FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Viitorul in retail, dezvaluit la Trade Round Table 2012

Viitorul in retail, dezvaluit la Trade Round Table 2012

Speakeri romani si straini au vorbit despre noile tendinte din retail si FMCG in fata celor peste 170 de participanti la cea de-a noua editie a Trade Round Table, eveniment organizat de revista Magazinul Progresiv. Sub egida „Viitorul astazi”, editia din acest an a conferintei a abordat tematici privind noile tendinte de pe piata, solutii de crestere si eficientizare a business-ului sau modalitati eficiente de comunicare a brandului.

Ultimele evolutii de pe piata romaneasca de FMCG au fost prezenate de Diana Scaunasu, Client Service Manager in cadrul GfK Romania, potrivit careia cei mai importanti factori care au determinat usoara crestere a pietei de bunuri de larg consum in 2012 au fost marcile private si supermarketurile.

Sarah Herrlein, Senior Retail Technology Analyst in cadrul Planet Retail, a aratat cum ii pot ajuta datele culese de la cumparatori pe retaileri sa isi optimizeze gama de produse fara sa alunge clientii, dar si care sunt tehnologiile care vor schimba modul de a face cumparaturi si fata magazinelor in urmatorii ani.

Cosmin Tanase, seful departamentului Mercantizare din cadrul METRO Cash & Carry Romania, a vorbit despre zonele fierbinti din magazin si cum pot fi optimizate layout-ul, sortimentatia si promotiile in magazin pe baza informatiilor colectate din observarea comportamentului clientilor. El a prezentat un proiect-pilot desfasurat de retea intr-una din unitatile sale din Bucuresti pentru eficientizarea expunerii produselor.

Directorul comercial al Albalact, Irina Mandoiu a aratat cum si-a pliat producatorul de lactate  strategia de lansare a unor noi produse in functie de noile obiceiuri de cumparare ale romanilor si ce inovatii ale modului de ambalare a facut Albalact pentru cresterea vizibilitatii la raft.

Importanta rolului canalului de social media in mix-ul de comunicare si promovare a portofoliului de produse a fost tema centrala a prezentarii lui Manos Spanos, Marketing and Trade Marketing Director East Balkans al Pepsico, exemplificand cu rezultatele campaniilor derulate de propria companie pe site-urile de socializare.

Johannes Schneider , manager in cadrul Contrast Management Consulting Austria, a prezentat trei studii de caz in care intelegerea business-ului si identificarea problemelor pot ajuta companiile sa treaca din nou pe profit chiar si in conditiile dificile generate de criza.

Canalele de comunicare au fost comparate de catre Alina Stepan, Managing Director al Ipsos Research, cu instrumentele muzicale care trebuie sa cante impreuna in orchestra pentru a fi cat mai eficiente.

La incheiere Arnaud Dussaix, director de exploatare hypermarketuri la Carrefour Romania a tinut sa arate de ce hypermarketurile sunt in continuare formatul cel mai indragit de catre romani.

In paralel cu conferinta s-a desfasurat si un atelier Salans avand ca teme de discutie noutatile legislative si modelele de buna practica din domeniul resurselor umane si al fiscalitatii, cu prezentari sustinute de Delia Dragomir, Managing Counsel si Oana Soviani, Senior Associate in cadrul firmei de avocatura.

Vrei sa vezi mai multe fotografii de la Trade Round Table - Viitorul astazi? Intra pe contul nostru de Facebook. 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content