FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Jagoda Gwardys-Zientara, Carrefour România: Vom continua expansiunea în acest an cu accent pe proximitate

Jagoda Gwardys-Zientara, Carrefour România: Vom continua expansiunea în acest an cu accent pe proximitate

Jagoda Zientara

Carrefour România își propune să extindă în acest an parteneriatele cu producătorii locali, continuând în paralel strategia de expansiune la nivel național, cu accent pe divizia de proximitate, a spus pentru Progresiv Jagoda Gwardys-Zientara, Chief Operating Officer al companiei.

#dezvoltare

Ne vom crește strategic amprenta locală prin parteneriate cu producătorii locali, în linie cu cerințele consumatorilor. Vom adăuga 60 de producători locali anul acesta, iar în acest sens am încheiat deja parteneriate cu două noi cooperative - la Însurăței, județul Brăila și Brezoaele, Dâmbovița. Vom deschide noi magazine în toată țara, cu accent pe divizia noastră de proximitate. În plus, intenționăm să ne consolidăm linia Supeco cu două noi deschideri în acest an. Urmărim și extinderea prezenței noastre pe platformele de e-grocery - având în prezent peste 150 de magazine în Bringo - dezvoltarea de noi funcții pe canalul carrefour.ro și în aplicația Carrefour, împreună cu programul AFG, în care ne dorim să integrăm și mai multe cauze sociale, experiențe și oportunități de loializare pentru consumatori. Investițiile din acest an ne susțin strategia pe termen lung. Ne menținem angajamentul de a oferi cea mai bună experiență la cumpărături în toate mediile.

#provocări

Cea mai mare provocare a anului este inflația, iar aceasta nu menajează niciun jucător din economie. Ca unul dintre cei mai mari retaileri, cu un business orientat către consumatori, este responsabilitatea noastră să depunem eforturi în vederea atenuării unor creșteri de costuri cu care ne confruntăm de-a lungul lanțului de aprovizionare, ca ele să afecteze mai puțin consumatorul final. Este o discuție continuă pe care o purtăm cu toți furnizorii noștri, deoarece lucrurile sunt dificile și pentru ei, motiv pentru care ne dorim să atingem un echilibru pentru toți cei implicați.

#trenduri

Totul va fi despre responsabilitate. Văd responsabilitatea în atenția pe care consumatorii o acordă prețurilor, în cererea de alimente curate, locale și în cea pentru mărci proprii. În ceea ce privește prețurile, Carrefour susține consumatorii în contextul actual prin promoții frecvente și oferte avantajoase. În același timp, românii sunt mai atenți la ceea ce mănâncă și își doresc alimente curate, produse local, chiar și cele adaptate la diete speciale. Iar prețul este într-adevăr un factor determinant pentru toate achizițiile, ceea ce înseamnă că vom asista la o creștere a portofoliilor de mărci proprii. Este o tendință ascendentă, care va primi un nou impuls în acest an, având în vedere contextul economic. În cele din urmă, aș menționa flexibilitatea între cumpărăturile online și fizice, cele de weekend sau de imediată necesitate prin livrare sub 30 de minute - o altă tendință care va avea un impact asupra modului în care ne vom dezvolta magazinele și serviciile, sub umbrela noastră omnichannel.

#lecţii

Lipsa predictibilității nu ne sperie și nu ne împiedică să gândim creativ, ci dimpotrivă. Ne desfășurăm activitatea într-un mediu atât de dinamic și în continuă schimbare, încât știm că trebuie să o luăm pas cu pas și să ne întoarcem mereu la nevoile consumatorilor. Apoi ne putem construi universul folosind creativitatea și mindset-ul inovator. Iar acest lucru mă duce cu gândul la o altă lecție adiacentă - aceeași imprevizibilitate ne face flexibili și adaptabili. Reziliența a devenit un cuvânt în trend odată cu pandemia, deoarece ne-a arătat importanța puterii de a-ți reveni după un șoc. Am fost rezilienți pentru că am gândit colectiv, în ansamblu – o singură echipă formată din colegi, vecini, parteneri, comunitate. Pe termen lung, câștigul individual provoacă dezechilibre, motiv pentru care ne concentrăm pe dezvoltarea unui ecosistem, în care acționăm împreună, ca o forță comună.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content