
Promotii/Campanii/Lansari
„Gatesti povesti de familie”, campanie de imagine MAGGI
In aceasta primavara, MAGGI a desfasurat campania „Gatesti povesti de familie”, care a invitat consumatorii sa pretuiasca momentul pregatirii mesei, alaturi de cei dragi.
Noua campanie a demarat in martie si a fost comunicata la nivel national prin spot TV, machete de presa, activitati online si PR. De asemenea, marca a beneficiat de un sprijin special si in magazinele din toata tara printr-o linie de POSM-uri dedicate, promotii pentru consumatori, plasari suplimentare si produse la preturi speciale.
Portofoliul MAGGI in Romania cuprinde Secretul Gustului, MAGGI Secretul Borsului, MAGGI Supe standard si instant, MAGGI Cuburi, MAGGI Ideea Zilei si MAGGI Fidelicios.
Untdelemn de la Bunica, marca de incredere
Potrivit studiului realizat de catre editura Reader’s Digest in perioada 2005-2012, Untdelemn de la Bunica a fost votata ca fiind marca de ulei de gatit in care romanii au cea mai mare incredere. „Distinctia acordata timp de 7 ani consecutivi de catre consumatori prin intermediul Reader's Digest vine sa confirme eforturile noastre de a veni intotdeauna in intampinarea nevoilor clientilor”, au declarat reprezentantii Cargill Romania. Marca Untdelemn de la Bunica este intruchiparea gustului traditional romanesc in produse de inalta calitate care mentin si promoveaza valorile distincte ale consumatorilor din Romania: traditie, experienta si incredere. Familia Untdelemn de la Bunica, prin gama de produse care sustine experienta in bucatarie (pentru gatit si salate, special pentru prajit si cu arome) este un partener de incredere al tuturor celor care aleg sa gateasca folosind ingrediente de calitate.
La nivel de piata, Untdelemn de la Bunica ocupa pozitia de lider in segementul premium, conform datelor GfK Romania pentru perioada 2005 – 2011, citate de companie.
Noile praline I love Milka
Kraft Foods Romania imbraca, in aceasta primavara, in haine noi cutiile de praline I love Milka si Milka Thank You si aduce in atentia consumatorilor noi combinatii surprinzatoare.
Noile praline I love Milka, cu strat dublu de crema de lapte si jeleu de capsune sau crema de migdale si bucatele de alune crocante, raman cadoul ideal pentru cei dragi. Pralinele I love Milka pastreaza forma de inimioara care le-a consacrat, rasfatand consumatorii cu noile retete. Combinatia intre ciocolata fina cu lapte din Alpi si crema „dessert au chocolat” a pralinelor Milka Thank You, sunt disponibile si in noul ambalaj in forma de floare.
Un studiu realizat de catre 360Insights pentru Kraft Foods arata ca mai mult de jumatate dintre consumatori cumpara praline pentru a le oferi drept cadou, gustul deosebit al acestora fiind motivul pentru care le aleg. Conform aceluiasi studiu, 69% dintre respondenti prefera noua reteta I love Milka cu alune datorita continutului bogat in bucatele de alune, iar 55% apreciaza noua reteta I love Milka cu crema de capsune. Categoria de praline a Kraft Foods cuprinde: I love Milka Alune (137,5g, 110g si 38,5g), I love Milka Capsune (120g) si Milka Thank You (120g si 150g).
Tchibo Exclusive - acelasi gust intr-un nou ambalaj
Acelasi gust echilibrat si aceeasi aroma fina a cafelei 100% Arabica sunt disponibile acum intr-un nou ambalaj, cu un design modern si elegant. Exista doua soiuri principale de cafea: Arabica si Robusta, iar diferenta dintre acestea este data de gust si de aroma. Arabica este o cafea de calitate superioara, puternic aromata, pura si fina, in timp ce Robusta este o cafea tare, cu un gust puternic, usor amaruie si contine mai multa cofeina. Tchibo Exclusive contine doar cafea 100% Tchibo Arabica.
Aceasta este ambalata prin tehnologia germana Tchibo pentru a-si pastra aroma proaspata. Tchibo este unul dintre cei mai importanti producatori de cafea din lume, fiind lider pe piata de cafea prajita in Germania, Austria, Polonia si Cehia. Compania a intrat pe piata romaneasca in anul 2001.
Pate Ardealul Specialitati, retete noi cu fainosag
Pate Ardealul se extinde cu gama Ardealul Specialitati. Cele trei noi retete au in compozitie, pe langa ficat si mixul secret al ardelenilor – fainosagul - multa carne si bucati de masline sau ardei gras, toate acestea pentru un gust desavarsit, specific numai pate-ului Ardealul. Atributele premium se pastreaza si la nivelul ambalajelor, prin etichete metalizate, culori pline si grafica ce integreaza peisaje idilice din zona Ardealului, subliniind totodata si originea produselor. Sortimentele disponibile sunt: Ardealul Specialitati cu masline, Ardealul Specialitati cu bucati de carne si Ardealul Specialitati cu ardei rosu, in ambalaje de 100g si de 200g. Lansarea noii game Ardealul Specialitati este promovata printr-o campanie TV.`
Farmec a lansat AslaVital Mineralactiv
Producatorul Farmec SA Cluj-Napoca a lansat AslaVital Mineralactiv - solutia pentru tenul sensibil. Noua gama are o formula unica, cu argila naturala din Muntii Padurea Craiului si extract
ecocertificat de goji. Programul de ingrijire AslaVital asigura o ingrijire completa a tenului. Pentru curatarea, demachierea si tonifierea fetei se pot utiliza Crema pentru Curatarea Fetei, fara sapun, Emulsia Demachianta Revitalizanta sau Apa de Argila Tonica si Remineralizanta. Pentru persoanele cu varsta peste 45 de ani, a fost creata Crema Anti-Age cu Calciu, iar Crema Ultraprotectoare SPF 50 este special creata pentru protejarea pielii impotriva radiatiilor UV A si UV B si poluarii urbane. Pentru ingrijirea ochilor, au fost create Demachiantul Instant Ochi si Buze, un Gel Anticearcan si o Crema Antirid Contur Ochi. Produsele au preturi recomandate cuprinse intre 20 si 30 de lei.
Noutati de la Kandia Dulce
Compania Kandia Dulce, cel mai mare producator roman de dulciuri, isi rasfata clientii cu produse noi, lansate sub brandurile Rom, Silvana si Cremita. Noul Rom Biscuit, in ambalaj de 29g, aduce tinerilor consumatori acelasi gust inconfundabil de rom, completat acum de bucati de biscuiti crocanti. La randul sau, Silvana ofera consumatorilor sai fideli noile caramele cu ciocolata, disponibile in trei variante - ciocolata cu lapte, alba si amaruie – toate acestea in ambalaje de 85g. Cremita isi provoaca clientii sa incerce gustul intens al noului sortiment de biscuiti cu cacao si crema de cacao, disponibil in ambalaj de 36g.
Delikat relanseaza gama de condimente universale
Delikat a relansat gama de condimente universale, iar Delikat Legume si Delikat Gaina au acum gust mai bogat si mai putin sarat. „Delikat este condimentul cel mai folosit si cu cea mai mare notorietate pe piata din Romania, conform studiilor noastre. Am decis, asadar, sa imbunatatim formula existenta pe piata si sa le oferim gospodinelor un produs cu un gust mai putin sarat, care sa pastreze insa aroma bogata, «a gustului de acasa». Schimbarea nu s-a produs doar la nivelul retetei, ci si la nivel vizual”, a declarat Daniel Barbulescu, Marketing Manager Foods in cadrul Unilever South Central Europe.
Adaugarea condimentelor reprezinta pasul cel mai important in prepararea mancarurilor, fie ca este vorba despre ciorbe sau despre felul principal: tocanita, friptura, pilaf sau varza. Tocmai de aceea, pentru consumator este important sa poata alege produsul potrivit. Delikat ofera consumatorilor si cateva trucuri simple pentru gatit: pentru un gust perfect, trebuie adaugata o lingurita rasa de Delikat (3 grame) pentru o portie (250 ml) de tocanita, in orice moment al procesului de gatire. Indicat este sa nu fie adaugata si sare, decat daca este absolut necesar.
Bonduelle a primit distinctia de Superbrand 2011
Bonduelle a primit distinctia de Superbrand 2011 in Romania pentru categoria de legume in conserve. „Acesta este al doilea an consecutiv in care suntem selectionati si, in final, alesi ca fiind un Superbrand de catre consumatorii nostri. Lucram zilnic pentru a face din legume viitorul in alimentatie. Ne luam angajamentul pentru calitatea produselor noastre si participam la echilibrul nutritional al consumatorilor nostri”, au declarat reprezentantii Bonduelle. Rezultatele finale ale cercetarii reflecta optiunile consumatorilor romani pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piata din Romania. Criteriile luate in considerare in procesul de selectie au fost calitatea, increderea si diferentierea pe piata.
Noua gama de branza proaspata Raraul
Cu noua gama de branza proaspata de vaci, Albalact continua extinderea portofoliului de branzeturi produse sub brandul Raraul, lansat la nivel national in 2010. Branza de vaci de tip gustare simpla si usor sarata include branza de vaci Moldovita, branza de vaci cu smantana tip Fagaras, branza de vaci cu ceapa verde si branza de vaci cu ardei gras.
Alte doua sortimente sunt de tipul gustare dulce sau desert: branza de vaci cu stafide si vanilie si branza de vaci cu visine, pentru oricine prefera o gustare dulce intre mese sau un desert mai consistent. Branza de vaci pentru placinte si prajituri si branza de vaci cu stafide si vanilie pentru placinte si prajituri fac parte dintr-o categorie nou creata, si anume branza de vaci ingredient gata preparata pentru a fi adaugata la placinte si prajituri. Odata cu noile produse, Albalact a lansat si doua tipuri de ambalaje noi pentru branza simpla slaba si grasa de vaci – casolete rectangulare translucide prin care consumatorul poate vedea produsul. Lansarea noului portofoliu de produse are loc in urma unei investitii importante in fabrica de la Raraul Campulung Moldovenesc, cu linii specializate si performante.
Adaugă comentariu nou