FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Napolact, premiat la Monde Selection si iTQi

Iaurtul Numa’ bun si branza de Nasal de la Napolact au fost premiate de catre juriul Monde Selection (institut international de selectie a calitatii) cu medalia de aur pentru calitatea produselor in categoria produse alimentare. Iaurtul Numa’ bun si branza de Nasal au fost premiate si de catre iTQi (International Taste & Quality Institute), in cadrul premiilor „Superior Taste Award”, cu distinctia „remarkable product”, respectiv „exceptional product”.  Evaluate dupa criterii precum: aspect, aroma, gust, textura, miros, ambalaj, usurinta in folosire si calitatea ingredientelor, produsele castigatoare au fost alese prin degustare individuala realizata de catre jurii independente alcatuite din bucatari de renume international, consultanti in nutritie sau membri ai Academiei Culinare Franceze.

Noile ambalaje Bergenbier, lansate de Ziua Barbatului

Bergenbier a sarbatorit pe 5 mai Ziua Bar­ba­tului, ocazie cu care a lansat oficial noua identitate vizuala pentru toata gama de bere. Despre noile ambalaje Bergenbier, reprezentantii producatorului spun ca acestea comunica unitar si coerent simbolurile berii atat de cunoscute barbatilor si pun mai mult accent pe valorile care definesc brandul Bergenbier: reteta originala, premiata, masculinitate si prietenie. „Dorinta de a schimba ambalajele Bergenbier vine tot de la consumatorii nostri. Ei ne-au spus ca ar trebui sa accentuam mai mult ideea de masculinitate a brandului, sa fructificam mai bine medaliile internationale primite pentru gust si sa pozitionam logo-ul orizontal pentru o mai buna acuratete si un impact vizual mai mare”, au declarat reprezentantii Bergenbier S.A.
Astfel, noua forma a sticlei de 0,5, precum si a sticlelor PET de 1 l si 2 l, este puternic masculina, iar noul logo este scris orizontal pentru o mai buna claritate si o mai usoara recunoastere la raft. Muntele, simbolul Bergenbier, este embosat pe spatele sticlei de 0,5 l si creeaza o senzatie placuta la atingerea sticlei.


Rezultatele campaniilor derulate de Cremita pe Facebook

Agentia de marketing online Strategad a incheiat in luna mai doua campanii noi pentru brandul Cremita: „Cremita vrea sa te cunoasca” si „Tu de ce iubesti Cremita?”. La finalul celor doua luni de campanie, brandul a inregistrat peste 40.000 de fani noi pe Facebook si peste 1700 de participanti si 161 de castigatori in cadrul concursurilor lansate in aceasta perioada. Mecanismul celui dintai proiect desfasurat – „Cremita vrea sa te cunoasca” - a propus fiecarui participant sa isi construiasca numele cu ambalaje de biscuiti Cremita. A fost creata apoi o galerie a fanilor Cremita pe pagina Facebook.com/Biscuitii. Ulterior, campania „Tu de ce iubesti Cremita?” a continuat ideea campaniei precedente,  dezvoltand o aplicatie care a propus un mecanism format din trei pasi: fiecare dintre participanti a ales motivele pentru care iubeste Cremita si a convins apoi un prieten sa incerce biscuitii; la final, cand prietenul a facut dovada ca a incercat produsul printr-o poza sau un video, ambii participanti au intrat in tragerea la sorti pentru castigarea premiilor Cremita. Aplicatia a avut peste 1000 de utilizatori in patru saptamani.

Inghetata Haagen-Dazs are un nou ambalaj

Incepand cu acest sezon, Häagen-Dazs tinteste rafturile cu un ambalaj nou, ultra-premium, conceput special pentru a completa experienta data de gustul sau unic. La Häagen-Dazs ingredientele sunt atent selectate si prelucrate pentru a oferi cele mai bune combinatii de arome si pentru a satisface cele mai inalte asteptari in materie de gust. Acelasi standard se reflecta si in noul ambalaj care pastreaza visiniul si auriul pe care consumatorii fideli le asociaza cu Häagen-Dazs. Noul design a fost creat pentru a reflecta luxul experientei gustului Häagen-Dazs , fiind o abordare moderna a unui clasic atemporal.
Häagen-Dazs a creat categoria super-premium a inghetatei in anul 1961, iar produsele sale sunt vandute astazi in peste 50 de tari.

Zuzu lapte degresat pentru siluete si diete

Zuzu a lansat pe piata un produs nou: lapte degresat in ambalaj roz. Albalact produce Zuzu lapte degresat 0,1% grasime special pentru femeile care vor sa-si pastreze silueta, datorita continutului redus de grasimi. Zuzu lapte degresat este la fel de gustos si de hranitor, dar este produsul ideal pentru diete sau o alimentatie sanatoasa saraca in grasimi. Zuzu lapte degresat este ambalat in cutie Tetra Top de 1 litru, cu vizual vesel, atragator si feminin. Ca si restul ambalajelor Zuzu, cutia este prevazuta cu capac ce permite deschiderea si inchiderea repetata si pastrarea optima in frigider pentru mai multe zile. Zuzu lapte degresat intregeste protofoliul Zuzu lapte alb, care mai cuprinde Zuzu lapte integral 3,5% grasime 1L si Zuzu lapte semidegresat 1,5% grasime 1L.

Nufar Dezinfectant Gel WC

Farmec S.A. lanseaza noul Nufar Dezinfectant Gel WC care curata si dezinfecteaza vasul de toaleta, elimina mirosurile neplacute si raspandeste un parfum placut in intreaga baie. Produsul este bactericid si fungicid, de aceea dezinfecteaza foarte bine suprafatele si omoara toti microbii, iar datorita consistentei sub forma de gel adera mai mut timp pe suprafete. Nufar Dezinfectant Gel WC este disponibil in ambalaj de 1.000 ml si are un pret recomandat de vanzare de 9,4 lei.
Gama de produse Nufar pentru curatarea toaletei si a baii mai include Nufar Baie, Nufar Detartrant Clasic, Nufar Detartrant Odorizant, Nufar Detartrant Ultra – Activ, si Nufar Desfundat Tevi si Chiuvete.

Lipton lanseaza noul ice tea indulcit cu Stevia

Lipton lanseaza un nou produs: Ice Tea Ceai Verde cu Lamaie, prima bautura racoritoare din Romania care foloseste Stevia – un indulcitor 100% natural, cu un continut caloric scazut, aprobat anul trecut de catre Comisia Europeana.
Noul produs este sustinut printr-o campanie integrata inovatoare. „Am ales un set de tehnici inovatoare, precum Scent Marketing si QR Code, pentru a sublinia noutatea acestui produs. Prin strategia aleasa am vizat integrarea comunicarii offline in mediul online, tendinta in continua crestere si care si-a dovedit eficienta”, a declarat Dana Iordache, Regional Marketing Manager la PepsiCo.
Campania de ATL a inclus elemente clasice de TV si Out of Home (OOH). Campania de BTL „Primavara asta se poarta verde, ceai verde” este semnata de Whiteland BTL Services, iar componenta de Scent Marketing a fost realizata de catre Motion Vision Communication. Noutatea o reprezinta faptul ca, pe langa stand-ul brandului la care consumatorii sunt invitati sa guste noul Lipton Ice Tea, acestia pot simti mirosul natural al ceaiului verde cu lamaie. Comunicarea multisenzoriala la raft are rolul de a familiariza consumatorul cu toate atributele unice ale produsului, la nivel olfactiv si gust.
Campania de BTL a fost derulata in a doua jumatate a lunii mai si a inclus 108 locatii in-store si 53 de locatii out-store.

Produse noi pentru par de la Henkel

Henkel a lansat recent produse noi pentru ingrijirea parului, in gamele Schauma, Syoss si Gliss. Schauma Mint Fresh ofera o senzatie de prospetime de pana la 48 de ore, datorita formulei sale cu extract de menta si lamaie. Gama Schauma Cream & Oil – formata din sampon, balsam si spray-tratament - hraneste in profunzime parul uscat, lipsit de vitalitate si cu varfuri despicate, datorita formulei Intensive-Cream cu ulei pretios de argan si de vanilie.
La randul sau, Gliss a lansat prima linie de tratamente pentru par sub forma de spuma cu formula care nu incarca parul si care nu necesita clatire. Noile lansari sunt promovare in mediile TV, print si on-line, precum si in magazine.

Whiteland preia distributia d’aucy

Grupul Whiteland a anuntat ca, incepand cu luna mai, va furniza servicii integrate de vanzari si marketing, precum si servicii logistice pentru Compania Generala de Conserve Romania (brandul d'aucy) pe canalul traditional de vanzare, la nivel national. Acest parteneriat intregeste portofoliul Whiteland pe segmentul produselor ambientale, categoria conserve, acoperind atat sortimentatia de legume de baza (mazare, fasole, porumb, spanac, sfecla, etc), cat si gama pentru copii „d'aucy kids” si gama „d'aucy bio”. In oferta Whiteland vor fi incluse brandurile apartinand grupului francez CECAB (d'aucy, Globus si Natural), precum si specialitatile frantuzesti de pate de ficat „Jean Henaff”. Grupul CECAB este reprezentat pe piata locala de Compania Generala de Conserve Romania.

Detergenti si balsamuri de rufe noi de la Henkel

Henkel a lansat recent mai multe produse in categoria detergent si balsam de rufe. In gama Persil a fost lansata varianta pentru ingrijirea hainelor negre si inchise la culoare sub denumirea Persil Black Expert. Noul detergent lichid este disponibil in doua ambalaje: de 1,46 l sau 2,92 l.
Perwoll, detergentul special pentru tesaturi delicate, isi relanseaza portofoliul de produse sub denumirea Perwoll Brilliant. Formula speciala a noului detergent, cu inhibitor de culoare, actioneaza prin fixarea particulelor de culoare desprinse de tesatura, in timpul procesului de spalare. Noua gama cuprinde: Perwoll Brilliant Color, Perwoll Brilliant Black si Perwoll Brilliant White, toate cele trei variante fiind disponibile in ambalaje de 1 l, 2 l sau 3 l. La randul sau, Silan lanseaza gama Royal ce cuprinde trei variante noi de balsam de rufe, toate cu parfumuri speciale: Pearl, Black sau Gold. Noile produse Silan sunt disponibile in ambalaj de 1,35 l. Toate aceste lansari sunt promovate pe TV, in print, in mediul on-line, cat si in magazine.

Campanie aniversara Gusto

Gusto sarbatoreste 20 de ani de existenta pe piata. Campania aniversara se desfasoara pe tot parcursul anului 2012 si include promovare atat in mediul online/social media, pe blogul www.ligaoptimistilor.ro
si pe pagina de facebook a brandului, cat si actiuni de PR si promotii dedicate consumatorilor. In plus, ambalajul fiecarui produs din gama Gusto Pufuleti va include mesajul aniversar „La multi ani!”. Pufuletii Gusto sunt disponibili pe piata in varianta simpla cu sare, cu surprize, inveliti in ciocolata sau cu arome de cascaval si pizza. Producatorul Phoenix este liderul pietei locale de profil, cu o cota de 70%, potrivit datelor comunicate de companie. Gusto si Lets Snacks sunt marcile de pufuleti produse de companie in fabrica sa din Baicoi, Prahova.

Albalact a lansat campania „Doza Zilnica de Lactate”

In prima jumatate din mai a fost lansata campania „Doza Zilnica de Lactate” (DZL), un proiect sustinut de dr. Mihaela Bilic, expert in nutritie, alaturi de Albalact, cu scopul de a atrage atentia asupra importantei consumului de lactate pentru o viata sanatoasa. Campania este motivata de consumul foarte scazut de produse lactate din Romania. Conform studiului Euromonitor International pe 2011, citat de Tetra Pak, romanii sunt pe penultimul loc in privinta consumului de lapte industrializat din Europa, cu o medie de doar 12,6 kg/an per capita, in timp ce media Europei de Est este de 33,5 kg/an, iar consumul mediu in Europa Occidentala este de 67,5 kg/an de persoana.
Campania DZL se desfasoara in perioada mai-decembrie 2012 la nivel national. Pe termen lung, proiectul isi propune informarea unor categorii variate de public despre beneficiile produselor lactate si despre modalitatile optime de consum. Campania va continua cu o caravana nationala organizata de Albalact impreuna cu dr. Mihaela Bilic in cele mai importante orase din tara, pentru interactiunea directa cu publicul si cu liderii de opinie. Comunicarea online este o alta componenta importanta a campaniei.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content