FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Diversificarea portofoliului ar putea genera o creștere de 14% pentru afacerile Maspex în acest an

Diversificarea portofoliului ar putea genera o creștere de 14% pentru afacerile Maspex în acest an

Tymbark

Maspex România, producătorul Tymbark, estimează pentru acest an un avans de 14% a afacerilor pe fondul dezvoltării portofoliului prin extinderi de game și adăugarea de produse noi, a spus pentru Progresiv Ioana Vișean, Director de Comunicare al companiei.

Maspex România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 924 de milioane de lei, o creștere de două cifre față de rezultatul înregistrat în 2020.

“Și în acest an ne vom concentra pe investițiile făcute pentru susținerea și dezvoltarea portofoliului. Extinderi ale unor game de produse au fost deja realizate și ne propunem să  continuăm în această direcție și pe parcursul anului. Produse noi au intrat deja în portofoliu și vor urma și altele. Toate acestea sunt create pornind de la solicitările și nevoile consumatorilor cărora le acordăm mereu o atenție deosebită. Putem da drept exemplu Vălenii de Munte, un brand clasic și modern totodată, sub a cărui umbrelă se regăsesc ketchup-ul și conservele de roșii. Vor mai exista și alte surprize, extensii de gamă și, după cum spuneam, în funcție de cerințele pieței, noi arome in-out în funcție de sezonalitate. Considerăm că suntem o companie flexibilă față de tendințele noi de consum. Suntem siguri că, datorită caracterului adaptabil, vom reuși să ne realizăm obiectivele, chiar și în actualul context socio – economic, destul de tensionat și instabil”, a afirmat Ioana Vișean.

Pe lista provocărilor în acest an se numără creșterea prețurilor la gaz și energie electrică, care determină majorări ale prețurilor materiilor prime și ambalajelor. Totodată, contextul social – războiul din Ucraina – afectează și disponibilitatea acestora. “Însă, cum nu este primul context socio-economic nefericit pe care îl traversăm în cei peste 25 de ani de activitate, ne bazăm pe expertiza și adaptabilitatea demonstrate până acum. Știm că, atâta timp cât suntem atenți la ce vor consumatorii noștri și venim în întâmpinarea nevoilor lor, avem direcția potrivită în a ne atinge obiectivele”, a adăugat Ioana Vișean.

Maspex România este unul dintre cei mai cunoscuţi producători din ţară pentru categoriile sucuri, nectaruri şi băuturi răcoritoare, produse instant, snacksuri dulci şi sărate, paste făinoase, ketchup și conserve de roșii, apă minerală naturală și apă de izvor (Tymbark, Tedi, La Festa, Salatini, Arnos, Bucovina, La Vitta, Vălenii de Munte).

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content