
Promotii/Campanii/Lansari
PepsiCo a extins gama Mirinda
PepsiCo a lansat Mirinda Mere Rosii, o bautura carbogazoasa cu suc de mere rosii. Produsul este disponibil in magazine in varianta de 2,5 litri, iar pretul recomandat de vanzare este de 5,5 lei. Reprezentantii companiei spun ca din luna martie a fost introdusa pe piata si varianta de 0,5 litri.
Noua lansare este sustinuta de o campanie de comunicare ce se deruleaza in perioada februarie – martie 2012 utilizand canale precum televiziunea, POSM-ul dar si mediul online.
Staropramen lanseaza ambalajul PET
Bergenbier S.A. aduce in Romania si varianta la PET a berii pragheze premium Staropramen, la mai putin de un an de la lansarea brandului pe piata. Anterior, Staropramen era disponibila la sticla de 0,33 l, de 0,5 l si la doza de 0,5 l.
Noul ambalaj PET de 1 l este disponibil atat in comertul traditional, cat si in cel modern, consumatorul vizat fiind din mediul urban, cu venituri medii si peste medii, cu o minte deschisa si o curiozitate vie, gata sa impartaseasca idei, sa descopere culturi, oameni si locuri, si sa experimenteze stiluri de viata noi.
Lansarea va fi sutinuta de un mediaplan puternic ce include spoturi TV, online si PR, precum si prin materiale de comunicare la punctele de vanzare.
Staropramen, berea blonda originala ceheasca, este marca emblematica a grupului StarBev, fiind disponibila in prezent in peste 30 de tari din intreaga lume. In Romania, Staropramen se produce sub licenta la fabrica Bergenbier S.A. de la Ploiesti.
Branza Topita Triunghi Hochland "+ 20 gr CADOU"
Hochland ofera consumatorilor sai o cantitate suplimentara de produs la un pret neschimbat, prin promotia Branza Topita Triunghi „+20 gr cadou”. La aceasta promotie participa sortimentele BTT cu Smantana, Sunca, Mixtett Albastru si Mixtett Rosu, in cutii de 140 grame cu ambalaj dedicat ce semnalizeaza gramajul suplimentar oferit. Promotia se incheie pe 31 martie. In afara de ambalaj, promotia va fi comunicata printr-o semnalizare distincta in cadrul spotului Branza Topita Triunghiuri si POSM (postere, shelftalker si wobbler). In perioada promotiei, consumatorii pot achizitiona produsul la un pret recomandat de vanzare de 5,03 lei. Produsele aflate in portofoliul companiei Hochland Romania sunt distribuite la nivel national de Whiteland Group, prin divizia sa logistica.
Promotie Kinder: „Conditii optime de castig!”
Promotia „Conditii optime de castig” se desfasoara intre 9 ianuarie si 31 martie si recompenseaza comerciantii cu echipamentul necesar pentru a pastra Kinder Pingui si Kinder felie de lapte la rece, in conditiile de depozitare recomandate, intre doua si sase grade Celsius. Mecanismul de castig a fost gandit pe trei nivele. La primul nivel, la un bax de Kinder Pingui si un bax de Kinder felie de lapte cumparate se castiga o geanta termoizolanta, castigul fiind oferit pe loc in magazin de echipa de promoteri Kinder. Conform celui de-al doilea nivel al mecanismului promotiei, la fiecare achizitie a unui bax de Kinder Pingui si a unui bax de Kinder felie de lapte, cumparatorul trebuie sa trimita numarul facturii prin SMS la 1802. Primii 40 de participanti care trimit cel putin patru SMS-uri castiga garantat un frigider Arctic V145/57. In cea de-a treia etapa a promotiei, toti cei care au trimis cel putin un numar de factura prin SMS intra in tombola pentru un frigider vertical Kinder.
SANO a finalizat rebrandingul la sapunul lichid pentru maini
In urma unui proces de rebranding si etichetare in limba romana, SANO Romania prezinta consumatorilor noua gama de sapun lichid hidratant de maini Sano Keff. Usor parfumat, noul produs actioneaza delicat si nu usuca pielea, conferindu-i o senzatie de prospetime si catifelare. Spuma abundenta si mirosul imbietor sunt caracteristici definitorii ale sapunului Sano Keff. Produsul este disponibil in doua tipuri de ambalaj: la 0,5l (la pretul recomandat de 6,46 lei) si 1l (10,47 lei). Fondata in 1965, compania SANO a ajuns in Israel liderul de piata in preferintele consumatorilor pentru produse de curatenie a casei si igiena. In Romania, compania este prezenta de mai bine de 15 ani, timp in care si-a dezvoltat portofoliul de produse pe categorii precum scutece, detergenti, odorizante pentru incaperi si insecticide.
d'aucy lanseaza "Salata la pachet"
d’aucy lanseaza un concept nou de „salata la pachet”, gata de consum, necesitand doar amestecul si asezonarea. Pachetul promotional este destinat intregii familii si este compus din cate doua conserve de 400 de grame fiecare, cu diverse amestecuri mexican, maiscedoine, fasole verde sau fasole galbena pastai) si 50ml ulei de masline extravirgin Monini gratis. Oferta propusa consumatorilor este practica , sanatoasa si are un continut caloric scazut. Produsul este fabricat de grupul francez CECAB si distribuit de Compania Generala de Conserve Romania SRL.
FrieslandCampina lanseaza Dots Boom ciocolata
Dots isi intregeste gama cu noul Dots Boom ciocolata, o combinatie delicioasa de branza proaspata de vaca cu continut redus de grasimi, crema de ciocolata si glazura de ciocolata si arahide. Produsul se adreseaza atat tinerilor, cat si mamelor cu copii care il pot consuma ca desert in orice moment al zilei. Noul produs va fi promovat printr-un spot TV si activitati de degustare planificate la nivel national. Produsul are un gramaj de 38 de grame iar in cadrul unui bax se regasesc 24 de bucati. Producatorul si distribuitorul brandului Dots in Romania este compania FrieslandCampina.
Snitelul vegetal de la Agricola
Agricola Bacau intampina postul Pastelui cu o gama bogata de produse ready-meal vegetale, adresate consumatorilor atenti la regimul alimentar inainte de Paste dar, in acelasi timp, ocupati si dornici de o masa rapida si delicioasa. In acest sens, compania lanseaza pe piata snitelul vegetal refrigerat, produs dupa o reteta complet noua si care are ca ingrediente principale soia si legume deshidratate, fiind condimentat conform obiceiurilor romanesti, cu putina ceapa si piper. Timpul de gatire al acestuia se rezuma la o incalzire de doua minute, fie ca este vorba de cuptorul cu microunde, cuptorul simplu sau tigaia teflonata, fara ulei. Produsul este ambalat intr-un sistem inovativ de tip „tray sealing”, in atmosfera controlata, cele patru bucati de snitel fiind cuprinse intr-o caserola cu pereti transparenti. In portofoliul Agricola, snitelul vegetal se alatura unei game variate de produse similare congelate: hamburgeri, nuggets si parjoale vegetale. Produsul este fabricat de Europrod SA, companie din cadrul Grupului Agricola Bacau.
Specialitati Doncafe Cappuccino de la Strauss
Doncafe ofera consumatorilor de cafea mixurile cu gust bogat Doncafé Cappuccino. Ei pot alege dintre trei tipuri de specialitati, in functie de preferinte: clasica – Doncafé Cappuccino Classic, cu nuante subtile de vanilie – Doncafe Cappuccino Vanilla sau cu gust fin de ciocolata – Doncafe Cappuccino Choco. Un plic mix Doncafe Capuccino are un pret recomandat de vanzare de 0,65 de lei. Produsul poate fi achizitionat atat la bucata cat si la cutie de 24 de plicuri. Doncafe detine in portofoliu o gama larga de produse acoperind toate segmentele de cafea: cafea prajita si macinata, cafea instant, cafea boabe si specialitati de cafea (mixuri).
O noua gama Dove
Unilever a lansat noua gama Dove Purely Pampering – sapun crema si geluri de dus cu ingrediente naturale si parfumuri deosebite. Gama propusa consumatorilor asigura o ingrijire superioara pielii datorita tehnologiilor inovatoare precum Nutrium Moisture din gelurile de dus si o patrime crema hidratanta din sapunul-crema Dove. In cadrul gamei recent lansate sunt comercializate: gelul de dus (la un pret recomandat de 15 lei) si sapunul (5,06 lei) Dove Purely Pampering Shea Butter&Warm Vanilla si alte doua sortimente de gel de dus - Dove Purely Pampering Coconut Milk&Jasmine Petals (15 lei) si Dove Purely Pampering Almond Cream&Hibiscus (19,27 lei).
Napolact – Castiga o casa-n deal, in mijloc de Ardeal
Napolact lanseaza incepand cu 15 martie o promotie cu premii strasnice. Consumatorii trebuie sa inscrie pe www.napolact.ro sau prin SMS codurile de pe produsele participante la promotie. Astfel, ei intra in extragerea pentru sutele de obiecte traditionale ardelenesti, cele 10 excursii in cele mai frumoase sate din Ardeal sau premiul cel mare constand intr-o casa in Ardeal. Campania va fi promovata in media conventionala reprezentata de principalele canale de televiziune, in mediul online dar si prin actiuni special dedicate spatiilor de vanzare si evenimente.
Adaugă comentariu nou