FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Noi speakeri de top confirmați la Conferința Progresiv - Unlock the Future

Noi speakeri de top confirmați la Conferința Progresiv - Unlock the Future

conferinta progresiv 2022 unlock the future

Conferința Progresiv, cel mai mare eveniment de business din piața românească de retail & FMCG, anunță noii speakeri ce se alătură ediției din acest an, “Unlock the future”. Evenimentul, care se află la ediția cu numărul 21 și are loc în perioada 25 - 27 mai 2022, la Hotel Internațional Sinaia, adresează cele mai mari provocări ale industriei în momentul de față și vine cu soluții și strategii prin key speech-uri, studii de caz și insighturi de la marii jucători din piața locală.

Arwen Finlayson (Global Customer Success Director NielsenIQ), Marcin Nowakowski (Associate Partner McKinsey & Company Polonia), Tomas Chadzivasilis (CEO Sezamo.ro), Ilie Gageatu (Director Vânzări Mars România), Gheorghe Andresz (Director Vânzări HEINEKEN România), Monica Frumosu (Product Owner Coca-Cola HBC România), Andrei Cânda (Managing Partner iSense Solutions), Gabriela Munteanu (Director de Marketing Kandia Dulce) și Marek Dolezal (COO Penny România), Adrian Cornea (Plant Director Olympus România), Lucian Marin (Managing Partner Marco Polo CEE), Oana Bejan (Commercial Director Danone România), Danor Ionescu (CEO Pallex), Marian Dumitrescu (CEO Fieldstar), Victor Iancu (Associate Partner KPMG România), Raluca Răschip (Co-fondator Teamology) și Cosmin Alexandru (Co-fondator Teamology) sunt cei mai recenți speakeri confirmați la Conferința Progresiv 2022.

Cea de-a 21-a ediție a evenimentului, “Unlock the future”, îi aduce în premieră pe piața locală și pe Jack Stratten (Senior Trend Consultant Insider Trends) și Richard Herbert (Global Business Insight Director Europanel). Lor li se adaugă:

  • Călin Costinaș, Deputy CEO Profi Rom Food
  • Tibertiu Dănețiu, Director de Marketing Auchan Retail România
  • Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs Kaufland România
  • Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG
  • Claudia Badea, Director Operațional e-commerce cora România
  • Albert Davidoglu, CEO Macromex
  • Mircea Turdean, CEO Farmec SA
  • Alina Stepan, Country Manager Romania | Cluster Head SE Europe Ipsos
  • Diana Scăunașu, Country Lead Consumer Panel GfK România
  • Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP VTEX
  • Manuela Mancaș, Co-founder The Pareto Report & CEO Aha Moments
  • Mihai Bârsan, Founder The Pareto Report
  • Bogdana Gheorghe, Managing Director RetailZoom România

Ce discutăm la Conferința Progresiv - Unlock the Future

La o privire rapidă turbulențele create de pandemie în ultimii doi ani nu au făcut decât să aducă în lumina reflectoarelor acele zone din business pe care jucătorii din retail și FMCG le-au putut perfecționa. Lecțiile învățate s-au transformat rapid în oportunități și au deschis apetitul pentru explorarea unor noi teritorii care vor constitui surse de creștere a afacerilor în viitor.

Mai mult ca oricând, triunghiul consumator-producător-retailer nu a făcut excepție de la regula de aur în retail: singura constantă este schimbarea. Pe măsură ce companiile caută să se detașeze de modele de business depășite de cerințele actuale, industria răspunde la unison prin inovație și tehnologie pentru a debloca viitorul. Revoluția digitală a accelerat nevoia de a fi mai aproape de consumator și continuă să modeleze felul în care va arăta următorul capitol pentru protagoniștii scenei de retail. Un lucru este cert: experiențele memorabile de mâine vor necesita soluții inovatoare pentru fiecare nivel al businessului, iar companiile din retail și FMCG vor trebui să facă uz de creativitate și să se reinventeze în permanență. Totul pentru a-și servi consumatorii și pentru a-i loializa. Prin oferte și servicii personalizate, vor putea atrage cumpărători care se vor transforma din one-time buyers în ambasadori pe termen lung.

În cele din urma, nu multe au fost evenimentele care au impactat atât de profund industria de retail precum COVID-19, forțându-i pe marii jucători să caute noi valențe pentru concepte precum “local”, “sustenabilitate”, “personalizare” și să-și regândească agenda de business. Apare astfel o întrebare pertinentă: ce chei dețin companiile pentru a desluși viitorul?

Conferința Progresiv este cel mai mare eveniment B2B dedicat industriei de retail & FMCG. Ediția cu numărul 21 are loc în perioada 25-27 mai 2022, la Hotel Internațional Sinaia. Mai multe detalii despre participare puteți găsi AICI.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content