FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Doncafé Decaf – rasfat la orice ora!

Cafeaua Doncafé este disponibila si in varianta decofeinizata si este promovata ca un rasfat la orice ora. Doncafé Decaf are un gust dulce-acrisor, usor condimentat si parfum floral, fara cofeina, fiind preparata dupa o reteta speciala, din boabe culese de pe cele mai renumite plantatii braziliene.

 

 

 

 

Nutriday Natural intr-un nou ambalaj

Danone Romania a lansat Nutriday Natural intr-un ambalaj mai prietenos.La inceputul acestui an, GfK a efectuat un studiu de piata cantitativ prin metodologia „pack challenger” si a testat mai multe variante de ambalaje pentru gama Nutriday. Obiectivul acestui studiu, la care au participat 600 de femei din mediul urban, cu varste cuprinse intre 25 – 45 ani, a fost alegerea ambalajului potrivit.
Nutriday Natural este gama de baza din portofoliul de produse Danone, care include iaurturi clasice, de baut sau cu continut redus de grasimi. Produsul este lider pe piata iaurturilor simple, cu o cota de peste 40%. Ca rezultat al strategiei integrate de marketing din acest an, Sophia Petrova, Brand Marketing Manager, estimeaza o crestere de peste 10% a vanzarilor.

 

Unilever a demarat campaniile de comunicare pentru Big Milk si Carte D’Or

Unilever a inceput in 4 mai campaniile de comunicare pentru doua dintre inghetatele pe care le comercializeaza sub brandul-umbrela Algida: Big Milk si Carte D’Or – brandul numarul 1 in Europa pe segmentul „take home”, (inghetata pentru acasa). Campaniile pentru cele doua marci sunt derulate atat pe canalele media – TV, outdoor etc – cat si in magazine si se vor desfasura pe tot parcursul sezonului cald. Big Milk este un brand dedicat pietei din Romania, care se adreseaza unui public larg cu o gama de inghetata cu un continut ridicat de lapte (peste 65%). Gama Big Milk cuprinde trei variante de inghetata - Capsuni, Ciocolapte, Vanilie - fiecare in doua formate: inghetata pe bat si la caserola.
Gama Carte d’Or cuprinde cinci variante de inghetata la caserola, cu retete creative, inspirate din deserturi europene faimoase: Tiramisu, Stracciatella, Caramel Cream, Triple Chocolate, Crema di Mascarpone.

Promovarea Big Milk si Carte d’Or a fost pregatita printr-o campanie de comunicare a marcii-umbrela Algida, care a marcat intrarea acestei marcii pe piata din Romania, sub sloganul „Algida iubeste inghetata”.

Natura intalneste orasul in noul spot TV Dorna

Coca-Cola a lansat un spot TV pentru marca sa de apa Dorna, intitulat „Alergatorii”. Odata cu acest nou spot a fost demarata si o campanie integrata de comunicare ce include un website Dorna, machete publicitare in presa, panouri outdoor, cinema si campanie de relatii publice.
Mesajul promovat de campanie, „Natura intalneste orasul”, vorbeste despre esenta brandului Dorna, care desi provine din natura, este un brand dinamic, ce se adreseaza consumatorilor dominati de tumultul vietii urbane. Site-ul campaniei www.dorna.ro isi propune sa devina unul dintre principalele suporturi informative pentru consumatori, oferind informatii legate de importanta hidratarii in viata de zi cu zi. Noul spot TV, de 30 de secunde si 45 de secunde, este difuzat pe posturile TV incepand din 1 mai.

President lanseaza gama Cascaval

President lanseaza in Romania noua gama de Cascaval, disponibil in trei retete Dalia, Rucar si Afumat, intr-o larga varietate de gramaje. Gama de cascaval President se prezinta in pachete rectangulare de diferite gramaje, in functie de varietate, si sunt ambalate ermetic cu folie termocontratibila, prevazute cu folie laminata. Procedeul de vidare pastreaza prospetimea si gustul si prelungeste termenul de valabilitate al cascavalului.

Pachetele au un design atractiv, cu deschidere „easy opening”. Varietatile disponibile sunt: Dalia - 200 g, 400 g, 550 g; Afumat - 200 g, 400 g, 700 g; Rucar - 400 g, la preturi recomandate intre 32,8 ron/kg si 36,2 ron/ kg.

Gama este promovata prin comunicare catre consumatorul final, actiuni la punctul de vanzare si POSM. Cascavalurile President sunt distribuite la nivel national prin intermediul Macromex.

 

Inovatia surprinsa de Heineken in „Walk in Fridge”

Heineken se promoveaza prin intermediul unei noi reclame intitulata „Walk in Fridge”, al carei scop este sa sublinieze caracterul inovator al marcii. „Walk in Fridge” este probabil una dintre cele mai discutate si memorabile reclame Heineken din ultimii ani, datorita aspectului sau amuzant si relevant pentru ceea ce inseamna o experienta Heineken unica pentru consumatorii sai. Scopul Heineken este ca la sfarsitul fiecarei reclame, consumatorul sa gandeasca: Doar Heineken putea sa faca asta”, declara Marius Melesteu, Director de Marketing Heineken Romania.
Marca Heineken a fost lansata in Romania in 2004.

Vinarsul Brancoveanu XO celebreaza istoria

Brancoveanu XO, vinars produs de Alexandrion Grup Romania, poate fi gasit intr-un ambalaj nou, in forma de carte, celebrand tiparirea primelor coli in vremea domnitorului Brancoveanu. Cutia este ornata cu desene ilustrand vita de vie, un simbol al stilului brancovenesc, ornamentul regasindu-se gravat si pe sticla de Vinars, reflectandu-se in lichidul chihlimbariu. Odata cu noua sa forma, Alexandrion regandeste si strategia de marketing pentru acest produs, urmarind mentinerea pozitiei dominante in segmentul sau. Brancoveanu XO poate fi gasit atat in marile magazine cat si in retailul traditional la preturi intre 75 si 90 RON.

"Vegeta - 50 de ani de traditie culinara”

Cea mai cunoscuta inventie croata implineste anul acesta 50 de ani deexistenta pe pietele de oriunde si in bucatariile tuturor.
Creatoarea sa, prof. Zlata Bartl, spunea, dupa multi ani de la lansare si dupa ce Vegeta ajunsese sa cucereasca inimile si bucatariile de pretutindeni, ca cea mai mare bucurie si cel mai mare premiu pe care l-a primit este faptul ca acest produs s-a transformat dintr-un „produs bun” intr-un „produs de excelenta”.
Comercializat in peste 43 de tari, pe toate continentele, VEGETA este cel mai cunoscut brand al companiei PODRAVKA. Este o reteta care combina intr-un mod unic condimente, legume deshidratate, expe­ri­enta culinara si ingrediente de inalta calitate. Se adauga mancarurilor gatite, prajite sau marinate, aducand acestora un gust memorabil si un plus inconfundabil de savoare.
In Romania, brandul este prezent oficial din 1999. Dar Vegeta era folosita cu mult inainte de aceasta data in bucatariile din Romania ca ingredient de mare valoare pentru orice mancare cu pretentii. Am putea spune, astfel, ca Vegeta este primul produs de acest gen cunoscut la noi si, deci, fondatorul categoriei „culinary - food seasoning” in Romania.
Rezultatele excelente obtinute de Reprezentanta din Ro­mania a grupului croat PODRAVKA au adus de curand echipei manageriale o noua provocare: preluarea con­ducerii reprezentantelor din Bul­garia si Republica Moldova.
Gama de produse comercializata in aceste tari cuprinde: Baza pentru Mancaruri la: 75 g, 125 g, 250 g, 250 g in cutie metalica, 500 g, 500 g in cutie metalica, 1 kg, 3 kg, si gama de adaosuri speciale pentru mancarurile din pui, peste, porc si pentru grill, paste si cartofi.
Va multumim ca sunteti de atata vreme alaturi de acest produs.
Cu Vegeta se mananca mai bine ...... de 50 de ani!”

Bref Duo-Aktiv Original + rezerva

Bref Duo-Aktiv, lider de piata pe segmentul odorizantelor lichide de toaleta,  (valoare, volum, cf. MEMRB Romania, 2008) este dis­po­nibil intr-un pachet promotional. Acesta contine un odorizant de toaleta Bref Duo-Aktiv Original si o rezerva Bref Duo-Aktiv, fiind disponibil in trei variante: Ocean, Pine si Lotus&Lavander. Pretul pachetului este de 6,99 lei, acordandu-se o reducere de 50% din pretul rezervei. Pachetul promotional Bref Duo-Aktiv este disponibil din a doua jumatate a lunii mai 2009, in limita stocului.

Iaurt cu dulceata de coacaze de la Napolact

Napolact intregeste fami­lia iaurturilor cu dulceata prin introducerea unui sortiment de iaurt fin combinat cu dulceata de coacaze.
Acesta se alatura celor trei sortimente deja existente din gama Napolact Gusturi de Demult, respectiv iaurt cu dulceata de nuci verzi, iaurt cu dulceata de trandafiri si iaurt cu dulceata de cirese amare. Noul sortiment este prezentat publicului prin intermediul spotului TV produs impreuna cu Propaganda.
Napolact, cu o cifra de afaceri in 2008 de 211,5 mil. ron, apartine grupului FrieslandCampina Romania.

Caroli isi premiaza clientii

Caroli Foods a oferit marele premiu al campaniei de fidelizare a clientilor, „Vinzi si castigi cu Caroli!”. Premiul cel mare, un Volkswagen Caddy furgon in valoare de 13.385 euro, a fost castigat de Rodica Avram, proprietara magazinului Myke Impex SRL din Craiova.
Programul „Vinzi si castigi cu Caroli!” s-a desfasurat in perioada 1 februarie - 30 aprilie 2009 si a fost primul program national de trade adresat vanzatoarelor si patronilor de magazine din comertul traditional. Campania s-a desfasurat in toate filialele Caroli si a acoperit peste 600 de magazine, a premiat 2.000 de vanzatoare si 16 patroni. Valoarea totala a premiilor depaseste 150.000 euro. La final,cei care au castigat cel putin un premiu garantat au participat la tragerea la sorti pentru una dintre cele patru vacante in Grecia in valoare de 1.000 euro (TVA inclus).

Gliss sampon: + 60% gratis

Schwarzkopf & Henkel ofera consumatorilor sampon Gliss in ambalaje de 400 ml la pret de 250 ml (+60% gratis). Oferta este valabila in perioada 1 mai – 30 iunie 2009 si se refera la urmatoarele variante de sampon Gliss: Color Protect (pentru par vopsit), Total Repair 19 (pentru par uscat sau deteriorat), Liquid Silk Gloss (pentru par fragil si rebel) si Oil Nutritive (pentru par lung si despicat la varfuri). Pretul recomandat de vanzare al produsului: 8,24 lei.

Toblerone, si in varianta amaruie

Kraft Foods a lansat Toblerone in varianta amaruie, o combinatie de miere, migdale si nougat, invaluita in ciocolata elvetiana cu gust intens de cacao.
Toblerone a ajuns pentru prima data in Romania la inceputul anului 2002, fiind de atunci disponibil atat in varianta cu lapte, cat si in varianta alba. Lansarea Toblerone ciocolata amaruie completeaza gama deja existenta de triunghiuri elvetiene. Peste 43 de milioane de triunghiuri Toblerone au fost consumate pana in prezent in Romania.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content