FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > O extensie firească a unui business de 5,5 milioane de euro

O extensie firească a unui business de 5,5 milioane de euro

INdiVINO

Cu 1.500 de etichete în portofoliu, INdiVINO este magazinul specializat cu cea mai generoasă selecție de vinuri din București, la care se adaugă un sortiment de băuturi alcoolice fine. Inaugurat în octombrie 2020 de către Lorand și Zsuzsanna Szarvadi, proprietarii Balvanyos Resort din județul Covasna și ai restaurantului Gastrolab din București, INdiVINO completează perfect afacerile existente și viitoare ale familiei.

INdiVINO este amplasat într-o zonă rezidențială din nordul Capitalei, unde familia Szarvadi deținea un imobil propriu. Acesta fusese închiriat către Mega Image, iar când retailerul i-a anunțat că dorește un spațiu mai mic, antreprenorul a decis să lanseze aici o linie de business complementară cu afacerile pe care le avea deja. Așa a luat naștere INdiVINO, cu mențiunea că inițial conceptul era foarte interactiv și includea un mic bistro dedicat degustărilor de vin și de produse, iar clienții care intrau în magazin ar fi avut posibilitatea să încerce în fiecare zi, din partea casei, un vin anume. 

Chiar dacă planul inițial a luat o nouă turnură, proprietarul iNdiVINO spune că deschiderea magazinului a reprezentat un pas natural. „Ne ocupam deja de importuri și distribuția de vinuri, atât pentru locațiile noastre, dar și pentru alți parteneri din HoReCa. Aproximativ jumătate din ceea ce importăm comercializăm în cele patru restaurante pe care le avem, iar restul distribuim către circa 100 de parteneri din Harghita și Covasna. De asemenea, lucrăm direct cu toți marii producători de vinuri din România”, detaliază antreprenorul.

Pandemia nu a oprit planurile de dezvoltare

Incursiunea în business a lui Lorand Szarvadi a început în urmă cu mulți ani, cu lanțul de magazine Domo, dedicat zonei IT și electrocasnice. Experiența sa de business și retail s-a îmbogățit odată cu intrarea în indus­tria ospitalității, familia Szarvadi fiind din 2007 proprietara hotelului Balvanyos Resort. Omul de afaceri a început să se implice în managementul acestuia în 2012, demarând multiple investiții. În 2019 a urmat o nouă etapă în dezvoltarea afacerilor sale, și anume achiziția unui restaurant în centrul Capitalei, relansat sub numele Gastrolab.

Deschiderea INdiVINO era programată pentru vara anului trecut, iar amenajarea a început încă din luna martie. Pandemia a încetinit, dar nu a reușit să oprească planurile ambițioase ale lui Lorand Szarvadi. Acesta a investit peste 50.000 de euro în magazinul ce se întinde pe 180 mp și are opt angajați. De asemenea, în spatele magazinului se află un depozit de vinuri, iar la etaj un magazin destinat comercializării de mobilier pentru HoReCa, toate aparținând omului de afaceri.

Pentru primul an de funcționare al INdiVINO, el estimează o cifră de afaceri de 700.000 de euro și speră ca în 2022 să ajungă la un milion de euro, venituri pe care le planificase inițial pentru acest an.

„Avem în plan și alte magazine, și am fost contactați de dezvoltatori imobiliari în acest sens, dar nu vom face acest pas imediat. Ne dorim să stabilizăm acest magazin și să ajungem la un sortiment final, deoarece mai avem nevoie de 2.000 - 3.000 de articole. Pe vinuri suntem foarte aproape de cât se poate expune în magazin, așadar extinderea portofoliului va fi pe zona de băcănie: produse premium din import și produse locale de la producători mici”, afirmă omul de afaceri.

Pe rafturile magazinului clienții au la dispoziție o gamă largă de produse fabricate în România, precum pâine cu cartofi bătută de coajă din Covasna, brânzeturi, mezeluri și carne fără conservanți, dulciuri artizanale și multe alte bunătăți. Amprenta producătorilor locali este evidentă și în designul magazinului, care este decorat cu abajururi din răchită lucrate manual în Covasna, precum și mobilier realizat la comandă tot
în România.

Cele mai căutate produse sunt pâinea cu cartofi adusă din Secuime, jumările și produsele semiprepa­rate din carne sub brandul Petry. Prețurile sunt similare cu cele întâlnite la băcăniile din Transilvania: o pâine cu cartofi de 500 grame costă 4 lei, o pâine de 800 grame costă 7 lei, iar o porție de 240 grame de jumări costă 20 de lei.

Articolul complet poate fi citit aici.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content