FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Sana si kefir in cataloagele promotionale

Sana si kefir in cataloagele promotionale

Conform studiului Leaflet Monitor al companiei de cercetare GfK, produsele lactate au reprezentat in ultimii doi ani aproximativ 12-13% din totalul alimentelor din cataloagele promotionale. Dintre acestea, bauturile din lapte fermentat (sana, kefir si lapte batut) reprezinta circa 5%. Sana este segmentul cel mai reprezentativ, cu circa jumatate din inregistrarile in cataloagele promotionale, procent in crestere in ultimul an, cu 6%.

Canalele de retail care promoveaza cel mai mult bauturile din lapte fermentat sunt hypermaketurile, avand 44% din inregistrari in perioada octombrie 2007 – septembrie 2008, procent care se afla in cre?tere pana la 52% in ultimele 12 luni. În ceea ce priveste evolutia pretului mediu, acesta a suferit cresteri usoare, intre 5 si 7 procente, pentru sana si lapte batut, in timp ce, pentru kefir, pretul a scazut usor, cu 4%.

De asemenea, marcile private si ofertele sub forma pachetelor promotionale reprezinta doar circa 1% din produsele lactate aparute in cataloagele promotionale ale retailerilor.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content