FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Cele mai importante cinci tendințe în FMCG în următorii cinci ani

Cele mai importante cinci tendințe în FMCG în următorii cinci ani

Future trends

Un raport recent al firmei de cercetare Canaden analizează viitoarele scenarii privind evoluţia sectorului FMCG, identificând cele mai bune oportunităţi pe piaţa de consum în următorii cinci ani. Ronan Stafford, analist la Canadean, explică de ce economiile emergente vor juca un rol esenţial în anii care urmează.

 

 

  • Valoarea adăugată va veni de la viitoarele economii emergente

Următorul val de economii emergente va avea un impact profund pe piețele mondiale de consum în următorii cinci ani, potrivit firmei de cercetare Canadean. Efectul schimbărilor în comportamentul consumatorilor și practicile din din sectorul FMCG din țări precum Mexic, Tailanda și Egipt, dar și inovațiile aduse de industia din aceste țări care vor fi transferate înapoi economiilor dezvoltate, este evaluat la o valoare de peste 1,6 miliarde de dolari la nivel mondial în 2018.

"Companiile au înţeles deja valoarea obţinută prin intermediul centrelor de inovare în economiile emergente care contribuie la adaptarea produselor la nevoile consumatorilor. Cu toate acestea, inovațiile din economiile emergente sunt, de asemenea, transmise înapoi în țările dezvoltate", spune Ronan Stafford, analist la Canadean.

 

  • Noi frontiere în materie de ambalaje și arome

Canadean constată că brandurile văd noile piețe din America Latină, Asia și Africa, ca frontiere de inovație în materie de ambalaje și arome inedite. "Vedem din ce în ce mai mult, noi tipuri de ambalaje dezvoltate pentru a menține costurile scăzute folosite pentru targetarea consumatorilor loviţi de austeritate din Europa.

În același timp, consumatorii sunt în ziua de azi foarte interesaţi de tendinţele culinare globale de aromele experimentale. Acest lucru înseamnă că aromele și ingredientele din Extremul Orient şi Africa sunt la mare căutare. Cu cât producătorii mari investesc în atragerea de consumatori în Lagos, Jakarta și Hanoi, cu atât mai bine vor satisface valorile, experiența și nevoile căutate de consumatorii lor din New York, Londra, Madrid și Sydney", susţine Ronan Stafford.

 

  • Femeile de peste 45 de ani, cu venituri mici, sunt cele mai receptive

Potrivit Canadean, femeile de peste 45 de ani din gospodăriile cu venituri mici şi mijlocii din mediul urban sunt consumatorii cei mai receptivi la inovaţiile aduse pe piaţă de companiile care investesc în următorul val de economii emergente.

"Veniturile scăzute ale multor «consumatori receptivi» din următoarele economii emergente se vor traduce în necesitatea producătorilor de a simplifica formulele. Acest lucru înseamnă strategii, cum ar fi utilizarea unui număr mai mic de ingrediente pentru a reduce costurile sau investiţii în ambalaje uşoare, care să fie însă suficient de solide pentru a rezista lanțurilor de aprovizionare mai puţin performante”, spune Stafford.

 

  • Companiile trebuie să vizeze viitoarele economii emergente acum

În plus față de măsurarea valorii din 2018 a pieţei care targetează «consumatorii receptivi» în 2018, raportul Canadean evaluează probabilitatea și impactul asupra practicilor de afaceri ale fiecărui scenariu. Atunci când sunt analizate toate cele trei dimensiuni, un scenariu ridică capul mai sus decât restul: impactul profund al următorului val de economii emergente asupra piețelor de consum.

"Aceste oportunități care apar în viitoarele economii emergente trebuie să fie în centrul strategiei jucătorilor din FMCG de acum, altfel aceste companii vor rămâne în urmă faţă de de competitorii lor nu numai în privinţa dezvoltării pe noi pieţe dar şi la satisfacerea nevoilor actualilor lor consumatori”, mai spune Stafford.

Sursa foto:morganmckinley.com

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content