FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Cristina Funieru, Coca-Cola HBC România: Ne propunem să consolidam prezența Costa Coffee în România

Cristina Funieru, Coca-Cola HBC România: Ne propunem să consolidam prezența Costa Coffee în România

Cristina Funieru

Cafeaua este una dintre cele mai apreciate băuturi din lume, cu sute de milioane de oameni care savurează peste 2 miliarde de cești de cafea în fiecare zi. Potențialul categoriei de cafea este unul extraordinar, iar lansarea brandului Costa Coffee pe piața locală de către Coca-Cola HBC România, în iunie 2020, este o mișcare strategică pentru companie, care a reintrat astfel pe segmentul de cafea. Costa Coffee, un brand cu o istorie de aproape 50 de ani, este cafeneaua preferată a londonezilor de 10 ani consecutiv, fiind caracterizată prin calitatea deosebită.

„Ne bucurăm că am adus Costa Coffee în România în 2020. Așa cum îmi place să spun – Costa Coffee este ingredientul de care avem nevoie pentru a transforma o zi obișnuită într-una excelentă”, spune Cristina Funieru, Coffee Business Development Manager Coca-Cola HBC România, care ne-a împărtășit mai multe despre planurile Costa Coffee în România.

1. Care sunt acele atribute care diferențiază Costa Coffee de alte mărci?
Costa Coffee este o cafea excelentă, care pune accent pe calitate. Echipele noastre selecționează cafeaua cu foarte mare atenție, astfel că doar 1 din 20 de boabe este suficient de bună pentru a fi Costa Coffee. Practic, doar 5% din cafeaua din lume îndeplinește standardele de calitate Costa Coffee, iar atenția pentru calitate este un atribut pe care îl regăsim de-a lungul istoriei de zeci de ani a acestui brand. Încă de la lansare, frații Sergio și Bruno Costa au făcut 112 încercări pentru a găsi gustul perfect al cafelei pe care voiau să o lanseze. Iar acel gust este cunoscut astăzi milioanelor de consumatori din toată lumea sub denumirea de Signature Blend, datorită caracteristicilor sale excelente.
Astăzi, echipa noastră de experți (The Master of Coffee’s team) degustă fiecare lot de cafea prăjită înainte de ambalare pentru a se asigura că îndeplinește standardul perfect de calitate. Acest lucru înseamnă 5.000 degustări/an. Toate acestea au contribuit la succesul său an de an. Azi, Costa este o cafea recunoscută de consumatori, fiind votată cafeneaua preferată a consumatorilor din UK în ultimii 10 ani, un adevărat succes dacă ne uităm la nivelul strâns de competiție din piața din Marea Britanie. Iar atunci când discutăm despre calitate, nu vorbim doar despre ceea ce facem pentru consumatori, ci și pentru comunitățile care cultivă cafeaua. Costa Coffee este o cafea care provine 100% din ferme certificate Rainforest Alliance, ceea ce înseamnă un impact pozitiv asupra comunităților locale și asupra mediului înconjurător.

2. Care sunt previziunile pentru cafeaua Costa Coffee?
România este una dintre primele piețe în care Grupul Coca-Cola HBC a lansat Costa Coffee, datorită potențialului ridicat pe care îl are pentru piața locală. Ne dorim ca în următoarea perioadă, Costa Coffee să devină cafeaua preferată a românilor, iar acest obiectiv este susținut de o serie de acțiuni de marketing și de comunicare, pe care am început deja să le implementăm, de la momentul lansării, din iunie. Costa Coffee reprezintă una dintre cele mai importante lansări ale Coca-Cola HBC din 2020, confirmând astfel angajamentul companiei de a oferi un portofoliu 24/7, pentru fiecare ocazie de consum de-a lungul unei zile.

3. Care sunt sortimentele de Costa Coffee pe care le aveți disponibile pe piață?
Oferim o gamă variată de sortimente, care acoperă cerințele consumatorilor noștri. Punem pe piață cafea boabe, măcinată și prăjită, urmând să intrăm în curând și în segmentul de capsule compatibile. Sortimentele noastre de cafea sunt disponibile în mai multe tipuri de ambalaje – 200 grame, 500 grame, 1 kilogram – în funcție de preferințele și nevoile consumatorilor. Sortimentele Costa Coffee răspund tuturor nevoilor de gust, de la tradițional la sofisticat. Gama noastră de cafea pentru acasă include legendarul sortiment Signature Blend, în variantele de prăjire medie și intensă, alături de sortimentele Bright Blend și Colombian Roast, variante 100% arabica. Sortimentele Costa Coffee sunt prăjite încet, pentru a ajunge la aromele desăvârșite ale cafelei excelente. Alături de gama pentru consumul de acasă, Costa Coffee oferă sortimente pentru HoReCa, în gama pentru barista profesioniști. Pe lângă cafea, oferim și know-how, prin intermediul sesiunilor pe care Coffee Capabilities Expert, Cezara Carteș, le susține pentru partenerii noștri. Sesiunile au loc în Costa Training Center, pe care l-am inaugurat anul acesta în sediul nostru din București și pe care îl vom utiliza la capacitate maximă atunci când contextul o va permite.

4. Care sunt canalele pe care vă concentrați?
Activăm Costa Coffee în toate canalele pentru a fi aproape de consumatori în toate momentele zilei, atunci când au nevoie de un plus de energie sau răsfaț: ne concentrăm atât pe experiența de consum acasă, prin gama Costa Coffee disponibilă în unitățile de retail din toată țara, cât și pe cea în afara casei, prin soluții pentru locații HoReCa partenere și To Go. Piața cafelei este foarte diversă și în continuă dezvoltare în România și ne dorim să oferim consumatorilor experiențe cât mai variante și de calitate și să introducem gradual inovații care să contribuie la dezvoltarea categoriei.

5. Care sunt planurile Costa Coffee pentru 2021?
În 2021, sărbătorim aniversarea brandului Costa Coffee, 50 ani de când cei doi frați, Sergio și Bruno Costa, au vrut să găsească o cafea de calitate premium și pentru asta au experimentat nu mai puțin de 112 arome, până s-au oprit la cea cunoscută astăzi drept Costa Coffee Signature Blend. Această obsesie pentru calitate se păstrează până în ziua de astăzi, iar anul viitor ne propunem să consolidăm prezența în România prin noi campanii adresate consumatorilor și, pe măsură ce contextul general o va permite, vom extinde seria de activări offline, care să dezvăluie deopotrivă atributele excelente ale cafelei Costa Coffee și personalitatea veselă și curajoasă a brand-ului, care te ajută să începi bine orice îți propui. Pregătim mai multe noutăți printre care extinderea gamei de Retail, introducerea de noi soluții profesionale, dar și să împărtășim, consumatorilor, cât mai mult din secretele și aromele diferite pe care doar Costa le poate aduce.

*Articol susținut de Coca-Cola HBC România.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content