FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Cine sunt finaliștii Progresiv Awards 2022

Cine sunt finaliștii Progresiv Awards 2022

Progresiv Awards, competiția adevăratelor valori din piața locală de retail & FMCG, anunță finaliștii ediției din 2022 la cele 14 categorii de premii. Aceștia au fost selectați de către Juriul Progresiv Awards, dintr-un total de 200 nominalizări.

Consiliul de Specialiști a analizat argumentele din formularele de înscriere în concurs și a notat fiecare nominalizare ținând cont și de informațiile disponibile pe piață. Important de reținut este faptul că nominalizările care au adus ca argumente informații relevante, cuantificabile și demonstrabile - conform guidelines-urilor furnizate de organizatorul competiției la fiecare categorie de premii - au primit cele mai mari note în procesul de jurizare.

Finaliștii Progresiv Awards 2022 se regăsesc mai jos, listarea acestora realizându-se în ordine alfabetică:

BEST INTERNATIONAL RETAILER

  • Auchan Retail România
  • Carrefour România
  • Kaufland România
  • Lidl România
  • Penny

BEST INDEPENDENT RETAILER

Muntenia

  • Annabella
  • Diana
  • Euromarket

Moldova

  • MCA Comercial
  • Paco Supermarkets
  • Vascar

Transilvania

  • CBA Nord-Vest
  • Elan Trio
  • Home Garden Supermarkets

BEST FMCG SUPPLIER

  • Coca-Cola HBC România
  • HEINEKEN România
  • Mondelez România
  • Scandia
  • Ursus Breweries

BEST LOCAL FMCG SUPPLIER

  • Artesana
  • Agricola Grup
  • Alexandrion Group
  • Lăptăria cu Caimac
  • Macromex

BEST NEW FOOD PRODUCT

  • Cocorico Original -The cleanest chicken sausage (Aaylex One)
  • Magnum Double Gold Caramel Billionaire (Unilever SCE)
  • Pui Fericit crescut 100% fără antibiotice (Agricola International)
  • Soocitzi (Alka Co)
  • Verdino Pizza Plant Based (Verdino)

BEST NEW NON-FOOD PRODUCT

  • Coccolino Care Detergent (Unilever SCE)
  • Dove Care Protect (Unilever SCE)
  • Gerovital Hyaluron C (Farmec)
  • Gerovital Sun (Farmec)
  • Perwoll Renew Care Caps (Henkel România)

BEST NEW BEVERAGE

  • Alexandrion Flavour Collection (Alexandrion Group)
  • Birra Moretti Zero (HEINEKEN România)
  • Fresh 0.0 (Bergenbier S.A.)
  • Ursus Cooler fără alcool Mango și Lime (Ursus Breweries)
  • Zarea Rosé & Tonic (Zarea)

BEST E-COMMERCE INITIATIVE

  • Aplicația Metro
  • Bonapp.eco
  • Freshful by eMAG
  • Stockday
  • Tazz Now

BEST VERTICALLY INTEGRATED BUSINESS

  • Annabella Grup
  • Diana
  • Carmistin Grup
  • Grup Serban Holding
  • Transavia

BEST SUPPLY CHAIN

  • Aquila
  • Gebruder Weiss România
  • HEINEKEN România

BEST CSR CAMPAIGN

  • ASAP – Armata Selectării Atente a Plasticului (Lidl România)
  • Cantina Socială (Kaufland România)
  • Campania umbrelă ”Fapte bune” (Carrefour România)
  • Programul Dove ”Ai încredere în tine” (Unilever SCE)
  • Reducerea risipei alimentare – Rețeaua Națională a Băncilor de Alimente (Lidl România)

BEST SUSTAINABILITY INITIATIVE

  • 3 ambalaje ai reciclat și pe loc ești premiat (Danone PDPA, Penny & Tetra Pak)
  • Agricultură sustenabilă prin programul ”Gusturi Românești de la gospodari” (Mega Image)
  • Keel Clip (Coca-Cola HBC România)
  • Punem preț pe plastic (Carrefour România)
  • Zero Risipă (Auchan Retail România)

BEST MANAGER OF THE YEAR

  • Adrian Ariciu, CEO Metro România
  • Albert Davidoglu, CEO Macromex
  • Alexandra Rîștariu, CEO Mondelez România
  • Alin Șerban, CEO Tazz
  • Daniel Gross, CEO Penny

BRAND OF THE YEAR

  • Coca-Cola
  • Edenia
  • Gerovital
  • Heineken
  • Ursus

Progresiv Awards este un simbol al calității și excelenței în industria de retail & FMCG, și, încă de la prima ediție, a încercat să fie o reflexie a pieței, mizând pe un juriu de specialiști pentru a face selecția finaliștilor. Pentru Progresiv Awards 2022, juriul este format din:

  • Alina Stepan, Country Manager România | Cluster Head South-East Europe Ipsos
  • Iulia Pencea, Managing Director NielsenIQ România
  • Diana Scăunașu, Consumer Panel Lead GfK România
  • Alexandra Cojocaru, Partner Unlock Research
  • Aura Giurcăneanu, Partner & Head Consumer Markets & Retail KPMG România
  • Dragoș Popa, Principal Roland Berger
  • Ovidiu Tisler, Associate Partner McKinsey&Company
  • Sorana Georgia, CEO Markant International Services România
  • Dochița Zenoveiov, Brand Innovator Inoveo
  • Lucian Marin, Managing Partner Marco Polo CEE
  • Mihai Bonca, Fondator Brand Architects
  • Ioana Mucenic, CEO Minio Studio
  • Andrei Radu, CEO & Founder GpeC
  • Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP VTEX
  • Adriana Palașan, ARILOG President & Managing Partner Supply Chain Management Center
  • Alina Dragomir, Managing Editor Progresiv
  • Andra Imbrea, Senior Editor Progresiv

Pentru categoriile BEST CSR CAMPAIGN și BEST SUSTAINABILITY INITIATIVE, juriul a fost format din:

  • Mihaela Nabar, Executive Director World Vision
  • Dragoș Popa, Principal Roland Berger
  • Dragoș Tuța, Founder & Managing Partner The CSR Agency
  • Alina Liciu, Managing Partner The Azores Sustainability & CSR Services
  • Alina Dragomir, Managing Editor Progresiv
  • Andra Imbrea, Senior Editor Progresiv

Progresiv Awards 2022: Cine și cum votează

Procesul de votare este unul încrucișat. Astfel, câștigatorii premiilor “Best International Retailer”, “Best Local Retailer” sunt aleși exclusiv de către furnizori. Câștigatorii premiilor “Best FMCG Supplier”, ”Best Local FMCG Supplier”, “Best New Food Product”, “Best New Non-Food Product” și ”Best New Beverage”  sunt aleși exclusiv de către retaileri, iar câștigătorii premiilor “Best Vertically Integrated Business”, ”Best Supply Chain”, ”Best E-commerce Initiative”, “Best CSR Campaign”, "Best Sustainability Initiative", ”Brand of the Year in Retail & FMCG” și "Best Manager of the Year" sunt aleși de către întreaga industrie de retail & FMCG.

Managerii din companiile finaliste la aceste categorii vor primi formulare de vot personalizate, astfel încât să nu existe posibilitatea de a-și vota proiectul/compania. Începând cu data de 7 martie 2022, vor fi invitați să voteze câștigătorii Progresiv Awards aproximativ 10.000 de profesioniști din piața FMCG. În această etapă, Progresiv trimite prin email către fiecare dintre profesioniștii selectați din baza de date Progresiv câte un link unic de votare. Linkurile unice garantează faptul că o persoană poate vota o singură dată.

IMPORTANT! Toți managerii din retail sau industria FMCG care nu primesc link unic pentru votare din partea revistei Progresiv se pot înscrie AICI pentru a nota proiecte câștigătoare la Progresiv Awards 2022. Selecția celor care solicită linkuri de votare se va face pe baza criteriilor enunțate pe site-ul www.progresivawards.ro.

Etapa de votare se încheie la data de 4 aprilie 2022, iar câștigătorii ediției din acest an vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2022, pe 7 aprilie, în București.

Proiectul Progresiv Awards a pornit din dorința de a evidenția oamenii, organizațiile, brandurile și proiectele de succes din piața FMCG care setează trenduri și contribuie an de an la dezvoltarea industriei, precum și rolul parteneriatelor puternice între retaileri și furnizori. Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv. Pentru mai multe detalii, accesați Regulamentul competiției, disponibil pe www.progresivawards.ro.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content