FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Despre transformare și importanța adaptării în retailul local, la Interactiv Cluj-Napoca, pe 27 aprilie

Despre transformare și importanța adaptării în retailul local, la Interactiv Cluj-Napoca, pe 27 aprilie

interactiv 2023

Interactiv, evenimentul marca Progresiv dedicat comunităților locale de business, revine pe 27 aprilie cu cea de-a 18-a ediție, la Grand Hotel Italia, Cluj-Napoca. Având tema umbrelă ”Sub semnul transformării”, conferința oferă informații concrete despre statusul și particularitățile pieței regionale de retail, trendurile care își pun amprenta asupra comportamentului de cumpărare și importanței adaptării în contextul actual, despre rolul loializării și promoțiilor, adaptarea strategiei de preț, dar și despre cum poți să inovezi în piața de retail prin prioritizare eficientă.

Ultimii ani au fost o probă de rezistență pentru piața locală de retail și FMCG și perioada următoare pare că va continua să pună la încercare jucătorii de profil. Industria bunurilor de larg consum are însă un mare avantaj, cel al rezilienței. Astfel, atât retailerii, cât și producătorii au o responsabilitate din ce în ce mai mare să rămână relevanți, dar și să răspundă nevoilor consumatorului de astăzi.

Cea de-a 18-a ediție Interactiv va aduce informații-cheie despre trendurile care își pun amprenta asupra comportamentului de cumpărare, rolul loializării și promoțiilor, adaptarea strategiei de optimizare a costurilor, dar și despre importanța resursei umane în retailul tradițional.

Cine va urca pe scena Interactiv Cluj-Napoca

Victor Bădescu, Client Business Partner în cadrul echipei NielsenIQ România, va oferi informații concrete despre comportamentul de cumpărare în regiunea Transilvaniei și ne va ajuta să identificăm trendurile actuale ale pieței de FMCG și oportunitățile de optimizare a businessului.

Într-un contex de piață nesigur și cu o presiune concurențială ridicată, majoritatea jucătorilor din piață se întreabă cum pot securiza profitul companiei pe termen lung. Felicia Radu, Senior Project Manager în cadrul Horvath România, ne va povesti cum poate fi folosit pricing ca pârghie pentru maximizarea profitului.

Despre tacticile și acțiunile de creștere în retailul independent și ce rol joacă o categorie de bază precum cea de iaurt va vorbi și Ovidiu Cionac, Regional Sales Manager Danone România.

În plus, în contextul în care Sistemul de Garanție Returnare trebuie să devină complet funcțional până la finalul lunii noiembrie 2023, Bogdan Trancă, Director Comercial Envipco România, va aduce informații despre colectarea automată și beneficiile colectării automate.

Într-un context în care marile lanțuri de magazine pun la bătaie bugete de zeci și chiar sute de milioane de euro pentru dezvoltare și expansiune, iar prețul este un element tot mai important în decizia de cumpărare și de alegere a magazinului, întrebarea de 100 de puncte pentru retailerii independenți este cum să-și păstreze clienții loiali și, de ce nu, cum să atragă cumpărători noi. Cum are trebui să-și regândească comercianții strategia de loializare și cum pot folosi sortimentația, resursa umană, dar și avantajul proximității ca atuuri? Vom afla răspunsul de la Cătălina Aldea, Managing Partner în cadrul Aldea Consulting.

Cum și-au regândit jucătorii locali strategia de loializare și care sunt atuurile pe care aceștia mizează vom afla într-o discuție onestă de la:
Maria Biji, Director Comercial Nasticom Impex;
Ludovic Barta, General Manager CBA Nord-Vest;
Ghassan Shakhshir, Director Comercial Home Garden Supermarket.

Nu în ultimul rând, într-un mediu în care echipele lucrează cu o varietate de produse, proiecte sau procese simultan, deseori cu resurse limitate, este esențial ca fiecare angajat să identifice îmbunătățirile mici cu valoare adăugată. În cadrul workshop-ului ”Tips & Tricks: Cum inovezi în industria de retail prin prioritizare eficientă” susținut de George Ochi, Consultant Ascendis, vom afla ce înseamnă agilitatea în business și cum se pune în practică, de ce toți angajații unei companii trebuie să știe la ce lucrează și cu ce scop final, dar și cum pot ajunge echipe diferite la același rezultat, prin metode diferite.

De ce să participi la Interactiv Cluj-Napoca

• Afli informații relevante despre piața de retail și comportamentul de cumpărare;
• Ai acces la două sesiuni interactive cu consultanți de renume din piața de retail și FMCG;
• Îți întâlnești partenerii de business și creezi noi oportunități de colaborare;
• Descoperi cele mai noi produse lansate de producători;
• Faci schimb de informații și afli cum arată strategiile unora dintre cei mai importanți jucători din piață;

Interactiv este un eveniment cu participare GRATUITĂ pentru managerii și administratorii de magazine alimentare independente! Detalii despre înscrieri găsiți aici. Evenimentul Interactiv Cluj-Napoca este susținut de Fuchs Condimente, Danone România, Papillon Laboratoires Cosmetiques, Italchimica East Europe, Farmec, Tchibo, Magister, Evostore Concept SRL, Transart, CBA Partners, CBA Nord-Vest, Home Garden și Arovit.

Lansată pe piață în 1999, Revista Progresiv a avut încă de la început ca obiectiv principal facilitarea comunicării și a parteneriatelor între retaileri și furnizorii de bunuri de larg consum, iar evenimentul Interactiv vine ca răspuns la această nevoie din piață. Ajuns la a 18-a ediție, Interactiv este cadrul perfect de socializare între retaileri, furnizori și distribuitori, dar și pentru a dezvolta relațiile de business și a avea acces la cele mai noi produse ale furnizorilor.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content