FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Brillance, noutatea toamnei de la Schwarzkopf

Schwarzkopf&Henkel a lansat Brillance, o noua gama premium de vopsea de par ce include 18 variante de culoare. Noua gama Brillance beneficiaza de o formula speciala „Color Protect” care fixeaza pigmentii de culoare in firul de par pentru o culoare de lunga durata.
De asemenea, aceasta contine unicul amplificator de culoare „Diamond Shine” (cu polimeri) care netezeste suprafata firului de par. Pretul recomandat este 18,99 lei.

Campanie de comunicare pentru Nestlé Fitness

Nestlé Fitness a lansat o noua campanie de comunicare integrata, sub sloganul „Mentine-ti silueta sezon dupa sezon”. Campania de promovare are loc in perioada septembrie -noiembrie 2009 si include spot TV, web-site, actiuni de PR si POSM, mesajul campaniei fiind declinat in mai multe materiale de comunicare prezente in magazine: standuri, wobblere.
Gama Fitness cuprinde Nestlé Fitness, Nestlé Fitness Chocolate, Nestlé Fitness & Fruits in ambalaje de 250, 450 si 500 de grame si batoanele Nestlé Fitness in patru variante – simple, ciocolata , ciocolata cu lapte si capsuni.
Nestlé a imbunatatit, inca de la inceputul anului 2006, profilul nutritional al cerealelor pentru mic dejun cu cereale integrale.

La Ferma, un nou brand al Agroli Group

Agroli Group a lansat brandul de carne de pasare La Ferma, propunandu-si astfel sa extinda oferta de produse spre un nou segment de piata; cel al produselor premium.
„La Ferma – stii ce mananci” provine din brandul de notorietate in anii ’90, Ferma Natural, care isi propusese sa introduca in preferintele consumatorilor principiile alimentatiei sanatoase.
Produsele comercializate sub marca „La Ferma - stii ce mananci“ se afla pe piata inca din luna aprilie a acestui an pentru a testa deschiderea acesteia catre un produs premium, dar si reactia consumatorilor fata de modul de prezentare a marcii.
„La Ferma – stii ce mananci“ a pastrat iconul de baza al marcii initiale Ferma Natural, imaginea alb-negru a fermierului, imagine relationata foarte strans cu imaginea marcii. Restul elementelor au pastrat culorile initiale de verde – prospetime si rosu – dinamism si rafinament. Ambalajul este expresia noilor tehnologii in domeniu, asigurand etanseitate maxima.

Granini Racoarea Fructelor Grapefruit roz si Zmeura

Granini a lansat un nou sortiment Racoarea Fructelor: un mix de grapefruit roz si zmeura, in editie limitata, disponibil in ambalaje de 1,5 litri.
Zmeura este un fruct benefic organismului, avand o activitate antioxidanta de 50 ori mai puternica decat capsunile, de trei ori mai mare decat kiwi si de zece ori mai puternica decat rosiile. In plus, zmeura are proprietati antimicrobiene si este o sursa de vitamina C, magneziu, cupru si calciu.
Granini Racoarea Fructelor este un produs din gama still drinks, cu concentratie mare de suc de fructe, 15%, cea mai ridicata din acest segment pe piata romaneasca. Pretul recomandat este de 4,5 lei pentru 1,5 litri.

www.brandedclick.ro, primul site integrat de marketing web-based

BrandedClick este primul site din Romania care ofera servicii de marketing online. Conceptul site-ului este unul de genul „do it yourself”. Fiecare firma isi poate crea un cont, isi poate defini utilizatori si poate utiliza apoi serviciile aplicatiei.  Printre serviciile oferite de site se numara: postari publicitare (BrandedPub), popularizare promotii, cataloage de magazin, cupoane (BrandedPromo), cercetare consumatori online (BrandResearch), interactivitate cu consumatorii (BrandDialog), comunicare de brand (BrandedInfo), postare de joburi de marketing (BrandedJobs) si altele.
Conceptul aplicatiei este inovativ: brandurile/firmele si consumatorii fata in fata sunt stimulati sa interactioneze. Consumatorii sunt motivati sa „devoreze” reclame, sa participe in paneluri si sa viziteze site-ul printr-un sistem de tombole saptamanale (si nu numai).
Printre instrumentele puse la dispozitia companiilor pentru a-si eficientiza bugetele se afla posibilitatea targetarii audientei si posibilitatea setarii frecventei de vizionare a unui material publicitar. Aplicatia se poate testa atat ca firma, cat si ca utilizator prin crearea a doua conturi: unul de consumator si altul de user. Informatii suplimentare pe www.brandedclick.ro.

Gliss Color Shine & Protect

Gliss Color Shine & Protect este primul produs de ingrijire a parului vopsit ce contine cristale lichide, care accentueaza culoarea parului si ii confera reflexii stralucitoare. Datorita cristalelor lichide si formulei „Cell Repair”, noile produse repara structura deteriorata a firului de par de la interior. Gama de ingrijire contine sampon (250 ml), balsam (200 ml), balsam tratament express (200 ml), masca tratament intensiv (200 ml) si tratament direct-repair (150 ml). Produsele sunt promovate pe TV si prin oferte promotionale la comercianti si consumatori. Preturi recomandate de vanzare: sampon – 11,29 lei, balsam – 11,29 lei, balsam tratament express – 13,39 lei, masca tratament intensiv – 18,99 lei, tratament direct-repair – 15,89 lei.

Agnesi, paste cu 50% gratis

Pastele Agnesi sunt disponibile in pachet pro­motional, cu 50% gratis, atat cele sub forma de spaghete, cat si cele sub forma de penne (pachete de 750 g). Pastele Agnesi sunt obtinute din grau dur si sunt uscate la o temperatura medie pentru a spori aroma si consistenta, pas­trand in acelasi timp calitatile graului.
Pastele Agnesi sunt distribuite de Pangram.

Promotie Heineken cu ocazia UEFA Champions League

Cu ocazia celui de-al cincilea sezon ca sponsor al UEFA Champions League, Heineken lanseaza o noua promotie: „Fii printre stelele din UEFA Champions League...si ia loc pe stadioanele celebre ale lumii”.  Promotia se desfasoara in perioada 15 septembrie - 9 decembrie 2009, prin internet.
Conditia obligatorie de participare la promotie este cumpararea oricarui multi-pack Heineken si urmarea instructiunilor disponibile pe www.heineken.ro/ucl. Heineken ofera si un premiu unic: accesul in culisele stadionului si vizite in toate zonele in care de obicei intrarea publicului este restrictionata.

Campanie Arpis pentru Pasta d’oro

Arpis a demarat o campanie de comunicare pentru Pasta d’oro care sa familiarizeze consumatorul cu pastele din faina de porumb si de grau.
Principala componenta a campaniei este un spot TV menit sa aduca produsul in atentia consumatorului si sa-l plaseze in magazin. Mesajul se centreaza pe intrebarea: de ce pastele Pasta d’oro sunt atat de galbene, desi nu contin nici oua si nici coloranti? Raspunsul la intrebare nu poate fi gasit decat la raft. Alaturi de spot exista o serie de materialele de promovare la punctul de vanzare care ofera raspunsul la intrebare. Astfel, Ambalajul promo al pachetului de paste, alaturi de POSM-uri, fac legatura intre spotul TV si produsul din raft.
Campania continua cu un spot TV raspuns, cu doua posibile functii: explica principala calitate a pastelor si reaminteste calitatile produsului celor care l-au vazut in magazine si stiu „cu ce se mananca”.
Campania este sustinuta si pe internet, pe www.retetedepaste.ro.

Branza topita Hochland la caserola

Hochland a lansat crema de branza topita la caserola, in trei variante de arome: cu sman­tana, cu ardei iute si cu sunca. Produsul beneficiaza de o platforma de comunicare pe TV si radio, sampling si materiale la raft, PR. Caserolele de crema de branza topita au 150 de grame si un pret de vanzare recomandat de 4,95 ron / pachet. Hochland detine in portofoliu 28 de tipuri de branza topita.

Promotii de toamna de la Milka

Kraft a conceput un pachet promotional destinat intregii familii, compus din doua tablete Milka, de 100 g (lapte si alune) si, gratuit, un Milkinis de 43,75 grame.
De asemenea, exclusiv in comertul traditional este disponibil pachetul promotional ce contine Milka Alune 100 g, Milka Capsuni si Iaurt 100 g si gratuit un Mjoy Migdale de 38,5 g.

„Cauta cheita frumusetii” de la Aslavital

In perioada 1 octombrie 2009 – 31 decembrie 2009, Farmec deruleaza promotia la raft  „Cauta cheita frumusetii”, pentru produsele din gama Aslavital. Cumparatorii produselor care au inscris pe ambalaj insemnul promotiei, au ocazia sa descopere in interior unul dintre cele 500 de premii: un medalion in forma de cheita, realizat din aur de 14 carate, cu greutatea
de 1 gram.
Odata cu promotia, Farmec relanseaza gama Aslavital, cu ambalaje personalizate pentru fiecare produs din gama, in functie de principiile active continute. Mai multe informatii sunt disponibile pe: www.farmec.ro

O noua gama de produse proaspete, DAR Lactate

O noua gama de produse lactate proaspete a fost lansata, pentru inceput, in Bucuresti, apartinand companiei Master House Grup.
Gama include lapte proaspat, iaurt, iaurt de baut, sana si smantana si este produsa la fabrica din comuna Bucsani, sat Vadu Lat, din judetul Giurgiu. Fabrica este omologata tip clasa A, ceea ce inseamna ca produsele DAR Lactate pot fi vandute pe tot teritoriul Uniunii Europene.
DAR Lactate se caracterizeaza prin prospetime, produsele marca DAR urmand sa fie livrate catre magazine zilnic, pentru a respecta promisiunea de a oferi produse proaspete, cu termen de valabilitate redus. Distributia produselor este asigurata de Top Brands Distribution, pentru inceput in Bucuresti, in magazinele de proximitate. Una dintre noutatile DAR Lactate este distributia laptelui in sticle speciale de PET, realizate dintr-un material care protejeaza laptele, transparente, care urmaresc readucerea imaginii laptelui proaspat.
Gama include lapte proaspat la sticla pet de 1 litru in variante 1,5% si 3,5% grasime, iaurt de baut, cu 2% grasime, la pahar de 370 g si sticla pet de 0,5 litri; iaurt de 2,8% grasime la pahar de 170 g si 370 g si galetusa de 900 g; sana la 3,6% grasime, la sticla pet de 0,5 litri; si smantana, la pahar de 370 g si galetusa de 900 g, in variante cu 12% si, respectiv, 20% grasime.
Produsele sunt pozitionate in segmentul de pret mainstream, accesibil tuturor categoriilor de consumatori.

Bonduelle, o noua identitate vizuala

Grupul Bonduelle, lider mondial in domeniul legumelor preparate, a decis sa adopte o noua identitate vizuala, bazandu-se pe fortele sale: naturalete, excelenta, protectie, bucuria de a trai. Noua identitate vizuala Bonduelle are un plus de modernitate, bucurie si proximitate. Aceasta are ca misiune transformarea marcii Bonduelle in partenerul nutritionist al consumatorului.
Noul logo Bonduelle semnifica naturalete prin frunzele transparente, asemanatoare cu cele din natura; prospetime prin picaturile de apa asemanatoare cu perlele; calitate si incredere prin arcul protector; puritate si sanatate prin fondul alb, placere si generozitate prin fondul complementar galben; dinamism si proximitate, prin umbra galbena a textului. Noua identitate vizuala va fi implementata treptat, atat pentru conserve (incepand din luna octombrie), cat si pentru produsele congelate (din februarie 2010). Pe langa designul imbunatatit, Bonduelle doreste sa informeze consumatorii asupra continutului nutritional al produselor sale (fara conservanti, fara organisme modificate genetic, cu aport de fibre etc).
Totodata, noua imagine Bonduelle va fi marcata si prin site-ul www.bonduelle.ro, care va fi actualizat cu retete, diete si alte informatii utile.

Delma Sandvis la 1 kg

Unilever a lansat noul gramaj de 1 kg de margarina Delma Sandvis, la cel mai bun pret / gram dintre toate gramajele din gama Delma Sandvis. Noua Delma Sandvis la 1 kg este lansat ca raspuns la nevoile consumatorilor, care cauta in magazine produse cu un raport calitate / pret cat mai bun.
Lansarea Delma Sandvis la 1 kg, cu sloganul „Cel mai bun pret de la Delma Sandvis”, este comunicata, in perioada octombrie - noiembrie, printr-o campanie de inserturi promotionale in reviste cu profil culinar si reviste pentru femei.

 

Noi ambalaje pentru Nesquik Snack si Nestlé Nesquik

In aceasta toamna, gama de napolitane Nesquik, din portofoliul Nestlé, a beneficiat de un „face lift” realizat de compania de design si consultanta de brand Cocoon Bucuresti. Proiectul a implicat dezvoltarea designului de ambalaj pentru noul produs Nesquik Snack si re-designul pentru Nesquik 30 g si Nesquik 60 g. Decizia de redesenare a ambalajului a venit ca urmare a imbunatatirii retetei produsului si extinderii portofoliului cu un nou produs, Nesquik Snack.

Fa Gelée Royale, gama de ingrijire cu laptisor de matca

Fa Gelée Royale este prima gama Fa de ingrijire a pielii cu laptisor de matca, un ingredient rar si pretios, cunoscut pentru proprietatile sale de hidratare si ingrijire a pielii. Noua colectie Fa Gelée Royale confera ingrijire intensiva, chiar si pentru pielea sensibila. Linia Fa Gelée Royale ofera variantele: Almond Blossom (gel de dus-crema, sapun lichid, sapun solid) si Moon Orchid (gel de dus-crema, sapun solid).
Noua gama este promovata la TV si prin oferte pentru comercianti si consumatori. Preturile recomandate de vanzare sunt: gel de dus-crema – 8,99 lei, sapun lichid – 9,99 lei, sapun solid – 2,29 lei.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content