FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Tchibo Family +10%

Tchibo Brands lanseaza pachetul Tchibo Family +10% oferit la acelasi pret cu pachetul standard de 250 g (+ 25 grame gratuit). Cafeaua Tchibo Family are un gust stimulant si aroma revigoranta, datorita boabelor de cafea robusta. Promotia este semnalizata prin materiale specifice,
in magazine.

 

RC Cola, in Romania

Numarul trei pe piata de cola la nivel mondial, Royal Crown Cola (RC) s-a lansat oficial in Romania. Investitia in pozitionarea produsului se ridica la 2 milioane de euro, in primii trei ani. „Ne-am propus ca in primul an sa aducem produsul in 15.000 de magazine la nivel national. Avantajul competitiv al RC Cola este faptul ca in Romania bautura are aceeasi calitate si acelasi gust ca in toate cele 60 de tari in care este prezenta, la preturi cu 10-15% sub produsele Coke si Pepsi de pe piata din Romania”, declara Francis Lamprea, General Manager, RC Cola International.
RC Cola a pornit in SUA in 1905, in prezent existand in portofoliul companiei noua branduri de bauturi racoritoare. RC acopera si zona de “diet”, “0 sugar”, iar printre cele mai cunoscute  marci non-cola din portofoliul RC sunt Kick sau Upper10.
„Ne vom concentra pentru inceput pe brandul RC Cola, urmand a ne dezvolta portofoliul si pe alte categorii de bauturi racoritoare”, adauga Francis Lamprea. Strategia de pozitionare a RC Cola se bazeaza pe trei principii: originalitate si unicitatea gustului la nivel mondial, o abordare „calda” a consumatorului din punct de vedere al mesajelor de marketing si pretul competitiv de intrare in piata (aproximativ 15% sub liderul de piata).
RC Cola este distribuita in Romania de GoodBev, care mai distribuie energizantul Boost Energy si Jaffa Juice.

 

Oferta speciala Vademecum

Schwarzkopf & Henkel deruleaza promotia Vademecum prin care este oferit un procent de 25% gratis din pachetul special al pastei de dinti.
Produsele participante la promotie sunt pastele de dinti din gamele Vademecum Premium (Titan Strong, Express White 10 si Pro Complete 8), Vademecum Basics (Perfection 5, Anticavity & Naturel) si Vademecum Junior (Strawberry si Bubble Gum). Pachetul special contine doua paste de dinti din aceeasi gama Vademecum.
Pretul recomandat este de 7,79 – 9,49 lei pentru produsele din gama Vademecum Premium si intre 6,19 – 7,59 lei, pentru produsele din gamele Vademecum Junior si Vademecum Basic.

 

Tuborg Open for Fun

Tuborg a investit 5  milioane de euro pentru o campanie de imagine desfasurata in perioada  iulie – septembrie sub sloganul Tuborg Open for Fun. Campania include spoturi care surprind viata tinerilor in locurile unde ei se distreaza si isi petrec cele mai frumoase si intense momente: cu prietenii pe plaja, in casa unui prieten, la concerte. Campania este derulata pe principalele medii prin intermediul carora Tuborg interactioneaza cu tinerii: TV, presa, outdoor, internet, evenimente pe litoral si festivaluri de muzica. Consumatorii Tuborg a avut posibilitatea sa acceseze www.openforfun.ro, platforma online dedicata acestei campanii.

 

Cramele Halewood mareste oferta de vinuri

Prunotto Barbaresco DOCG si Prunotto Montpertone Monferrato DOC din Piemont sunt cele mai noi vinuri marca Antinori, destinate Horeca, prezente in Romania prin intermediul Cramelor Hale­wood. Alfredo Prunotto, un vinificator celebru care a lucrat pentru cele mai prestigioase crame ale  vremii, a pre­luat in 1923 cooperativa „Vini dele Langhe” si a transformat-o in scurt timp intr-o crama fai­moasa, vinurile produse fiind exportate in intreaga lume. Renumitul pro­ducator Antinori achizitioneaza compania in 1989 cu intentia de a exploata potentialul extraordinar al acestei regiuni.
Regiunea Piemont detine cea mai intinsa suprafata plantata cu vie dedicata pro­ductiei de vinuri de origine controlata din Italia. Reputatia acestei regiuni se bazeaza pe vinurile rosii. Patru dintre acestea au statut DOCG, dintre care cele mai importante sunt Barolo si Barbaresco.

 

Prilej de Ragaz, noua gama Napolact

Napolact a lansat pentru sezonul cald Prilej de Ragaz, o noua gama de produse care contine Lapte batut, Sana, Sana cu miere si alune de padure, Sana cu miere si nuci si Sana cu coacaze. Produsele din aceasta gama sunt disponibile in ambalaje pet de 330 g. usor de tinut in mana, de luat oriunde, usor de deschis si inchis pentru orice conditii.
Acestea vor fi promovate in primul rand prin spotul TV produs impreuna cu Propaganda, agentia cu care Napolact a dezvoltat si promovat si gamele Gusturi de demult si Suflet in bucate.

 

Maggi „Pentru o viata echilibrata”

Maggi lanseaza campania „Pentru o viata echilibrata”, cu scopul de a informa publicul larg asupra principiilor unei alimentatii echilibrate si ale unui stil de viata sanatos.
Pe parcursul campaniei, Maggi colaboreaza cu Prof. Dr. Gabriela Radulian, de la Institutul de Diabet, Nutritie si Boli Metabolice N.C. Paulescu, pentru a oferi informatii specializate despre o alimentatie optima si modul in care alimentatia zilnica poate fi echilibrata din punct de vedere nutritional, incluzand in acelasi timp preparate cu gust bun.
Parte a campaniei „Pentru o viata echilibrata” este si site-ul www.maggi.ro, care promoveaza acelasi principiu: o alimentatie echilibrata sta la baza unui stil de viata echilibrat. Noul site acopera o varietate de teme referitoare la ideea de echilibru, de la modalitati de preparare a alimentelor si consumul lor, pana la sfaturi pentru diminuarea factorilor de stress si hobby-uri. Clubul online Maggi ofera vizitatorilor oportunitatea de a fi informati in permanenta cu privire la retetele lor preferate, putand sa impartaseasca si celorlalti membri cele mai interesante povesti culinare.
Campania Maggi „Pentru o viata echilibrata” se va desfasura pana la sfarsitul anului, prin activitati si evenimente dedicate atat reprezentantilor media, cat si publicului larg.

 

Agricola Bacau lanseaza Puiul Familist

Agricola Bacau a lansat in premiera o formula inedita de prezentare a unui produs pe piata romaneasca de carne de pui, incluzand intr-un singur pachet un pui cu patru pulpe. Producatorul a gandit oferta pentur nevoile unei familii cu doi copii. Statisticile de dupa 1990, indica marimea medie a unei gospodarii din Romania la 3,07 membri, iar 35,2% din totalul familiilor au doi copii.
Cu Puiul familist, Agricola Bacau isi diversifica oferta de carne de pasare, in conditiile in care unul dintre obiectivele companiei este atingerea ponderii de 70% carne refrigerata in totalul vanzarilor de carne de pui, in 2010. Puiul familist, cu doua pulpe pentru parinti si doua pentru copii, este deja prezent in oferta retelelor de hyper si supermarketuri, cash&carry si discount si are un pret mediu de 9,99 lei kg.
Conform Uniunii Cres­ca­torilor de Pasari din Roma­nia, un roman consuma anual circa 21 de kg de carne de pasare, in vreme ce consu­mul mediu in UE depaseste 23 kg anual. Tendin­tele arata o crestere a consumului mediu european la 24,5 kg anual pana in 2014. „Agricola Bacau a lansat in ultimul timp formule inovatoare si sofis­ti­cate de prezentare a produselor bazate pe un studiu atent al nevoilor si obiceiurilor celor care ne cumpara. Puiul familist este cel mai nou rezultat al acestei preocupari constante pentru consumatorii nostri si al strategiei de dezvoltare si diversificare a ofertei noastre in calitate de lider al pietei roma­nesti de carne de pui” declara Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau.

  

Murfatlar si-a adjudecat doua noi medalii

Murfatlar Romania a castigat doua medalii la Concursul International Vino Ljubljana 2009.
Vino Ljubljana este unul dintre cele mai prestigioase concursuri de vinuri si este in prezent cea mai veche competitie internationala de vin din lume, ajunsa la cea de-a 55-a editie. Anul acesta un juriu exigent compus din 60 de specialisti din 17 tari a analizat cele 470 de probe de vin intrate in concurs.
Singurul si unicul vin licoros din Romania - de altfel, cel mai medaliat vin romanesc - Lacrima lui Ovidiu de 12 ani a obtinut medalia de aur. Acest vin licoros a dobandit, doar in 2009, sase medalii la concursuri internationale.
Vinoteca Murfatlar a primit si ea recunoasterea de calitate prin obtinerea medaliei de argint pentru Muscat Ottonel din 1990.
In 2009, Murfatlar Romania a obti­nut 20 de medalii la concursurile internationale de vin.

 

„Nasul branzeturilor te invata sa mananci sanatos”

Delaco a initiat un program de educatie alimentara derulat sub sloganul „Nasul branzeturilor te invata sa mananci sanatos”.
Noua campanie promoveaza consumul de mozzarela proaspata mai ales in randul scepticilor, „manati de prejudecati cum ca mozzarela este o branza scumpa si simandicoasa”. Noul program este continuarea proiectului inceput anul trecut cu campania sustinuta de mesajul „Mancatul prost si-a gasit nasul”.

 

Azuga - la un pahar de vorba cu romanii

Berea Azuga se relanseaza sub un concept creativ nou - „La un pahar de vorba”, dezvoltat de agentia de creatie Gavrila & Asociatii. Noua abordare prezinta Azuga drept o marca autentica romaneasca, o bere care te ajuta sa treci mai usor peste necazuri, alaturi de care petreci momente placute impreuna cu prietenii.
Campania de comunicare Azuga se desfasoara pe durata intregului an si foloseste drept suporturi media TV - spoturi de 30 de secunde si de 10 secunde - precum si materiale de comunicare in magazine.

 

Tomi Marele Picant

Orkla lanseaza in gama de ketchup Tomi Marele Picant la 1 kg. Ca si restul gamei, Tomi Marele Picant foloseste o metoda inovativa de etichetare - folia sleeve ce asigura o vizibilitate sporita la raft, sigiliarea exterioara a produsului si vizibilitatea nivelului de ketchup in interior.

 

 

Pachet aniversar Tchibo

Cu ocazia implinirii a 60 de ani, Tchibo Brands lanseaza pachetul aniversar Tchibo Espresso Gusto Originale 3+1 cadou. Acesta contine patru pachete de cafea de 250 g din care unul este gratuit. Pachetul aniversar este promovat prin materiale de semnalizare in magazin, pe internet si prin activitati de PR.

 

Pachet promotional Coronita de Sezon si Raza Soarelui

Agrana si Bunge propun un pachet promotional alcatuit din doua pachete de zahar Coronita de Sezon de cate un kg si un litru de ulei Raza Soarelui, ambalate impreuna, in folie de plastic. Cele doua companii au gandit promotia ca pe un pachet de produse util oricarei gospodarii, in special in perioada vara – toamna, la un pret atractiv. Acest pachet este produs in editie limitata.
Prin alaturarea celor doua produse si branduri, cei doi producatori doresc sa ofere un instrument distribuitorilor si magazinelor de profil, util atat consumatorului prin alaturarea a doua produse importante in gospodarie, cat si comerciantilor, prin oferirea unui pachet de produse - ulei si zahar - la un pret atractiv. Cu acest pachet se doreste ca volumul vanzarilor comerciantilor, cat si numarul de cumparatori sa creasca. Produsele sunt ambalate in doua cutii colective de carton, un palet avand 186 de pachete.

 

PromoWatch – prima metodologie de masurare a eficientei promotiilor

Visionwise Consulting, compania de consultanta si servicii de marketing din cadrul Daedalus Group, a dezvoltat prima metodologie de masurare a  eficientei campaniilor de promovare la raft, numita PromoWatch.
Metodologia porneste de la o modalitate inovatoare de a masura in mod unitar efortul de promovare depus la raft, indiferent de tipologia promotiilor realizate. Astfel se poate evalua in timp real efortul la raft al oricarui jucator din piata comparativ cu concu­rentii sai.
La baza masurarii efortului de promovare sta PRP-ul (Promo Reach Point) – o unitate de masura cu acelasi rol in promotii pe care il are GRP-ul (Gross Rating Point) in publicitate. Prin corelarea efortului investit la raft cu rezultatele in vanzare se poate masura eficienta oricarei campanii promotionale, ajutand clientii sa-si dezvolte in timp strategii de promovare cu eficienta sporita.
Daedalus Group este o companie care ofera servicii integrate de marketing si cercetare a pietei.

 

Romanian Winecellars, o marca Metro Cash & Carry Romania

Metro Cash & Carry Romania lanseaza in cadrul Romanian Winecellars colectia „Fresh”, o selectie de vinuri marca proprie dedicata sezonului estival, prin care se contureaza un nou segment, cel al vinurilor proaspete ? racoritoare.
Colectia nou lansata contine vinuri tinere, florale care se asociaza cu preparatele culinare usoare. Urmand tendintele internationale din domeniu - vinurile proaspete ? racoritoare, rosé ? champagne – colectia de vinuri propusa de Metro Cash & Carry Romania clientilor profesionisti si cunoscatorilor din domeniu ofera arome si senzatii florale subliniate totodata prin folosirea mesajului vizual, pe fiecare eticheta – o floare caracteristica pentru vinul in cauza.  Vinurile din Colectia „Fresh”, sunt atat vinuri albe (Zghihara, Sarba, Feteasca Alba, Feteasca Regala, Sauvignon), rozé (Roze, Busuioaca, Varatic) cat si rosii (Babeasca Neagra, Feteasca Neagra, Cabernet) si vinuri frizzante (Usurel de vara, Racoros de Vara). Colectia Winecellers se adreseaza, in special, segmentului de clienti Horeca (terase, restaurante).

 

Noua Wiesana, sursa de Omega 3 si 6

Margarina Wiesana revine in aceasta toamna cu o abordare si o reteta noua, adaptata tendintelor nutritionale actuale. Margarina se bazeaza pe un mix de uleiuri vegetale ce asigura o sursa naturala de Omega 3 si 6. Produsul are, de asemenea, un ambalaj nou, elegant, ce creeaza diferentiere in raft si sustine noua imagine moderna. Gama contine trei produse: Wiesana zi de zi – pentru un tonus bun zilnic, datorita combinatiei de uleiuri vegetale; Wiesana Sare de mare – pentru o dieta echilibrata gratie proprietatilor sarii de mare si Wiesana D’Olive – pentru forte proaspete zi de zi din nutrientii esentiali ai uleiului de masline. Noua gama este sustinuta de o campanie integrata de comunicare pe TV, in presa si outdoor.

 

Timisoreana redescopera Bucurestiul de altadata

In cadrul campaniei „Redescopera Bucurestiul cum a fost odata”, Timisoreana a instalat patru ceasuri de epoca la Casa Capsa, Palatul Regal, Parcul Gradina Icoanei si Izvorul Rece. Tot din campanie au facut parte si reprezentantiile de teatru de la Curtea Berarilor, pe baza povestilor si amin­tirilor despre Micul Paris adunate de Timisoreana. Proiectul va con­tinua si cu alte initiative legate de Bucuresti, insa isi va urma cursul si in tara, in spiritul unei traditii de poveste. Mai multe informatii gasiti pe site-ul Timisoreana: www.beretimisoreana.ro

 

Delicateturi din Italia in gama Bunatati de la Bunica

Brandul Bunatati de la Bunica a pregatit Delicateturi, sosuri de paste din ingrediente natu­rale, fara conservanti sau coloranti, fabricate dupa retete italienesti dijn: Toscana, Sardinia, Sicilia si Liguria. Gama cuprinde Deli­cateturi de Toscana - sos pentru paste cu busuioc, Deli­cateturi de Liguria - sos pentru paste cu ciuperci si usturoi, Delicateturi de Sardinia - sos pentru paste cu ciuperci si Delicateturi de Liguria - sos pentru paste cu masline.

 

Nescafé: Cafeaua solubila - sursa de hidratare

Nescafé deruleaza un program de informare „Despre cafea cu sanatate” al carui scop este prezentarea beneficiilor cafelei solubile asupra organismului uman. In sprijinul programului, Nescafé citeaza un studiu realizat de un cercetator american privind indicii de hidratare in timpul a 11 zile de consum controlat de cafeina. Astfel, Nescafé arata ca prin consumul de cafea nu se accelereaza eliminarea lichidelor din organism. Impreuna cu celelalte lichide, cafeaua asigura nivelul de fluid necesar pentru hidratare, intr-o maniera similara cu cea a apei. Potrivit studiului, in urma consumului de cafea, corpul uman retine cea mai mare parte din lichid, pana la un procent de 84%. In concluzie, studiul citat de Nescafé a demonstat ca un consum constand in doua, trei cani de cafea pe zi ajuta la hidratarea corpului.
Alaturi de celelalte lichide consumate in mod obisnuit pe parcursul unei zile, cafeaua solubila are proprietatea de a impiedica deshidratarea, fiind recomandata si in perioadele caniculare.

 

Ambientalia, o noua platforma de comunicare pentru brandul Peroni Nastro Azzurro

Peroni Nastro Azzurro, una dintre berile cu ritmul cel mai rapid de crestere din lume, lanseaza Ambientalia, noua platforma de comunicare, construita in jurul emisiunii TV cu acelasi nume si a site-ului interactiv www.ambientalia.ro. Acestea completeaza actiunile de comunicare pe care brandul le deruleaza pe canalele clasice. Conceptul este 100% dezvoltat in Romania si reprezinta o premiera, fiind primul de acest gen dezvoltat intr-o alta tara decat cea de provenienta a brandului.
Marian Olteanu, Brand Manager International Brands Ursus Breweries – Peroni Nastro Azzurro & Pilsner Urquell, a declarat ca se asteapta ca succesul acestei platforme sa fie mai mare decat in cazul unei campanii conventionale de spoturi TV, rezultatele materializandu-se in cresterea valorii brandului. In plus, „platforma este personalizata in functie de nevoile si preferintele consumatorilor pe care le-am identificat in cei patru ani de cand Peroni Nastro Azzurro este prezenta pe piata romaneasca. Astfel, ne dorim ca intreaga platforma de comunicare Ambientalia sa devina o oportunitate de interactiune directa intre brand si consumator”, mai adauga acesta.
Emisiunea de televiziune „Ambientalia”, difuzata pe Pro TV, este principalul pilon al noii platforme si are un un format de tip magazin-documentar, de 30 de minute. Grand McKenzie, Vice Presedintele de Marketing al companiei a mentionat faptul ca 70% dintre consumatorii Peroni din Romania sunt barbati, iar la nivel international procentul creste chiar la 80%.

 

„Milka - Gustul care te duce in Alpi”

Marca de ciocolata Milka, aflata in portofoliul Kraft Romania, beneficiaza de o noua campanie de imagine la nivel national, cu mesajul „Milka - Gustul care te duce in Alpi”. Campania include principalele canale de comunicare si a demarat la sfarsitul lunii august cu un spot TV dedicat.
Conceptul campaniei are ca punct de plecare intelegerea nevoilor si stilului de viata al consumatorilor, mesajul fiind centrat pe ideea de evadare din cotidian.
„Esenta marcii nu se schimba, Milka este in continuare cea mai fina ciocolata, facuta cu lapte din Alpi. Abordarea campaniei este insa diferita, fiind construita pe ideea „evadarii”. Mesajul acesteia este urmatorul: nu trebuie sa te duci pana in Alpi pentru a te bucura de frumusetea lor, e suficienta o bucatica de Milka, al carei gust fin te va face sa te simti ca si cum ai fi acolo”, declara Cristina Pindaru, Brand Manager Milka, Kraft Foods Romania.
Potrivit companiei, nivelul investitiilor in comunicare pentru 2009 este apropiat de cel al investitiilor de anul trecut, peste 60% din valoarea acestora fiind insa prevazute pentru ultima jumatate a anului. Referitor la rezultatele asteptate pentru 2009, Lachlan Grave, General Manager al Kraft Foods Romania, apreciaza ca 2009 are caracter incert, fapt ce va limita cresterile la o cifra (aproximativ 5%), spre deosebire de 2008, cand segmentul a inregistrat cresteri de cca. 20%.

 

Rebranding pentru Vita Baby

Brandul de piureuri si sucuri pentru copii, Vita Baby, al companiei Orhei Vit JSC, a trecut printr-un proces de repozitionare, dezvoltat de BrandTailors.
Orhei Vit JSC, liderul categoriilor sucuri si piureuri de fructe pentru copii (0 – 3 ani) pe piata din Republica Moldova prin intermediul brand-ului Vita Baby, a decis, la sfarsitul lui 2007, abordarea unei noi strategii de brand management pentru a-si securiza cota de piata si a-si consolida pozitia in fata competitorilor globali - Nestlé, Hipp sau Heinz. Anterior, Vita Baby concura direct cu alte brand-uri locale din segmentul „economy”.
Procesul a debutat cu un audit al pietei si al Vita Baby in urma caruia s-a definit noua promisiune a brand-ului: „Cu Vita Baby masa devine o joaca de copii!”. BrandTailors a creat apoi identitatea si conceptul de ambalaj ancorate in noua promisiune a brand-ului. Lansarea noii solutii a dus la cresterea cotei de piata in volum cu 8% in doar 8 luni de la implementare.

 

 

Sase nuante noi de vopsea de par Gerocossen Color Plus

Gerocossen si-a imbogatit gama de vopsele de par Color Plus cu sase nuante noi: saten irizat, castaniu auriu, ciocolata, blond bej, cenusiu deschis si cenusiu inchis. Vopseaua de par Gerocossen Color Plus are o formula imbunatatita, cu ulei de avocado, keratina si vitamina C, ce hranesc si intretin firul de par, iar culorile capata o stralucire si rezistenta indelungata.
Vopseaua-crema patrunde in profunzimea firului de par, accentuand reflexia luminii in par si conferindu-i astfel o culoare intensa. Continutul de vitamina C protejeaza culoarea impotriva radiatiilor UV. Dupa vopsire, balsamul stabilizator, cu proteine de grau, musetel si vitamina E, este indicat pentru a regenerara parul si pentru a proteja culorea.

 

Premiat Reserva, vinuri pentru tineri

Cramele Halewood a relansat gama Premiat Reserva cu trei sortimente: Sauvignon Blanc, Cabernet Sauvignon si Pinot Noir. Sticlele si etichetele au un design modern, culori vii si se adreseaza in special consumatorilor tineri. Sauvignon Blanc 2008 este un vin alb demisec, cu arome pronuntate de fructe exotice (ananas si grapefruit), dar si de piersica. Cabernet Sauvignon 2007 este un vin sec, cu arome persistente de coacaze negre si note fine de lemn de stejar. Pinot Noir 2007 este un vin rosu, de culoarea rubinului, cu arome de cirese coapte si zmeura.

 

 

Danonino iaurt de Baut

Danone a lansat Danonino iaurt de Baut in doua variante: capsuni si piersici. Datorita ambalajului compact, noul Danonino de Baut poate fi consumat in orice loc si in orice moment al zilei.
In Romania, 18% din piata iaurtului este reprezentata de iaurturile de baut, acestea inregistrand cresteri semnificative de la un an la altul, Danonino fiind singurul iaurt de baut dedicat copiilor.

 

Metaxa - vanzari record in 2008

Metaxa, bautura alcoolica numarul 1 in Grecia, a sarbatorit in 2008 cea de-a 120–a aniversare, cu vanzari record la nivel mondial - peste 1.200.000 de baxuri de 8,4 litri vandute. In Roma­nia, vanzarile Metaxa au atins 30.000 de baxuri de 8,4 litri, in volum, si un prag valoric de 2.500.000 euro. BDG Import este unicul importator al bran­dului in Romania.
„Metaxa a intrat in porto­fo­liul BDG la finele anului 2007 si volu­mul de vanzari a crescut permanent. Aceasta evolutie pozi­tiva se datoreaza atat apetentei crescute a romanilor pentru produsele premium cat si efortului depus pentru maximizarea actiunilor de marketing planificate pe canalele On Trade si Off Trade. Vom investi si in acest an in strategia noastra de marketing pentru a creste vizibilitatea acestui produs pe piata locala”, a declarat Ana Maria Sterian, Brand Manager Remy-Cointreau.
Creat in 1888, Metaxa se regaseste in Top 50 Marci de Bauturi Alcoolice la nivel global si se situeaza pe primul loc in categoria sa (brandy), din punct de vedere al vanzarilor la nivel global in duty-free.
Sticlele Metaxa 3*, 5* si 7* au un nou design si vor fi disponibile in Romania pana la finalul acestui an.

 

Riserva del Presidente, un ulei de „colectie”

General Parma Food a lan­sat uleiul de masline extravirgin „Riserva del Presidente”, un produs special realizat pen­tru ocazia celei de-a 70- a ani­ver­sari a companiei pro­du­catoare - Pietro Coricelli. „Riserva del Presidente” este produs dintr-o selectie speciala 100% italiana, cu un gust dulce fructat cu note de iarba proaspat cosita, masline coapte si anghinare si cu o tenta piperata la final. Uleiul de masline „Riserva del Presidente” are o culoare galben-auriu cu reflexii verzi si o aciditate scazuta ce o pastreaza timp indelungat datorita continutului bogat in polipheroli. Produsele Pietro Coricelli sunt distribuite de General Pharma Food.

 

 

Timisoreana a serbat trei secole de existenta prin Seria Serbarilor Timisoreana

Seria Serbarilor Timisoreana a inceput la Constanta, unde povestea de trei secole a celei mai vechi beri romanesti a atras in jur de 55.000 de vizitatori. Evenimentele, realizate in colaborare cu agentia Mercury 360, s-au desfasurat in perioada iunie - august la Constanta, Craiova, Resita, Timisoara, Satu Mare, Iasi, Bacau si Buzau. Spatiul de desfasurare al evenimentului a cuprins trei sectoare menite sa recreeze atmosfera specifica fiecarui secol sarbatorit. Astfel, berari, mestesugari, dogari si jongleori s-au aflat in zona Evului Mediu; spectacole de pantomima si fotografii la minut au readus in prim plan perioada interbelica, iar in cea de-a treia zona s-a resimtit spiritului disco.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content