FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Magazinul care a profitat din plin de valul care a ridicat comerțul online

Magazinul care a profitat din plin de valul care a ridicat comerțul online

homemart

2020 a fost de departe cel mai bun an pentru comerțul online din România. Au câștigat teren nu doar retailerii cunoscuți, ci și magazinele specializate care activau pe o nișă care nu avea performanțe remarcabile până în acest an - cea a produselor de curățenie.

Homemart este unul dintre magazinele online care, prezent pe piață din 2018, a cunoscut o creștere rapidă în plină pandemie. Atât de rapidă încât în 2021 are toate șansele să bifeze o cifră de afaceri cu șase zerouri.

Homemart este magazinul online pentru care contextul din 2020 a venit ca o mănușă. Deși prezent pe piață din 2018, homemart.ro a atins vârfuri de vânzări în acest an. Cristi Trandafirescu este antreprenorul din spatele businessului și, întrebat despre parcursul magazinului său online, recunoaște că a crescut în acest an cât ar fi crescut în alți trei. Cum a ajuns să investească într-o nișă ca cea a produselor de curățenie vândute online într-un moment în care românii abia dacă făceau comenzi de alimente la supermarket?

Vorbim despre anul 2018 când Cristi încheia un capitol nu foarte lung din experiența sa de business: tranzacții pe Amazon. Așa a identificat potențialul mare pe care comerțul online îl poate avea chiar și în țara consumatorilor nu tocmai familiarizați cu termenul de „e-commerce” până în acel moment. Cristi este absolvent al Academiei de Studii Economice, dar are și cunoștințe în materie de Automatică. A combinat cele două competențe și a reușit să pună bazele unui magazin online fără să fie nevoie de o investiție majoră.

„Investiția inițială a fost mică, vorbim de mii de euro doar, pentru că am ales ca platformă pentru magazinul online o platformă SaaS și stocurile inițiale au fost mici pentru că am preferat și am avut posibilitatea să lucrăm  cu stocurile furnizorilor. Experiența în domeniul IT m-a ajutat să configurez și să integrez magazinul online fără costuri adiționale. Amortizarea s-a făcut în primele șase luni de funcționare”, spune proprietarul Homemart.

Pentru a citi tot articolul, accesați varianta digitală a Revistei Progresiv aici.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content