Promotii/Campanii/Lansari | Progresiv

Campanie de comunicare pentru noua gama Raraul

Albalact a lansat campania de comunicare pentru noua gama de branza proaspata de vaci Raraul, la scurt timp dupa ce noile produse au aparut pe raft. Campania de comunicare TV pentru noul portofoliu se va desfasura la nivel national si este completata cu machete de presa, activitati de PR si activitati de trade marketing si online. „Anul acesta, ne propunem sa avem o comunicare continua pentru cele mai importante produse din noua gama, printr-o platforma integrata care sa scoata in evidenta atat valorile si personalitatea brand-ului, cat si beneficiile emotionale si rationale. Obiectivul nostru este sa crestem notorietatea brand-ului Raraul si sa devenim un jucator important in topul brand-urilor pe piata de branza de vaci”, a declarat Celina Condorovici, Senior Brand Manager Zuzu & Raraul la Albalact.
Albalact a ales sa dea startul campaniei cu branza de vaci Moldovita, pentru ca este o reteta originala menita sa devina „vedeta” portofoliului de branza proaspata de vaci Raraul. Campania continua conceptul de comunicare care a propulsat brand-ul Raraul la nivel national in 2010 si evidentiaza aceleasi valori de baza ale brand-ului: naturalete, prospetime, frumusete, gust unic din Bucovina, iesiri in natura. Spotul TV este semnat de agentia Graffiti BBDO, regizat de Hypno si realizat de Casa de Productie Carlo Production.


„Racoreste-te cu un week-end la Roma“, campanie Serpico Trading

Serpico Trading si Alsys Travel trimit consumatorii intr-un city-break in capitala Italiei, Roma, cu toate cheltuielile de cazare si transport asigurate. Cei care cumpara inghetata din brandurile Tonitto, Anita, Flipi, Scooby Doo, 1848, Carambar si Cafe Morani, in valoare de minim 15 lei, pot trimite numele inghetatei prin SMS la 1846 (numar fara suprataxa) in ziua achizitiei pentru a se inscrie in cursa pentru premiul cel mare.
Campania promotionala „Racoreste-te cu un week-end la Roma“ se desfasoara in perioada 25 iulie - 30 septembrie 2012. Castigatorul beneficiaza de cazare trei nopti cu mic dejun la un hotel de 3* sau 4*, transport cu avionul si transfer de la aeroport la hotel si de la hotel la aeroport. Pentru validarea premiului trebuie prezentat bonul fiscal in original.
Lansarea campaniei s-a realizat pe data de 25 iulie in hypermarketurile Auchan, unde a fost organizat un targ de inghetata cu toate sortimentele participante la concurs.
Mai multe detalii despre produsele inscrise in promotie sunt disponibile pe site-ul www.serpico.com.ro, iar pe pagina www.facebook.com/serpico.trading  poate fi dat feed-back despre produse companiei distribuitoare.


Investitie noua Agricola pentru lansarea oualor marcate cu cifra 1

Agricola Bacau a demarat productia de oua marcate cu cifra 1 de la „gaini fericite”, in urma finalizarii unei investitii de 100.000 euro la Avicola Lumina – Constanta (companie detinuta de grup) in amenajarea unei hale de gaini ouatoare dupa sistemul free range. Acest sistem permite gainilor sa iasa libere afara, in timpul zilei, fiecare pasare beneficiind, potrivit reglementarilor europene in vigoare, de 4 metri patrati spatiu exterior. Noua hala cazeaza 7.000 de capete gaini ouatoare.
Pretul la raft al oualor marcate cu cifra 1, recomandat de Agricola, este de circa 0,8 lei/bucata. Acestea sunt ambalate in caserole din carton presat, personalizate, de 6, 10 sau 15 bucati.


Campanie promotionala Barni

Kraft Foods lanseaza o noua campanie Barni, „Descopera cate in luna si in stele!”, care se desfasoara in perioada 3 septembrie - 4 noiembrie 2012. De-a lungul celor 9 saptamani de campanie, consumatorii sunt invitati sa descopere lucruri interesante despre astronomie: planete, stele, galaxii, comete, fiind rasplatiti cu premii.
Marele premiu consta intr-o excursie pentru toata familia la Centrul Spatial din Houston, SUA, si este oferit prin tragere la sorti la finalul campaniei. De asemenea, Barni a pregatit si 500 de premii garantate pentru primii 500 de participanti si 10 telescoape oferite saptamanal.
Campania Barni „Descopera cate in luna si in stele!” beneficiaza de o comunicare de marketing integrata: prezenta pe TV, online (campanie media si website dedicat), suport la nivelul magazinelor.


Campanie pentru pufuletii de la Pambac

In aceasta vara, prin campania „Puufuulet - te puune in miscare!”, Pambac isi invita consumatorii sa aleaga miscarea in aer liber, alaturi de o gustare delicioasa de pufuleti. Campania, care se deruleaza la nivel national in perioada 1 iulie - 30 septembrie 2012, ofera consumatorilor de pufuleti Pambac premii lunare constand in biciclete, role, seturi de badmington, zmee si tricouri, care ii indeamna pe acestia la o vacanta dinamica si jucausa. Campania este comunicata in mediul online si la punctele de vanzare prin standuri promotionale si alte materiale de semnalizare la raft. Inscrierea in promotie sa face prin SMS. Mai  multe detalii despre campanie pot fi accesate pe site-ul  www.pambac.ro.


Bergenbier relanseaza Fresh Lemon

Bergenbier S.A. a relansat in forta combinatia racoritoare de bere cu lamaie. Daca anul trecut s-a numit Bergenbier Fresh, anul acesta poarta denumirea de Bergenbier Fresh Lemon si beneficiaza de un gust nou, extrem de racoritor, gratie sucului natural de lamaie din compozitie, precum si de un nou design al ambalajului. Continutul de alcool de doar 1,9% o recomanda ca o bere de vara, asortata unei zile calduroase de vacanta. Bergenbier Fresh a fost lansat pe piata in 2011, ca sortiment de bere pentru vara.
Noul Bergenbier Fresh Lemon este disponibil in varianta sticla returnabila de 0,5 l si doza de aluminiu la 0,5 l.


Prigat intra in segmentul ambalajelor de carton

Prigat intra in segmentul ambalajelor de carton, cu un nou portofoliu  ce contine propuneri pentru cele mai importante segmente de arome: suc de portocale 100%, mere rosii 100%, tomate 100% si nectar de merisoare. Odata cu aceasta lansare, brandul isi completeaza gama de ambalaje, potrivite pentru toate ocaziile de consum si pentru toate canalele de distributie (HoReCa, comertul traditional si modern).
„Avand in vedere ca preferintele consumatorilor pentru segmentul ambalajelor de carton reprezinta aproximativ 40% (DaedalusMilwardBrown, Mai 2011), aceasta decizie reprezinta si pentru Prigat o oportunitate. Din punct de vedere comunicare, Prigat este una dintre marcile cele mai aproape de inima consumatorilor din Romania: se afla pe locul 3 in ceea ce priveste legatura emotionala cu consumatorii in categoria bauturilor non-alcoolice (360 insights - Emotional Branding Study – Nov 2011) si la acelasi nivel de implicare emotionala cu marci precum Apple. Aceasta lansare marcheaza, in acelasi timp, si o repozitionare de la comunicarea functionala «Mai mult fruct, mai multa energie», la o comunicare mai emotionala, noua semnatura fiind Noul Prigat. Chef de viata!”, a declarat Anca Moldovan, Brand Manager Prigat.
Prigat a anuntat si lansarea pe piata a unei noi arome, Prigat de Portocale Rosii, prima de acest fel din categoria bauturilor necarbonatate, cu pana la 25% continut de fruct. Aceasta este disponibila in variantele de 0,5l si 2L PET.
Promotii/Campanii/Lansari
Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...