline

progresiv hub

Progresiv continuă seria evenimetelor din 2021 cu Progresiv Hub, ediția a 2-a, o conferință virtuală care a adus împreună reprezentanții industriei de retail&FMCG, oferind cadrul perfect pentru a împărtăși cele mai noi idei sau strategii de piață și pentru a dezbate noile modalități de a răspunde cerințelor industriei.

Cea de-a doua ediție Progresiv Hub s-a desfășurat sub tema „Redefining marketing. Act online to react offline”. Împreună cu invitații noștri am discutat despre modul în care au folosit instrumente de marketing digital de-a lungul unui an atipic și despre cum pot acestea să transforme relația cu consumatorul.

Alături de noi au fost Laurențiu Furtună, Director of e-Commerce and Digital Auchan Retail România, Bogdan Mancaș, e-Commerce Manager PepsiCo, Marina Zara, Head of Marketing METRO Cash&Carry România, Raluca Duță, Chief Marketing Officer L'Oreal România, Oana Dumitrescu, Industry Manager Google România, Oggy Popov, CEO al Offerista Group CEE și Alex Cernătescu, CEO, Co-Founder și Global Head of Strategy la Infinit Stefanini.

Totodată, le mulțumim partenerilor noștri, Tchibo - coffee partner - și Offerista Group România.

În buna tradiție a evenimentelor Progresiv, oferim acces la informațiile prezentate în cadrul evenimentului.

Oana Dumitrescu, Industry Manager Google România

Transformarea digitală nu se întâmplă de pe o zi pe alta. Este un proces care se face în timp. Și pentru a vă asigura că sunteți pe drumul cel bun ar trebui să aveți în vedere automatizarea, parteneriatele, clientul, echipa și skill-urile fiecărui angajat și, nu în ultimul rând, faptul că obiectivele de marketing trebuie legate de obiectivele de business.

Oggy Popov, CEO, Offerista Group CEE

Cele trei canale, categorii de canale pe care retailerii și brandurile le vor folosi tot mai mult în viitor - eu le numesc cele trei S-uri - sunt search, social și shopping destination. Acestea sunt platforme precum aplicațiile, site-urile de shopping și aplicațiile cu liste de shopping.

Alex Cernătescu, CEO, Co-founder & Global Head of Strategy Stefanini Infinit

Industria de retail s-a schimbat radical și nu se va mai întoarce la realitatea pre-COVID-19, din foarte multe motive, dar principalul motiv este acela că nu o vor lăsa consumatorii. Companiile care au înțeles nevoia de schimbare vor deveni foarte puternice și vor fi greu de ajuns din urmă. În retail, în 2021 și mai departe, este vorba despre a combina zona de advertising și comunicare și de a fi cât mai aproape de consumator, de a implica zona de tehnologie.

Înregistrarea integrală a evenimentului este disponibilă pe canalul nostru de Youtube sau pe pagina de Facebook a revistei Progresiv.

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content