FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Eataly Londra, aromele Italiei răspândite pe 2 etaje cu 5.000 de produse

Eataly Londra, aromele Italiei răspândite pe 2 etaje cu 5.000 de produse

Eataly London
Eataly London
Eataly London
Eataly London
Eataly London

După mulți ani de speculații, Eataly, retailerul despre care vocile bune spun că ar trebui vizitat măcar o dată în viață, și-a făcut intrarea pe piața din Marea Britanie cu un magazin de 42.000 de metri pătrați în Bishopsgate. Situat în apropierea stației Liverpool Street, Eataly pariază pe promisiunea de a celebra mâncarea și băutura într-un concept unic, ce combină retailul și zona de ospitalitate într-un mod facil și absolut firesc. 

Oricine lucrează în industria de retail sau în cea de ospitalitate ar trebui să viziteze măcăr o dată un magazin Eataly, titrează publicațiile internaționale. New York Times l-a descris ca fiind o combinație inteligentă între un supermarket și restaurant, care funcționează în jurul ideii de learning și care plusează cu elemente specifice unei piețe tradiționale europene. Fondat în 2007, Eataly și-a deschis prima locație pe rămășițele unei fabrici de vermut, în Torino Italia, de unde provine fondatorul Oscar Farinetti. Dorința antreprenorului la acel moment era să lanseze un magazin care să celebreze cultura gastronomică a Italiei, de unde oamenii să își facă cumpărăturile, dar și să afle cât mai multe despre bucătăria și produsele locale. Așa a luat naștere Eataly Torino, un concept aparte care avea să stea la baza celorlalte 42 de locații ce au urmat în următorii 14 ani și care au ajuns să redefinească modul în care jucătorii pot oferi experiențe de-a dreptul veritabile consumatorilor.

Din Torino, Eataly s-a extins treptat la nivel global și a ajuns să adune locații în 19 țări, în orașe precum New York, Chicago, Sao Paolo, Istanbul, Seul sau Moscova, iar în 2019 a bifat venituri de 527 milioane de euro. De altfel, 2020 pornise promițător, cu o creștere de 6,6% în doar primele două luni ale anului, până ca pandemia să izbucnească și să încetinească ritmul și planurile lanțului de magazine, reluate în acest an, odată cu deschiderea primului magazin Eataly din Marea Britanie.

Eataly în Marea Britanie

Magazinul Eataly din Londra nu se abate de la modelul care l-a consacrat și oferă, în 42.000 de metri pătrați, atât un magazin alimentar, cât și mai multe restaurante, baruri și cafenele, ghișee și tonomate de servicii, precum și o școală de bucătari prin ateliere susținute de chefi italieni de renume. Tot acest mix nu face decât să întărească ideea că experiența de shopping poate fi una extrem de plăcută mai degrabă decât vizita tranzacțională în goana de a ne umple coșurile pe care multe supermarketuri ne-o oferă.

Concret, conceptul deschis de Eataly în primăvara acestui an cuprinde trei restaurante, șase food counters și zona de retail, care adună numeroase case de check-out, o zonă generală de băcănie, un raion spectaculos dedicat băuturilor alcoolice, precum și zone specifice cu brânzeturi, cărnuri și mezeluri și chiar un spațiu zero waste ce comercializează produse italienești vrac. În total, oferta Eataly Londra cuprinde 5.000 de astfel de produse, de la legume și fructe, la dulciuri și prăjituri, condimente și multe alte bijuterii culinare din Italia.

Locația se întinde pe două etaje și se deschide cu un hol frumos iluminat ce dă într-una din zonele de food, înainte de a păși efectiv în corpul principal al magazinului. Clienții sunt introduși apoi într-o selecție uimitoare de cofetărie italiană, însă cea mai mare parte a magazinului este situată la etajul superior unde se poate ajunge pe o scară inscripționată cu citate inspiraționale precum „Gătim ceea ce vindem și vindem ceea ce gătim”.

Citește mai multe AICI.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content