FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > (P) Toneli anunță relansarea produsului Kids

(P) Toneli anunță relansarea produsului Kids

Oul este considerat cel mai complet aliment, fiind  bogat în proteine cu înaltă valoare biologică (superioare celor din lapte și carne), grăsimi, vitamine și minerale, toate acestea la doar 90 Kcal/oul de 60 de grame.

Oul dă viață, are capacitatea de a revigora foarte ușor organismul și de a-i proteja imunitatea. De fapt, într-un top al alimentelor ce influențează pozitiv imunitatea, oul se află imediat după ceaiul verde și peștele gras (somon, ton, sardine), alături de iaurt și produsele apicole (miere, propolis, polen).

Toneli a investit în relansarea gamei dedicată copiilor și inclusiv hala destinată special producerii ouălor KIDS a fost branduită în culorile specifice produsului – roz și galben - culoarea roz semnificând pe lângă copilărie, optimism, încredere, bună dispoziție, în timp ce galbenul este solar, luminează, aduce căldură, naște aspirații înalte, susține creșterea.

Eticheta produsului este funcțională, educă, aduce în prim plan, pe o imagine de poveste, găina Toneli care, în habitatul ei de viață natural explică la tablă părinților avantajele acestor ouă pentru alimentația sănătoasa a copiilor. Designul este unul cu mesaj funcțional, destinat informării și chiar educării consumatorului, dar și emoțional pentru că subliniază importanța „chimiei” dintre copii și acest aliment de bază din alimentația lor și nu numai.

Viziunea companiei este „Toneli – adevăratul maestru al oului”, prin urmare suntem determinați să generăm și să exprimăm această măestrie.

„NEW KIDS on the market!” – Toneli KIDS! - 10 atuuri care îl fac unic în piață

• Ferma dedicată special producerii acestor ouă – branduită după layout -ul produsului;
• Trecerea de la sistemul de producere tip „sol” la sistemul Free Range – găinile au acces la aer liber;
• Trasabilitate, lanț scurt producție-magazin, prospețime – targetul companiei este să aibă zero zile de stocaj pentru acest produs, adică să ajungă în maxim 48 de ore în magazine;
• Hrana cu cereale GMO Free, după o rețetă specială creată de nutriționiștii Toneli – dispunem de o echipă extraordinară de experți care își aduc din plin aportul la tot ce înseamnă bunăstarea „actorului principal” din această piesă – pasărea ouătoare;
• Adaos suplimentar de Omega3 pentru întărirea sistemului imunitar, a sistemului cardiovascular și mai ales pentru buna funcționare a sistemului nervos – ajută în dezvoltarea creierului copiilor, contribuie la prevenirea și tratarea depresiei, restabilește echilibrul emoțional, înlătură eficient stresul și oboseala, deci este o mină de aur pentru sănătatea copiilor, dar și a adulților;
• Valoare intrinsecă a produsului recunoscută – singurul produs din piață ce deține la acest moment două distincții internaționale - SUPERIOR TASTE AWARD 2019 de la International Taste Institute și respectiv GOLD QUALITY AWARD 2020 de la Monde Selection Bruxelles. Experții Monde Selection l-au caracterizat drept „un ou impecabil cu un gălbenuș savuros”
• Distribuție extinsă – cash&carry, hypermarket și supermarket și, prin in-out-uri, chiar și magazinele de tip discount
• Marketing 360 grade  - este un produs ce necesită comunicare, ce merită să fie cunoscut pentru a fi consumat și a-și livra valoarea. Toneli KIDS este prezent în media, pe canalul de Youtube al companiei, în social media, în parteneriate cu clinici de nutriție pediatrice (ex.: Kilostop), sponsorizează echipa campioană de gimnastică aerobică a Laurei Cristache;
• Merchandising dedicat – așezarea corectă la raft a produsului în gama Toneli și în categoria de ouă comercializată de client.

*Articol susținut de Toneli.
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content