FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Bilanțul extinderilor în retailul local în luna martie

Bilanțul extinderilor în retailul local în luna martie

Atât retailerii internaționali prezenți pe piața locală, cât și jucătorii independenți și-au continuat investițiile în expansiune, bifând 29 de magazine noi în luna martie. Prin comparație cu luna februarie, ritmul de extindere a fost ușor mai alert, fiind deschise cu 2 unități mai mult.

La fel ca și în lunile precedente, Profi este de departe campionul la capitolul expansiune, în luna martie fiind inaugurate 19 magazine, 3 în formatul Profi, 7 în formatul City și 9 Profi Loco. Odată cu aceste deschideri, retailerul controlat de fondul de investiții ajunge la pragul de 1450 de magazine la nivel național. Pe lângă magazinele inaugurate în luna martie, retailerul a bifat și o locație care reprezintă noua generație Profi City. Aflat la Timișoara, noul Profi City are o suprafață mai mare și o sortimentație mai extinsă. „Vorbim practic despre un mic supermarket pentru zone rezidențiale, destinat celor care cumpără pentru a completa ceea ce poate au omis să-și ia când și-au făcut cumpărăturile principale în magazine mai mari”, au precizat reprezentanții retailerului.

Și discounterii Lidl și Penny și-au continuat investițiile. Lidl a bifat trei deschideri și o nouă localitate pe harta expansiunii – Orșova, în timp ce Penny a adăugat o nouă locație, ajungând la 280 de magazine la nivel național.

Dacă vorbim însă despre valoarea investițiilor, cele mai însemnate proiecte vin de la Carrefour, care a inaugurat luna trecută primul hypermarket din Sfântul Gheorghe și al 41-lea la nivel național. Magazinul marchează o premieră în rețeaua proprie de hypermarketuri, prin cele 16 case 100% Self Checkout clienții având posibilitatea de a-și plăti singuri produsele, diminuând considerabil timpii de așteptare. Acest sistem exclusiv self checkout permite atât plata cash, cât și cu cardul, iar clienții au parte în orice moment de asistență. Retailerul a continuat și extinderea rețelei Express printr-o inaugurare la Iași, ajungând la 77 de locații sub acest brand.

Iașiul a fost și pe radarul Mega Image, care a bifat luna trecută două deschideri Shop&Go în această localitate. Clasamentul extinderilor în retail este continuat de dm drogerie markt și Diana, fiecare dintre cei doi retaileri deschizând în martie câte o locație.

Puteți urmări evoluția lunară a deschiderilor de magazine în Universul de Retail (UdR). Un proiect online marca Progresiv, Universul de Retail este o aplicație care oferă situația actualizată a magazinelor din rețelele internaționale și locale. UdR pune la dispoziție repartizarea geografică a magazinelor în funcție de canal de vânzare, suprafață de vânzare și date de deschidere, informații despre magazine (adresă, format, suprafață de vânzare și date de deschidere), evoluția numărului de magazine pe tip de canal de vânzare și informații financiare despre jucătorii din piața de retail (cifre de afaceri, profit, număr de magazine și număr de angajați).

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content