FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Camelia Popescu, cora: Online-ul devine oglinda magazinului offline

Camelia Popescu, cora: Online-ul devine oglinda magazinului offline

Camelia Popescu

Anul acesta retailerul cora și-a concentrat eforturile de dezvoltare pe zona de e-commerce și omnicanal, o direcție strategică pentru businessul companiei, alături de reinventarea hypermarketurilor pentru a răspunde cât mai bine noilor preferințe de consum, a spus Camelia Popescu, Director PR & PA cora. 

#creștere vs #vulnerabilități

În 2021 am investit în dezvoltarea online-ului și a noului concept de convenienţă cora Urban. Astfel, am dezvoltat un nou site, comerţul online fiind unul dintre pilonii strategici ai businessului cora nu doar în România, ci și la nivel european. Dezvoltarea multicanal este pariul retailerilor în actualul context. Prin urmare, am dezvoltat conceptul cora Urban, un magazin 3 în 1: proximitate, punct de ridicare a comenzilor din hypermarketul cora.ro și punct de aprovizionare pentru partenerii Glovo și Tazz. Formatul offline de shopping a avut de suferit din cauza restricţiilor, care au culminat în perioada octombrie 2021 – februarie 2022, când accesul în centrele comerciale a fost condiţionat de certificatul verde.

#noutăți

Retailul este un domeniu în care totul se întâmplă foarte rapid și care este sub semnul schimbării continue. Pentru a rămâne performant trebuie să fii cu un pas înainte. Anul trecut a însemnat o muncă de transformare, am refăcut de câteva ori planurile de business. De exemplu, am regândit universurile de consum în funcţie de noile preferinţe ale clienţilor. Așa s-au născut sau îmbogăţit game noi care ne diferenţiază. Tot anul trecut am regândit toate reţetele și am redus cantitatea de zahăr cu până la 30%, am regândit gamele de pâine artizanală, am lucrat pentru a aduce carne 100% din România. Ready to cook, ready to heat și ready to eat sunt concepte foarte căutate de clienţi, în care am investit încă dinainte de a deveni trenduri.

#piloni2022

Ne concentrăm eforturile de dezvoltare pe zona de e-commerce și omnicanal, o direcţie strategică în care credem foarte mult. cora Urban și proximitatea reprezintă un alt pilon de creștere prin care urmărim să fim aproape de clienţi și să mergem noi către ei. Ne reinventăm hypermarketurile ca să poată răspunde cât mai bine noilor preferinţe de consum și continuăm să investim în programul de fidelizare care este deja matur.

#provocări și #oportunităţi

Continuăm să evoluăm într-un context volatil, puţin predictibil. Din fericire avem deja această experienţă, a operării în condiţii de criză și am devenit mai rezilienţi, mai creativi și mai flexibili. Astăzi este greu să evoluezi pe baza unei strategii de business stabilită la începutul anului.

#expansiune

Continuăm dezvoltarea formatului cora Urban, ajuns la cinci magazine, cu noi puncte în București. Urmărim să avem 10 unităţi deschise până la finalul anului. În același timp suntem într-un proces amplu de remodelare a unora dintre hypermarketuri – cora Lujerului, cora Pantelimon, cora Sun Plaza și cora Alexandriei în București, precum și cora Brătianu din Constanţa. Reducem suprafeţele comerciale ale acestor magazine cu aproximativ 15% și reorganizăm gamele de produse, dar și flowul magazinelor, astfel încât clienţii să parcurgă intuitiv spaţiul și să ajungă ușor la produsele preferate.

#digitalizare

Online-ul este în centrul strategiei de business a cora dinaintea pandemiei. Are un potenţial de creștere pe care l-am anticipat demult și care ne-a încurajat să investim. Anul 2021 a fost un an de investiţii în acest canal, în 2022 ne axăm pe consolidare. Online-ul devine oglinda magazinului offline – la cora avem listate online peste 40.000 de produse și creștem continuu numărul lor, astfel încât diferenţa dintre cele două formate devine tot mai mică.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content