Acasă > Articole > Cu ce noutăți vine hypermarketul Carrefour Corbeanca, un pariu de 5 milioane de euro [GALERIE FOTO]

Cu ce noutăți vine hypermarketul Carrefour Corbeanca, un pariu de 5 milioane de euro [GALERIE FOTO]

Carrefour Corbeanca
Carrefour Corbeanca
Carrefour Corbeanca
Carrefour Corbeanca
Carrefour Corbeanca
Carrefour Corbeanca
Carrefour Corbeanca
Carrefour Corbeanca
Carrefour Corbeanca

Retailerul francez Carrefour a bifat a doua deschidere pe segmentul de hypermarket de anul acesta, inaugurând hypermarketul Carrefour Corbeanca, din incinta centrului comercial DN1 Value Centre. Vorbim despre un concept diferit, care integrează experiențe culinare speciale, investiția în proiect ridicându-se la aproximativ 5 milioane de euro. Odată cu această deschidere, retailerul ajunge să dețină 37 de hypermarketuri la nivel național.

Astfel, magazinul integrează noul concept WineSquare Shop&Bar, care include o sortimentație de vinuri locale și internaționale, dar și preparate gândite special pentru a însoți degustările de vin. Oferta culinară este completată de cea mai variată gamă de produse BIO – fiind disponibile peste 1.000 de SKU-uri, live cooking zilnic în raionul de gastronomie, street food, afumătoare de pește și măcelărie, precum și legume românești proaspete de sezon, pe raft la doar 48 de ore de la culegere.

”Dorim să oferim o experiență de shopping completă pentru întreaga familie. Mai mult decât atât, lansăm în premieră WineSquare Shop & Bar, cu o selecție impresionantă de vinuri internaționale și locale, care pot fi degustate în zona de bar. Susținem producătorii locali prin programe care aduc produsele tradiționale mai aproape de consumatori. În plus, implementăm acțiuni concrete de reducere și integrare a plasticului într-un circuit responsabil, prin inițiative ca Plata cu PET-ul, colectarea uleiului folosit sau stația educativă de colectare a deșeurilor, dedicată copiilor. Aceasta este o altă premieră introdusă la Carrefour Corbeanca, ce urmărește dezvoltarea unui program de educație interactivă pentru comportamente responsabile”, a declarat Ionuț Nițoi, Hypermarket Director Carrefour Corbeanca.

Mai mult decât atât, Carrefour Corbeanca este magazinul cel mai digitalizat din țară în acest moment. Concret, magazinul este echipat aproape în întregime cu etichete electronice, cu ecrane digitale, unde sunt prezentate prețurile sau reclame. În plus, peste 60% din casele de marcat sunt self-scan, la unele se poate plăti cash și card sau doar card”, a declarat Cătălin Samara, COO Carrefour România.

În ceea ce privește planurile de viitor, retailerul intenționează să mențină ritmul de extindere, pe lista pentru 2020 fiind bugetate atât deschideri de hypermarketuri, cât și pe zona de proximitate.

”Anul acesta ne apropiem de aproximativ 40 de magazine de proximitate Carrefour Express, două hypermarketuri, dar am fost activi și în zona de supermarketuri. Pentru 2020 urmăm un plan similar anului acesta, în ideea de omnicanalitate, de expansiune de magazine fizice, dar vom continua și extinderea proiectelor în online”, a precizat Cătălin Samara.

Hypermarket Carrefour Corbeanca în cifre:
• 40.000 de produse comercializate;
• 200 de angajați;
• 900 de locuri de parcare gratuite;
• WI-FI gratuit;
• program: luni – duminică 8:00 - 22:00;
• 200.000 de produse disponibile pe platforma www.carrefour.ro pentru comenzi online;

Carrefour este unul dintre cei mai importanți jucători prezenți pe piața locală de retail. Compania a încheiat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 10,56 miliarde de lei, în creștere cu 10% față de anul precedent și un profit de 226 de milioane de lei, marcând un plus de 80% față de 2017.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content