FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Ficosota a lansat Savex Super Activator

In aceasta toamna, compania Ficosota Sintez a adus pe piata din Romania un refresh al detergentului de rufe Savex, menit sa tina cont de nevoile curente ale consumatorilor. Astfel, a fost creat noul concept Savex Super Activator, cu o formula imbunatatita care asigura o spalare performanta, chiar si in cadrul ciclului de 30 de minute. In plus, noua gama Savex ofera consumatorilor noi parfumuri placute si de durata. De asemenea, designul ambalajelor a fost modificat, folosindu-se culori vii si elemente atragatoare intr-un mix care iese in evidenta la raft si atrage atentia consumatorilor. Gama Savex Super Activator cuprinde trei variante: Savex White Super Activator – pentru haine albe, Savex Color Super Activator – pentru haine colorate si Savex Fresh Super Activator– pentru ambele tipuri de haine, dar cu un parfum diferit de celelalte doua variante, mai proaspat si mai puternic.  
Ficosota Sintez Romania este unic importator in Romania al produselor grupului de companii Ficosota Syntez OOD, fiind prezent pe piata cu produse de curatat, de ingrijire personala, produse din hartie, snacksuri sarate si napolitane.

Coty lanseaza noi produse pe piata din Romania

Incepand cu luna octombrie, Coty Inc. aduce pe piata din Romania o serie de noi colectii din categoria produselor de make-up si parfumerie. Mad Velvet de la Astor este o colectie pentru buze inspirata din moda anilor '50 ce cuprinde sase nuante de rujuri – Color Last Velvet. Pretul recomandat de vanzare al unui produs este de 24.55 lei . Rimelul Big&Beautiful Boom! este al doilea nou produs lansat sub brandul Astor ce are o formula imbogatita cu colagen si ceara vegetala si al carui pret de raft recomandat de producator este de 30.90 lei. Miss Sporty este un al brand al companiei promovat in aceasta perioada prin intermediul nou lansatelor produse: rimelul Lash Misllionaire False Lashes (13,50 lei) si creionul de ochi lichid Studio Lash (12,4 lei). Seria lansarilor de produse de machiaj mai cuprinde si o colectie de farduri - Eye Artist Pallettes (37 de lei).
La nivelul segmentului de parfumerie, noutatile sunt: Celine Dion Signature (apa de toaleta de 50 ml cu un pret recomandat de vanzare de 127 lei) si David Beckam Homme, un parfum barbatesc, lemnos si usor condimentat ce este disponibil din luna octombrie. Consumatorii vor putea achizitiona parfumul in ambalaj de 50 ml la un pret recomandat de 131,22 lei.

Maresi Foodbroker distribuie specialitati asiatice marca Shan`shi

Shan’shi, cel mai mare furnizor de produse alimentare asiatice din Austria, ofera si in Romania o gama larga de produse recomandate printr-o pregatire rapida. Portofoliul actual al producatoruslui este in continua crestere pe piata din Romania, in pas cu cererea, iar momentan cuprinde 24 de produse. Din oferta actuala nu lipsesc produse precum: sosuri condimentate, picante, supe, lapte de cocos, paste pre-fierte (Woknudeln), paste din orez (Vermicelli), orez, pasta de curry rosu sau verde, Mango Chutney, amestec de legume „Chop Suey”, otet de orez, sosuri aromatice semi-preparate etc. Toate acestea sunt ideale pentru meniurile chinezesti, thailandeze, indoneziene, indiene si japoneze.
Pentru a facilita comunicarea artei culinare asiatice pentru piata de desfacere din Europa, producatorul a recomandat atasarea retetelor pe ambalajele produselor. Distribuitor unic in Romania al produselor Shan`shi este Maresi Foodbroker SRL.

„Riserva del Presidente, editie aniversara Pietro Coricelli

Uleiul „Riserva del Presidente” este obtinut dintr-o selectie de masline 100% italiene. Aceasta selectie a fost facuta special pentru aniversarea a 70 de ani de Pietro Coricelli.Uleiul este perfect echilibrat si are o aciditate de sub 0.3%.

La degustare, uleiul este dulce, fructat la inceput si usor picant spre sfarsit. Produsul este recomandat ca ingredient „brut” pentru legume, carne, peste dar si la pregatirea altor retete care necesita un dressing delicat. Riserva del Presidente este importat de compania de distributie General Parma Food si are un pret recomandat de vanzare de 33 lei.

Maggi lanseaza Crocant din Cuptor

Maggi Ideea Zilei lanseaza Crocant din Cuptor, o solutie pentru a pregati carne crocanta de pui la cuptor. Pe langa mixul crocant de pesmet, fiecare pachet contine si un mix de legume si plante aromatice pentru sos, in trei combinatii delicioase : pui cu usturoi si sos dulce-acrisor, pui clasic cu sos barbeque si aripioare picante cu sos de usturoi.

Gama Maggi Ideea Zilei Crocant din Cuptor se prepara cu ingrediente obisnuite, accesibile ca pret, fiind potrivite pentru mesele zilnice in familie. Prezent in peste 60 de tari din intreaga lume, Maggi face parte din portofoliul Nestlé, lider mondial in industria alimentara. In Romania, marca Maggi este prezenta prin Maggi Secretul Gustului, Maggi Bors, Maggi Supe standard si instant, Maggi Cuburi si Maggi Ideea Zilei.

Absolut Vodka lanseaza Absolut Blank in Romania

Absolut Vodka a lansat si in Romania, cea mai recenta campanie globala. Sub motto-ul „Totul incepe cu un Absolut Blank”, demersul creativ a fost lansat in Bucuresti si urmeaza sa ajunga pe parcursul unui an si in alte orase mari. Sticla de Absolut a fost impartita in 17 piese, fiecare dintre acestea urmand a fi decorata si pictata de 17 artisti romani.
Prima piesa a acestui puzzle a fost deja pictata cu ajutorul lui Andrei Pavel, artistul aerograf ales sa creeze chiar in cadrul evenimentului neconventional de lansare al campaniei. El se inscrie astfel printre artistii tineri care au creat deja pentru Absolut Blank: pictori, sculptori, grafferi, regizori sau artisti digitali si creatori de instalatii interactive.
Absolut s-a alaturat in luna septembrie 2008 celor 37 de marci din portofoliul Pernod Ricard Romania, prin achizitionarea companiei suedeze Vin & Sprit, producatorul marcii Absolut.

Unirea Experta, o noua margarina de la Orkla

Unirea a lansat pe piata un nou produs - Unirea Experta - si a schimbat designul de ambalaj pentru gama curenta. Pe fiecare ambalaj nou consumatoarele pot descoperi retete delicioase, recomandari dar si informatii importante despre produs cum ar fi procentul de grasime.
Noua Unirea Experta, bazata pe un mix special de uleiuri si cu un continut de grasime de 75%, fac din produs ingredientul ideal pentru prepararea deserturilor, a cremelor fine si a foitajelor.
Toate cele trei produse din gama Unirea, Unirea Original, Unirea pentru Creme si Unirea Experta sunt disponibile atat in varianta de 250g cat si in varianta economica de 500g.

Tabletele Poiana au un ambalaj nou

Noul ambalaj al tabletelor Poiana abordeaza un design mai modern, adecvat posturii de lider in segmentul tabletelor de ciocolata cu nivel mediu de pret.
Cercetarile realizate la nivelul consumatorului arata ca principalul element care influenteaza decizia de cumparare este sortimentul.Tocmai de aceea, imaginea produsului a fost reimprospatata, devenind mai atragatoare, fenomen ce ii asigura sortimentului o mai buna vizibilitate la raft.
Produsele care vor beneficia de o noua infatisare sunt tabletele cu crema (100g), tabletele simple si cu ingrediente (90g) si ciocolata aerata (80g).
Promovarea produsului va fi realizata prin urmatoarele canalele de comunicare: machete de presa si TV, activare in magazine si materiale de comunicare in-store. Tabletele de ciocolata Poiana se afla in portofoliul producatorului Kraft Foods Romania.

Eidam Classic, nou de la Koliba

Eidam Classic este o branza fermentata, semitare si maturata, cu un continut de grasime in substanta uscata de minim 45%. Produsul este ideal pentru uzul general al consumatorului final, fiind comercializat in forma feliata si ambalat la 100g. Eidam Classic este fabricat de Koliba Slovacia, companie care pe piata romaneasca comercializeaza, tot pe segmentul de branzeturi, produse precum Eidam afumat, Specialitatea pizarului si Koliba calup in diferite forme de ambalare. Koliba AS produce de asemenea si unt intr-o gama larga de sortimente. Pe piata din Slovacia, Koliba AS este recunoscut ca fiind unul dintre cei mai importanti producatori de lactate.

Cif si Domestos la preturi speciale

Cif si Domestos au preturi speciale de toamna. Pachetul Cif si Domestos acopera nevoile de curatenie atat in interiorul casei – mai ales in baie, bucatarie si camera copiilor cat si in exterior iar pretul promotional are 20% reducere.

Pachetul se gaseste la acest pret in magazin pana in decembrie. Cele doua marci se gasesc in portofoliul companiei Unilever South Central Europe. Segmentul produselor de curatenie al locuintei cuprinde, pe langa Cif si Domestos, marci precum Omo, Dero si Coccolino.

Berea Holsten Weizen este disponibila si in retail

In luna octombrie a acestui an, URBB a lansat berea Holsten Weizen nefiltrata la sticla de 0,5 l, moment ce coincide cu distributia produsului in retail. Pana acum, berea germana era disponibila doar in varianta draft, in locatiile speciale URBB.
„Succesul de care s-a bucurat Holsten Weizen in locatiile noastre speciale ne-a determinat sa aducem acest brand mai aproape de consumatori si sa il lansam in varianta la sticla de 0,5 l. Din punctul nostru de vedere, produsul va avea succes la consumatorii care prefera sa experimenteze diferite tipuri de bere, la cei care cauta gusturi si arome noi, cei care sunt interesati de retete cu traditie” a declarat Doron Zilberstein, VicePresedinte Marketing URBB. Realizata dupa o veche reteta bavareza si cu un continut de alcool de 5,4 %, produsul vine in intampinarea acelor consumatori care apreciaza inovatia si gustul special al unei beri nefiltrate.
URBB, compania in portofoliul careia se afla berea Holsten in Romania, este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent atat pe piata berii, cat si pe cea a bauturilor racoritoare si a apelor minerale.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content