FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Cum arată cel mai nou magazin Kaufland deschis în Capitală

Cum arată cel mai nou magazin Kaufland deschis în Capitală

Magazin Kaufland

La scurt timp după deschiderea magazinului situat pe Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, Kaufland România continuă expansiunea și inaugurează al doilea magazin din zona de Nord a Bucureștiului, în zona Străulești.

Astfel, compania ajunge la o rețea de 135 de magazine în România, din care 17 sunt în București. Noul magazin este situat pe Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83, pe o suprafață totală de peste 6.000 de metri pătrați și un spațiu de vânzare de peste 3.700 metri pătrați. Magazinul este dotat cu un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hypermarketul este dotat cu 10 case de marcat, din care una dedicată persoanelor cu dizabilități și 6 case express de tip self-service.

În galeria comercială a magazinului, clienții pot găsi și o farmacie Help Net, o curățătorie Ecoclean, o cofetărie Voipan, dar și o cafenea 5togo. Clienții se vor putea bucura și de facilități eco, deoarece magazinul este dotat cu stație e-charge de încărcare a mașinilor electrice cu încărcare rapidă, cu două locuri de parcare.

Tot în parcare, clienții vor găsi un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje - PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

Kaufland celebrează 15 ani de la deschiderea primului magazin în România. În acest timp a dezvoltat o rețea de 135 de magazine, devenind cel mai mare retailer și a a patra mare companie din România, conform cifrei de afaceri, care a atins circa 12 miliarde de lei în 2019.

2020 în planurile Kaufland înseamnă un ritm accelerat de expansiune, ce vizează deschiderea a cel puţin zece magazine noi, viziune valabilă de asemenea pentru fiecare din următorii ani. Pentru anul financiar 2020 (ce începe la 1 martie 2020 şi se încheie la 28 februarie 2021) compania are bugetată deschiderea a 13 noi magazine, dintre care 7 au fost deja inaugurate. Regiunile vizate in acest an sunt: Muntenia, Moldova, Transilvania. Kaufland avansează cu investiţiile în România, iar în acest an a dublat bugetul de investiții, la 300 milioane de euro. Anul trecut, Kaufland a investit în România 142 de milioane de euro. Bugetul de investiții din acest an vizează atât expansiunea și construcția de magazine noi, cât și achiziția de terenuri, modernizarea magazinelor, implementarea de tehnologii noi.

 

 

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content