L´Oréal România intră pe piața parfumeriei de nișă cu brandul Atelier Cologne [GALERIE FOTO]
L’Oréal România, unul dintre cei mai importanți jucători din industria cosmeticelor, a deschis primul magazin Atelier Cologne din Europa Centrală și de Est și ajunge la un portofoliu de 21 de brand-uri și 13 magazine proprii.
Primul magazin Atelier Cologne are o suprafață de 60 de metri pătrați și este situat în centrul comercial Băneasa Shopping Mall, oferind clienților patru colecții de parfumerie exclusivistă.
„Lansarea Atelier Cologne este un pas important pentru noi. Marchează, pe de o parte, intrarea pe o piață nouă pentru L´Oréal în România – cea a parfumeriei exclusiviste, o piață dinamică, care se adresează consumatorilor cu un apetit crescut pentru produse și servicii personalizate. Pe de altă parte, marchează expansiunea retailului propriu, unul dintre pilonii de creștere ai companiei”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux din cadrul L´Oréal România.
Magazinul vine cu o serie de servicii oferite clienților printre care se numără consiliere privind parfumul potrivit în funcție de stilul de viață, de preferințele privind călătoriile și momentul din zi în care parfumul va fi purtat; conceptul de „garderobă de parfumuri”, care presupune un parfum diferit pentru momente diferite din viață; servicii de gravare pe piele, care permit personalizarea fiecărui etui care îmbracă parfumul.
Creat în 2009 de Sylvie Ganter și Christophe Cervasel, brandul Atelier Cologne a fost achiziționat de grupul L´Oréal în 2016. În prezent, există 21 de boutique-uri Atelier Cologne deschise la nivel mondial. Toate produsele Atelier Cologne sunt realizate în Franța.
Compania colaborează cu cele mai cunoscute case din Grasse, până la 95% dintre ingrediente fiind de origine naturală.
Producătorul are o istorie de 21 de ani pe piața locală, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de cosmetice alături de Avon și Beiersdorf. L’Oréal România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 369,5 milioane de lei, în creștere cu 17% față de 2016, respectiv un profit net de 33,9 milioane de lei.
Adaugă comentariu nou