Un an special, o editie speciala | Progresiv

Cum nu mai traim vremuri normale, nici editia de inceput de an a revistei noastre nu este una obisnuita. Ce v-am fi putut spune pentru a ramane ca reper de-a lungul anului, ca un punct de stabilitate la care sa va intoarceti de cate ori simtiti nevoia unor clarificari? Raspunsul la aceasta intrebare este in mainile Dvs. sub forma editiei speciale Magazinul Progresiv dedicata tendintelor din retail si FMCG in 2010. Un an special, o editie speciala


Curajoasa initiativa, veti spune, dar pe care ne-o asumam cu responsabilitatea experientei pe care am acumulat-o. Asa se face ca cea mai mare parte a acestui numar este dedicata tendintelor care se contureaza in cele mai importante categorii de produse alimentare si nealimentare, produse care va genereaza cele mai bune vanzari in magazin.


Ca si concluzie, producatorii isi pregatesc un an cu evolutii modeste, dar din care nu lipseste speranta si disponibilitatea de a munci mai mult. Cat priveste retailul, o trecere in revista a principalelor evenimente care au marcat marile suprafete de vanzare are menirea de a va ajuta sa constientizati mai bine traseul pe care il vor urma in acest an, pentru a va putea pozitiona inteligent in relatie cu ei, fie ca retailer, fie ca producator.


Ce va mai ofera revista din aceasta luna este un studiu despre activitatea comerciantilor traditionali si previziunile lor pentru 2010. Parcurgandu-l, veti vedea ca magazinele s-au repliat destul de rapid la noile conditii si, cel mai important, sunt sigure de supravietuirea lor in conditii bune si in acest an.


Interviuri, stiri si analize ale dezvoltarii comertului cu alimente in tarile din jur completeaza tabloul anului 2010 in retail si FMCG. Va doresc sa lecturati cu placere aceasta revista si sa gasiti in informatiile pe care vi le-am oferit sursa deciziilor intelepte pe care le veti lua in acest an!

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...