FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Un ambalaj nou Tetra Pak pentru laptele pasteurizat Raraul

Un ambalaj nou Tetra Pak pentru laptele pasteurizat Raraul

Compania suedeza Tetra Pak a adus in Romania ambalajul Tetra Brik Edge, ultima sa inovatie tehnologica, pentru ambalarea laptelui pasteurizat Raraul fabricat de Albalact.

Forma sa ofera produsului alimentar avantaje functionale, fiind mai usor de transportat, depozitat si manipulat. Capacul mare si suprafata usor inclinata ii asigura usurinta in utilizare (in turnare si resigilare). Ambalajele Tetra Pak protejeaza alimentele de contactul cu lumina, oxigenul, microorganismele si umiditatea din mediul inconjurator. Astfel, ele contribuie la pastrarea valorilor nutritionale ale lichidelor fara a fi nevoie
de conservanti.

 
Nescafé Green Blend cu 35% cafea verde

Nestlé a lansat cafeaua solubila Nescafé Green Blend care contine 35% cafea verde si 65% cafea

                                                                                       
prajita pentru un gust intens, fiind o noutate pe piata datorita acestui mix. Produsul are o cantitate mare de antioxidanti (polifenoli) care asigura o stare de bine organismului.

O cana de cafea de 200 ml de Nescafé Green Blend furnizeaza, in medie, aproximativ 400 mg de antioxidanti, respectiv 160mg de polifenoli, potrivit datelor furnizate de Nestlé. Studiile clinice au demonstrat ca antioxidantii de tip polifenoli sunt absorbiti rapid de corpul uman si protejeaza organismul impotriva distrugerii celulelor.

 

Brandul Joe intra pe segmentul batoanelor de ciocolata

Joe, liderul pietei de napolitane, detinut de compania elvetiana Nestlé, intra pe un segment nou de piata, cel al batoanelor de ciocolata. Noul produs, Joe Aero, este disponibil in doua variante de 24g – ciocolata cu lapte si ciocolata cu lapte si aroma naturala de portocale.
Batoanele Joe sunt fabricate in Cehia. Reprezentantii companiei au declarat ca ar putea lua in calcul productia locala de ciocolata dupa ce vanzarile de batoane Joe vor atinge masa critica necesara pentru initierea unei astfel de investitii.
Lansat in 1994 si intrat in portofoliul Nestlé in anul 2000, Joe este unul dintre cele mai mari branduri romanesti din sectorul FMCG care s-au extins in afara granitelor tarii, cea mai recenta piata noua pentru Joe fiind Spania. In ultimii ani, Nestlé a extins portofoliul Joe intrand si pe segmentul inghetatei.

URBB a lansat editia limitata Tuborg Christmas Brew

Producatorul de bere URBB a lansat in noiembrie editia limitata Tuborg Christmas Brew pentru al 11-lea an consecutiv, produsul urmand sa ramana pe piata timp de 10 saptamani.
Tuborg Christmas Brew reprezinta 40% din volumul de vanzari al brandului Tuborg si aproximativ 5% din totalul de vanzari anuale, potrivit datelor furnizate de companie. “Ne asteptam ca si in acest an cantitatea de bere vanduta in sezon sa devanseze cu 3-5% vanzarile din 2009”, a afirmat Doron Zilberstein, Vice Presedintele pe Marketing al URBB.
Producatorul va distribui in comert si pachetul special de sarbatori Tuborg Christmas Brew de 3+1 doze de bere.

Campanie noua de comunicare pentru Unisol

Din luna noiembrie, brandul Unisol este sustinut printr-o noua campanie de comunicare ce se va derula pe atat pt TV, print, outdoor, cat si in magazine.

Unisol face parte din portofoliul Bunge si este lider pe segmentul mainstream al pietei de uleiuri imbuteliate din Romania, conform datelor MEMRB din septembrie-octombeir 2010 citate de companie.

Noua platforma creativa este “un miez de soare in viata ta”, avand ca public-tinta consumatorii tineri si moderni, dar ramanand totodata relevant pentru cei fideli si avand ca element central originea naturala a produsului.

 

 

Promotie 3+1 cadou de la Rio Mare

Rio Mare a inceput o noua actiune promotionala prin lansarea unui multipack „3+1 Cadou” cu produsele Rio Mare Ton in ulei de masline si Ton in suc natural la gramaje de 80g. Conservele in suc natural au un continut de grasimi sub 1%. Conservele Rio Mare sunt produse de Bolton Swiss si distribuite de catre Nordic Import-Export.

Promotie la legumele Casa Taraneasca: +25% la acelasi pret

Agroalim Distribution a lansat in acest sezon o promotie la legumele congelate Casa Taraneasca, prin care ofera 25% in plus la acelasi pret. Astfel, mazarea congelata cu un ambalaj de 500 g va putea fi cumparata la pret de 400g, iar mazarea verde si fasolea verde congelate la 1,25 kg vor fi disponibile la pretul de un kg.

In plus, Casa Taraneasca adauga in portofoliul de legume congelate 3 produse noi: spanac, broccoli si amestec de legume cu orez si ciuperci, fiecare fiind disponibil in punga de 400g. Legumele Casa Taraneasca sunt distribuite la nivel national, atat in retailul modern cat si in cel traditional.
Noile produse din portofoliul de legume congelate sunt promovate prin insertii in reviste si brosuri si prin oferte promotionale pentru comercianti.

Agricola isi pune numele si pe produsele ready-meal si semipreparate

Grupul Agricola Bacau a anuntat ca renunta la brandul Sav’Or cu care a activat in ultimii patru ani pe segmentul produsele ready – meal si semi-preparate, acesta fiind inlocuit cu Agricola Bacau.
„Europrod este lider de piata in aceasta categorie, cu o cota volumica de aproape 19%, si consideram ca aceasta performanta poate fi imbunatatita in contextul in care valorile si notorietatea brandului Agricola Bacau sunt insusite de categoria produselor ready-meal si semipreparate fabricate de Europrod.

 In al doilea rand, utilizarea brandului Agricola Bacau ne aduce mai multa vizibilitate la raft”, a explicat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau, decizia de realiza rebrandingul.

Grupul a comunicat recent si rezultatele inregistrate pe primele noua luni din an, care indica un avans de 11% al vanzarilor de semipreparate si produse gata preparate (ready-meal), comparativ cu perioada similara din 2009, o crestere de 32% pe categoria de carne de pui si un plus de 59% pe cea a salamurilor si a preparatelor afumate, la nivelul volumelor. Vanzarile de oua Agricola Bacau au avut o scadere de 10% in volum, in intervalul mentionat.

Kandia isi completeaza gama de ciocolata

Kandia a anuntat lansarea a doua noi sortimente de tablete din gama Kandia Amaruie, respectiv cu crema de cafea si cu crema de lamaie verde, dar si doua variante de ciocolata imbunatatite - Kandia cu capsuni, dezvoltata pe baza fostei retete Kandia cu fragi, si ciocolata Kandia cu Caramel.

Tot din aceasta toamna, in portofoliul Kandia si-au mai facut aparitia si batonul Kandia Amaruie cu crema de cafea, precum si Kandia Amaruie cu crema de zmeura. Concomitent cu noile lansari, ambalajul tabletelor de ciocolata din gama Kandia Amaruie au fost redesenate in colaborare cu BrandTailors.


Promotie 1 + 1 Metropolitan Caffé

Metropolitan Caffé vine cu o promotie de sarbatori: la un pachet achizitionat, clientul tau primeste inca unul gratis. In promotia nationala intra pachetele de cafea de 250 g Metropolitan Caffé Premium, Vital si Cotidian.

Metropolitan Caffé este o cafea naturala, tare, produsa de Romaqua Group Borsec, care detine in portofoliu si apa minerala Borsec, sucurile Giusto sau berea Albacher.

Faina Dobrogea, +10% gratis de Sarbatori

Dobrogea, liderul pietei de faina, anunta lansarea unui ambalaj promotional pentru Sarbatori: faina alba de grau 000 superioara ofera consumatorilor 10% mai multa faina in fiecare punga.

Promotia va fi comunicata la punctele de vanzare si va beneficia de o campanie media pe TV si radio.

 

P&G a lansat cel mai subtire scutec Pampers

Procter & Gamble a lansat Pampers Premium Care, Dry Max, cel mai subtire scutec super-absorbant de la Pampers. Scutecul Premium Care este cu 20% mai subtire decat inainte, insa are o capacitate mai mare de absorbtie, putand retine o cantitate de lichid de pana la de 10 ori greutatea sa. Pampers este brandul lider pe piata scutecelor, fiind lansat in Romania in anul 1994.

Zuzu aduce pe raft smantana dulce pentru frisca si pentru gatit

Zuzu si-a extins portofoliul cu smantana dulce pentru frisca si smantana dulce pentru gatit – doua produse proaspete care pot fi utilizate la prepararea prajiturilor si a sosurilor.
Zuzu smantana dulce pentru frisca este pasteurizata, cu 33 % grasime, ambalata in cutie Tetra Top de 500 ml prevazuta cu capac pentru deschiderea si inchiderea repetata fara alterarea produsului.

Zuzu smantana dulce pentru frisca se mixeaza rece (la 2-8°C), cu adaos treptat de zahar si este recomandata pentru ornarea torturilor, prajiturilor, salatelor de fructe si ca ingredient pentru prajituri. Zuzu smantana dulce pentru gatit cu 12% grasime este smantana naturala pasteurizata si poate fi folosita in compozitia dressing-urilor pentru salate sau pentru prepararea sosurilor. Aceasta este ambalata, de asemenea, in cutie Tetra Top de 500 ml prevazuta cu capac.

Nesquik Duo, cereale cu ciocolata si vanilie

Nesquik Duo este cel mai nou produs pe baza de cereale integrale din portofoliul companiei Nestlé Romania. Acesta combina gustul de ciocolata Nesquik cu vanilia. O portie de cereale pentru mic dejun Nesquik DUO asigura 25% din DZR de 8 vitamine si fier si 15% din DZR de calciu, potrivit datelor comunicate de companie.
Producatorul continua campania promotionala prin intermediul careia ofera un discount de 20% la produsele selectionate din portofoliul sau, lansata pe 8 octombrie la nivel national. Produsele Nestlé participante in promotie sunt marcate cu „20% discount”.

Pachete speciale de sarbatori cu Dove, Rexona si Clear

Compania Unilever a lansat patru truse speciale pentru sarbatori ce contin produse Dove, Rexona sau Clear. Trusa  Freedom Collection contine un sampon anti-matreata Clear Volume Maxx, un deodorant spray Rexona Crystal Clear Pure si un sapun crema Dove Original, toate acestea fiind disponibile la raft intr-o geanta cosmetica oferita cadou de catre producator.

Pretul de achizitie este de 20,6 lei, iar pretul la raft recomandat este de 29,8 lei. Si produsele Dove Fresh Touch lotiune de corp, sapun-crema lichid si deodorant spray anti-perspirant sunt ambalate special pentru sarbatori intr-o geanta oferita cadou, pretul la raft recomandat fiind de 43,5 lei pentru pachetul „Fresh Care Ritual”. Celelalte doua pachete de sarbatori, „Velvet Care Ritual” si „Renewing Care Ritual” contin cate doua produse Dove si un cadou si au preturi recomandate la raft de 19,5 lei, respectiv 17,9 lei.

Maggi lanseaza gama de supe si ciorbe „cu Bunatati”

Nestlé si-a extins portofoliul de supe deshidratate cu cinci supe si ciorbe „cu Bunatati”. Astfel, incepand cu luna noiembrie, sunt disponibile in principalele retele de retail supa de legume cu paste, supa crema cu multe legume, ciorba de pui cu legume si paste integrale, supa crema de ciuperci si ciorba acrisoara de legume cu paste de la Maggi.

Cele cinci produse noi se incadreaza in categoria supelor standard cu avantaje nutritionale multiple, pe care Nestlé isi propune sa-si mentina pozitia de lider de piata, potrivit declaratiilor Alinei Dragomir, Senior Brand Manager Maggi.

Romaqua Group intra pe segmentul economic al berii cu Dorfer

La doi ani si jumatate de la intrarea pe piata berii cu brandul Albacher, grupul Romaqua lanseaza Dorfer, o bere blonda pozitionata pe segmentul economy. Noul produs este imbuteliat in ambalaj PET de 2 litri sau 2,5 litri in fabrica de bere de la Sebes detinuta de Romaqua Group.

Ca si berea Albacher, care este pozitionata pe segmentul mainstream, Dorfer beneficiaza de ambalajul OxyProof, inovatie tehnologica ce include atat dopul cat si materialul PET si garanteaza prospetimea produsului pentru un timp  indelungat. Asigurarea integritatii produsului se realizeaza prin gulerasul special care nu permite resigilarea acestuia. Promovarea berii Dorfer se face pentru inceput doar la punctele de vanzare.

Romaqua este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata, avand in portofoliu branduri precum Borsec, Giusto sau Elektik. Grupul a investit 40 de milioane de euro in fabrica de bere de la Sebes.

Valvis Holging are un buget de 1,2 milioane de euro pentru lansarea Aqua Carpatica

Valvis Holding a lansat pe piata la finele lunii noiembrie apa minerala Aqua Carpatica si are un buget de promovare a noului brand de 1-1,2 milioane de euro pana la finele primei saptamani din ianuarie.
Grupul a investit pana acum 12,5 milioane de euro in constructia unei unitati de imbuteliere a apei minerale situate la 20 de kilometri de Vatra Dornei, in comuna Panaci. Aceasta are o capacitate anuala de 92 de milioane de litri si aproximativ 100 de angajati. Noul brand este pozitionat pe segmentul premium al pietei de apa minerala si tinteste atingerea unei cote de 10% in urmatorii doi ani. Piata este estimata la circa un miliard de litri, potrivit datelor de la Societatea Nationala a Apelor Minerale.

Pe plan local, Aqua Carpatica va fi comercializata in ambalaje PET de 0,5 si 1,5 litri, iar pe pietele externe va fi distribuita doar in ambalaj de sticla, la 0,7 litri, acesta urmand sa fie lansat in 2011. Distribuitorii selectati de  companie au in portofoliul atat apa minerala Aqua Carpatica, cat si vinurile Domeniile Samburesti pe care Valvis Holding le-a lansat in acest an pe piata. „Lucram direct cu retelele mari de magazine si avem 61 de distribuitori zonali cu care acoperim toate judetele din tara”, a declarat Jean Valvis, presedintele si proprietarul Valvis Holding. Acesta a mai spus ca planurile companiei vizeaza si listarea noului produs in magazinele din comertul traditional. Jean Valvis este cel care a creat brandurile Dorna (apa minerala) si La Dorna (lactate), pe care apoi le-a vandut companiilor Coca-Cola Hellenic, respectiv Lactalis.


Granddis lanseaza vinul spumant italienesc Rose Mary

Granddis, compania care distribuie la nivel local marci precum Stalinskaya, Wembley sau Garrone, detinuta de grupul romanesc Prodal, lanseaza pe piata un vin spumant premium, Rose Mary, produs de Santero in Italia. Rose Mary (10,5% vol.) este un vin spumant demisec care se adreseaza unui public modern si pretentios in ceea ce priveste consumul si stilul sau de viata, potrivit datelor comunicate de companie.

Reprezentantii Granddis estimeaza piata vinurilor spumante din Romania la 45 de milioane de euro.


11 truse cadou din gamele Fa, Gliss, Syoss si Schauma

Henkel a lansat 11 truse cadou pentru sarbatori cu produse din gamele Fa, Gliss, Syoss si Schauma, trei dintre acestea
fiind destinate consumatorilor de sex masculin (Fa Men cu o borseta cadou, Fa Men Ready for Action si Fa Men Stay Cool).

De asemenea, oferta de sezon include o trusa Fa pentru femei cu un portfard cadou si truse Gliss si Syoss cu o gentuta cadou fiecare. Noile produse sunt promovate prin campanii la punctele de vanzare in perioada decembrie 2010-ianuarie 2011 si oferte promotionale pentru comercianti si consumatori.


Hochland a lansat Emmentaler

Hochland a lansat recent un nou produs pe piata branzeturilor naturale: specialitatea de branza Emmentaler, comercializata la un gramaj de 200g. Produsul extinde gama de branzeturi naturale tari a Hochland Romania, care include si Cedar.

Emmentaler de la Hochland va beneficia de promovare la lansare prin intermediul unui booklet cu informatii despre produs, atasat ambalajului, si pagini de presa in reviste. Noul produs de la Hochland va putea fi gasit in cele mai importante locatii din retail, precum si in IKA si magazine cash & carry, la un pret recomandat de 8,8 lei pe bucata. Hochland Romania a pregatit pentru perioada Sarbatorilor un pachet promotional, care include un Emmentaler la 200g si o sticla de vin Prahova Valley.

Heidi a demarat campania Smiling Moments

Pralinele Heidi Grand’Or Moments au un nou ambalaj din 15 octombrie, care include un mesaj directionat catre consumator pentru a aduce un zambet pe buzele acestuia. Campania „Heidi Smiling Moments” se desfasoara la nivel national, in magazinele in care sunt listate aceste produse, avand in acelasi timp si o componenta online - pe pagina de Facebook a brandului sau pe site-ul oficial al companiei. Heidi este un producator de tablete de ciocolata si praline premium detinut de grupul elvetian Laderach.
 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content