FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

100g cadou de Sarbatori de la Doncafé

La final de an, Strauss Romania ofera consumatorilor sai o promotie de sarbatoare – 100g cadou in fiecare pachet de Doncafé Selected si Doncafé Elita de 600g. Fie ca doresc sa pregateasca o cafea in cadru familial, alaturi de prieteni sau pentru ei insisi, oferta Doncafé este solutia cu adevarat avantajoasa. Pretul de vanzare recomandat in cazul pachetului Doncafé Selected este de 25,6 lei, in timp ce pentru Doncafé Elita este de 20,67 lei.
Doncafé include in portofoliu o gama larga de produse acoperind toate segmentele de cafea: cafea prajita si macinata, cafea instant, cafea boabe si specialitati de cafea (mixuri).

Albalact continua promovarea brandului Zuzu

Producatorul Albalact a lansat noua campanie de comunicare TV pentru iaurturile Zuzu la pahar sub sloganul „Zuzu iaurt – Mai cu viata” care va rula pe cele mai importante canale pana la sfarsitul anului. Campania TV va fi completata de machete de presa in revistele de trade, comunicare in presa si comunicare online. Investitia in noua campanie se ridica la peste 300.000 de euro. Campania continua, de asemenea, si procesul de rebranding prin care a trecut brandul Zuzu la inceputul lui 2010 si care a vizat consolidarea atributelor rationale specifice categoriei iaurt. Ideea pentru noul spot TV a plecat de la platforma online lansata de Albalact pentru brandul Zuzu – www.maizuzu.ro.
 „Pentru spotul TV la iaurtul natural la pahar, am incercat sa imbinam maniera grafica din site-ul maizuzu.ro cu evidentierea ocaziilor de consum al iaurtului. Iar ca sa subliniem atributele rationale ce tin de categorie, am ales un slogan specific pentru iaurt „Zuzu iaurt – Mai cu viata!”, care din punct de vedere strategic sustine pozitionarea brandului Zuzu”, declara Celina Condorovici, brand manager Zuzu.

Cadouri de Craciun de la Colgate-Palmolive

Pentru a veni in intampinarea nevoilor de sezon ale consumatorilor, Colgate-Palmolive a creat sase pachete de Craciun ideale pentru persoanele dragi. Pachetul cadou Palmolive Black Orchid este potrivit pentru femeile care isi doresc o piele catifelata. Acesta include un gel de dus Palmolive Black Orchid, un sapun lichid Palmolive Black Orchid si un deodorant solid Lady Speed Stick Lilac. Pentru femeile pretentioase, in cautarea unui plus de rafinament, producatorul recomanda pachetul cadou Palmolive Authentic, alcatuit din gel de dus, sapun lichid si sapun solid. Pachetul cadou Lady Speed Stick este adresat persoanelor tinere si active iar Palmolive Olive este ideal pentru persoanele care isi doresc o piele hidratata. Barbatii isi pot inviora diminetile cu pachetul cadou Mennen Speed Stick Lightning, care include lotiune dupa ras Mennen Power of Nature Lightning, spuma de ras Mennen Sensitive si deodorant solid Mennen Speed Stick Lightning. Pentru barbatii care iubesc natura si sporturile de iarna este recomandat pachetul cadou Mennen Speed Stick Avalanche, alcatuit din spuma de ras Mennen Power of Nature Avalanche
si deodorant gel Mennen Speed Stick Power of Nature Avalanche.

Campanie cu premii pentru vinurile Casillero del Diablo

Cramele Halewood deruleaza campania „Casillero del Diablo te trimite la meciurile lui Manchester United” in perioada 1 noiembrie – 31 ianuarie, la finalul careia vor fi acordate urmatoarele premii mari: 2 excursii pentru 2 persoane la unul dintre meciurile echipei de fotbal Manchester United, jucate pe renumitul stadion Old Trafford din Anglia. Premiul doi va fi un tricou cu logo-urile Manchester United si Casillero del Diablo, iar premiul trei o sapca cu logo-ul Manchester United. Campania va fi implementata prin intermediul sticlelor de Casillero del Diablo. Sticlele castigatoare vor avea dopuri marcate in functie de care participantul va identifica premiul castigat. Odata ce unul dintre dopurile marcate este gasit, castigatorul este rugat sa-l trimita la adresa inscriptionata pe materialul informativ de pe sticla pentru a intra in posesia premiului. Campania va fi promovata prin publicitate indoor (in print), in mediul online si pe Facebook.

Brandul Margaritar comunica in mediul online

Zaharul Margaritar are incepand cu luna noiembrie o platforma de comunicare interactiva in mediul online. Accesand website-ul www.zaharmargaritar.ro consumatorii pot afla cele mai importante noutati legate de brandul Margaritar: promotii, lansari de produse si materiale informative. Cei pasionati de gatit vor putea achizitiona diverse produse promotionale din magazinul online.
In sectiunea video „online cooking show”, Cornelia Ghisoi, prima lady chef din Romania, va prezenta lunar cele mai inedite retete, povestite cu har si pricepere. In plus, va oferi sfaturi si secrete din bucataria sa si va raspunde intrebarilor cititorilor in cadrul Comunitatii Margaritar.
„Ne-am propus sa cream un spatiu prietenos unde oamenii sa intre in taramul dulce al zaharului Margaritar si sa se molipseasca de spiritul creativ al Corneliei Ghisoi,” a declarat Sorin Soroceanu, Director Marketing in cadrul companiei Agrana. „Noul website va deveni astfel locul de intalnire pentru cei care aleg brandul Margaritar”, a continuat acesta.

Coca-Cola a inceput campania de Craciun

Si in acest an, Coca-Cola continua traditia derularii unor programe de Craciun de exceptie sub sloganul „Coca-Cola aduce magia Craciunului in casele oamenilor”, pregatind pentru clienti si consumatori o campanie de amploare intesata cu surprize magice. Planul de promovare este unul integrat, incluzand spoturi TV si cinema, panotaj stradal in toata tara, prezenta in print si in social media printr-o activare digitala dedicata consumatorilor, precum si instrumente de comunicare la punctul de vanzare menite sa ii introduca in spiritul Craciunului pe toti cei care cutreiera magazinele in perioada aceasta. Ambalajele promovate de Coca-Cola in perioada sarbatorilor se vor evidentia in retail imbracate in straie de sarbatoare (2,5L PET Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta Portocale, Fanta Struguri, Sprite, 2x2L Coca-Cola si Fanta Portocale). In plus, Coca-Cola sustine inovatia in packaging lansand cu ocazia sezonului de iarna doua ambalaje in editie limitata pentru retelele de hypermarketuri si supermarketuri din comertul modern – 6x250 ml Coca-Cola si 1L Coca-Cola in sticle nereturnabile. Campania de Craciun organizata de Coca-Cola a pregatit toate aceste ambalaje speciale pentru a marca cel mai indragit eveniment festiv al anului si pentru a aduce bucurie clientilor si consumatorilor sai.

Oferte speciale de la Henkel

Henkel Romania a pregatit in luna decembrie o serie de noutati pentru consumatori: ambalaje cu un design modern si de o calitate superioara, genti elegante si practice pentru cosmetice, primite cadou la pachetele premium, oferte numeroase accesibile tuturor tipurilor de consumatori. In total, programul special lansat de Henkel Romania cu ocazia sarbatorilor numara 37 de oferte prin intermediul carora sunt vizate patru branduri: Fa, Gliss, Schauma si Syoss.
Pachetul Fa Men Extreme Cool contine un gel de dus (250 ml) si un deospray (150ml) si are un pret recomandat de comercializare de 18,49 lei. Tot sub brandul Fa este comercializat si pachetul ce contine gelul de dus Fa Sensual&Oil (250 ml), deospray-ul Fa Active Pearls (150 ml) si lotiunea de corp Fa Sensual&Oil (250 ml), la un pret recomandat de vanzare de 29,99 lei. Pachetul Gliss Ultimate Repair are un pret recomandat de raft de 33,99 lei si  contine sampon (250 ml), balsam (200 ml) si fixativ Taft 10-Carat-Shine (250 ml). Pachetul Syoss Men contine sampon Syoss Men Power Power&Strengh (500 ml), gel de par Syoss Men Power Hold Extreme (250 ml) si gel de par Syoss Men Ultra Hold (200 ml). Pretul recomandat de vanzare al tuturor produselor ce compun pachetul este de 40,99 lei.

Untdelemn de la Bunica are o noua identitate vizuala

Untdelemn de la Bunica beneficiaza de o noua identitate vizuala, destinata consumatorilor tot mai atenti la calitatea produselor pe care le folosesc. Aceasta noua forma de prezentare vine sa sustina o campanie integrata de comunicare derulata sub sloganul „Gateste cu incredere!”. Adresandu-se unui public preocupat de calitatea produselor alimentare, Untdelemn de la Bunica vine sa comunice si vizual alegerea produselor din portofoliu prin garantia controlului pe intregul lant de procese. Noul concept declinat si in sloganul marcii - Gateste cu incredere! promoveaza gatitul in casa, prin alegerea calitatii ingredientelor folosite in prepararea mancarurilor si ii invita pe consumatori sa descopere tainele bucatariei pe care doar Bunica poate sa le impartaseasca.
Portofoliul Untdelemn de la Bunica numara pe langa produsul de baza pentru mancaruri si salate, doua sortimente speciale care vin sa completeze competentele marcii: Untdelemn de la Bunica special pentru prajit si Taina Bucatelor.

Noi arome de sapun lichid de la ON LiNE

Producatorul polonez ON LiNE aduce pe piata din Romania doua noi sapunuri lichide: cu liliac si cu masline.
Sapunul lichid ON LiNE  curata, hidrateaza si improspateaza mainile datorita parfumului discret.
Mainile vor fi pregatite pentru sezonul rece datorita factorilor de hidratare naturala (FHN) continuti, si care asigura hidratarea si protectia impotriva factorilor nocivi, cum ar fi frigul sau poluarea. Formula cremoasa, cu un pH neutru, contribuie de asemenea la protejarea mainilor, pastrandu-le sanatatea si frumusetea.
Pe langa aromele de liliac si masline, produsul se mai regaseste la raft in urmatoarele variante de arome: Lapte si Miere, Lacramioare,Castravete, Tei, Magnolie, Lavanda, Fruit Line Zmeura, Piersica, Mar Verde.
Produsul este disponibil in hypermarkerturi si supermarkerturi, in recipient de 500 ml si are un pret recomandat de vanzare de 9,5 lei.

Pachet aniversar de la Twinings

Twinings le-a pregatit consumatorilor surprize de Sarbatori in pachetul aniversar. Acesta cuprinde doua variante de ceaiuri aromate – specifice sarbatorilor de iarna, alaturi de cutia de lemn Twinings, utila pentru a pastra plicutele de ceai favorite. Unul dintre pachetele aniversare reprezinta mixul dintre un ceai negru cu aroma de piersica si altul cu aroma de mar, scortisoara si stafide. Cea de-a doua alternativa reprezinta asocierea dintre ceaiul negru brazilian si cel cu aroma de vanilie. Importatorul marcii de ceai Twinnings in Romania  este compania General Parma Food. Pretul recomandat de vanzare al pachetului aniversar este de 35, 99 lei.

Pufies, la pachet cu CD-ul „Cutiuta muzicala”

Pana la sfarsitul lunii decembrie, pachetele de scutece Pufies Jumbo Pack sunt comercializate alaturi de un cadou, CD-ul „Cutiuta Muzicala” volumul 1. Ca o continuare a acestei promotii muzicale, mamicile vor putea gasi lipit pe pachetele de scutece Pufies si volumul 2 al acestui CD. Promotia s-a desfasurat pana acum in magazinele Real, Cora si Kaufland, iar CD-ul cadou va fi oferit in limita stocului disponibil.
Scutecele Pufies au cinci marimi in functie de greutatea si varsta bebelusului: Mini (Welcome Baby),  Midi (Play Day), Maxi (Play Day), Maxi+ (Play Day) si Junior (Sure Steps). Scutecele Pufies se afla in portofoliul companiei Ficosota Sintez Romania, unic importator in Romania a produselor grupului de companii Ficosota Syntez OOD, fiind prezent pe piata cu produse de curatat (detergent Savex, balsam de rufe Semana, detergent de vase Feya), de ingrijire personala (sapunuri Teo, Teo Bebe), produse din hartie (scutece Pufies, hartie igienica Milde, Emeka, prosoape de bucatarie Emeka), snacksuri sarate (Maretti, Kubeti) si napolitane My Motto.

Dove Nourishing Oil Care de la Unilever

Dove Nourishing Oil Care, cu complexul Nutri-Oils, este o gama special creata pentru parul uscat, aspru, cu fire rebele si este alcatuita din sampon, balsam, masca si balsam-tratament.
Noua gama de ingrijire lansata de Unilever SCE hraneste in profunzime parul uscat redandu-i aspectul neted, matasos si stralucitor. Complexul Nutri-Oils contine un amestec special de ulei de migdale, nuca de cocos si ulei mineral, care se absoarbe rapid in firul de par, fara sa il incarce.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content