FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Timisoreana, din nou alaturi de sustinatorii fotbalului

Timisoreana, sponsorul principal al Cupei Romaniei, a lansat campania: „Cupa Suporterului”, ale carei trei mari premii cuprind replici fidele ale trofeului Cupei Romaniei Timisoreana.
Campania se va derula intre 15 septembrie si 15 noiembrie 2011. Sub capacele sticlelor si sub inelele dozelor de bere suporterii pot descoperi unul din cele trei premii mari constand in replica trofeului Cupei Romaniei si un cec de 10.000 euro, 5.000 de mingii de fotbal semnate de Legendele fotbalului romanesc, precum si 35.000 de baxuri bere Timisoreana de 2l PET.
Timisoreana lanseaza o serie de ambalaje special dedicate campaniei „Cupa Suporterului” ce vor avea imprimate premiile pe care suporterii le pot castiga. Regulamentul „Cupei Suporterului” si informatii referitoare la revendicarea premiilor vor putea fi obtinute accesand site-ul www.fotbaladevarat.ro.

Brandient a realizat noul design de ambalaj pentru brandul Wiesana

La inceputul toamnei, Orkla Foods Romania si echipa de designeri Brandient au realizat un nou design de ambalaj pentru margarina Wiesana cu obiectivul de a repozitiona cunoscutul brand in segmentul mainstream up.
Forma noii cutii si tehnolgia superioara de tiparire, care acorda o suprafata mai mare de comunicare pe pachet, au permis abordarea unui design plin de viata si prospetime, pentru un consumator modern, activ, preocupat de sanatate. „Designul realizat de echipa Brandient este in armonie cu ceea ce vrea sa transmita noua Wiesana, si anume grija pentru o dieta sanatoasa. Wiesana avea nevoie de un nou ambalaj care sa transmita calitatile sale consumatorului preocupat de o dieta corecta, odata cu schimbarea retetei. Aceasta se bazeaza pe un mix optim de uleiuri de floarea-soarelui si rapita, dar si pe ingrediente esentiale pentru o dieta sanatoasa cum sunt acizii grasi Omega 3 si Omega 6 si vitaminele E, A si D3”, a afirmat Andreea Toloaca, Marketing Manager, Orkla Foods Romania.

Danone Romania a lansat cinci noi produse

Danone Romania s-a pregatit sa intampine toamna prin lansarea a cinci noi produse: Danone Pofta de Gustare cu doua topping-uri, de ineluse cu miere si cereale cu cacao, Activia Mix Dejun cu piersici si cereale, Activia Mix Dejun cu biscuiti si cereale cu capsuni si Activia de Baut cu rodie si zmeura.
Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia include astazi 21 de sortimente, fiind cel mai diversificat produs din portofoliul Danone Romania si este recunoscuta drept cea mai de incredere marca de iaurt. 1 din 3 romance din mediul urban cu varsta peste 25 de ani numesc Activia, atunci cand sunt intrebate in ce marca de iaurt au cea mai mare incredere, se arata intr-o cercetare de piata realizata de GfK (iulie 2011). Gama Activia este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari.
Danone Romania a inregistrat in anul 2010 o cifra de afaceri de 476 milioane lei, in crestere fata de anul precedent. Compania are in prezent 740 de angajati si un portofoliu cu 70 de referinte de produs, principalele marci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Cremosso, Danette, Casa Buna.

O noua identitate vizuala pentru Peak

Incepand cu octombrie 2011, produsele comercializate sub brandul Peak capata o noua identitate vizuala. Investitia totala pentru crearea si comunicarea noii identitati a brandului Peak se ridica la peste 1,5 milioane de euro, (investitia media la valoarea rate card). Peak aduce o schimbare si la nivelul arhitecturii portofoliului prin intermediul sub-brandurilor Peak WC (destinate exclusiv toaletei) si Peak Out (pentru produsele foarte puternice precum dezinfectantul de suprafete, detartrantul si produsele de desfundat tevi).

Noi specialitati de bere de la Sugar Free Dieta

Kaiserdom, Aktien – Zwickl, Edelhopfen si Maissel`s Weise sunt brandurile prin intermediul carora importatorul Sugar Free Dieta si-a propus sa sporeasca competitia in sectorul specialitatilor de bere. In momentul de fata, compania este prezenta in 80% din retailul modern din Romania, dar intentioneaza ca pana la finalul anului sa aiba o acoperire de 100%.
Compania Sugar Free Dieta, infiintata in 2004 si avand ca obiect de activitate importul si distributia de specialitati de bere bavareza, tinteste pana la finalul anului o crestere a cotei de piata pe segmentul de bere de import la 2%.
„Am preluat Sugar Free Dieta cu intentia de a face performanta pe un segment de piata aflat in expansiune. Pana la finalul lui 2013 ne propunem sa detinem o cota importanta din segmentul de bere de import, cu o valoare estimata la sase milioane de euro si 35% cota de piata”, declara George Mitroiu, General Manager Sugar Free Dieta.

Cosmetic Plant - produse cu ulei de catina si masline

Cosmetic Plant a anuntat extinderea gamei de produse cu ulei de catina si masline, ingrediente care ofera pielii un plus de vitalitate si stralucire. Astfel, au fost lansate urmatoarele produse: lapte demachiant vitaminizant si lotiune tonica fara alcool in ambalaje de 250 ml, precum si o crema contur ochi anticearcane la 30 ml, fara parfum si fara coloranti.
Produsele gamei  se gasesc in prezent in magazine naturiste, farmacii independente si in retelele dm drogerie markt si Profi.
Preturile recomandate de vanzare sunt: 11,5 lei pentru laptele demachiant, 11 lei pentru lotiunea tonica si 12 lei pentru crema pentru conturul ochilor.

Halewood aduce vinurile Gerard Bertrand

Incepand din aceasta toamna, Halewood International Premium Imports este importatorul exclusiv al vinurilor Gerard Bertrand pe piata romaneasca. Infiintata in anul 1992, in sudul Frantei, compania Gerard Betrand este considerata unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata europeana a vinului, fiind nominalizata anul acesta, pentru a doua oara, la categoria „cel mai bun producator de vin din Europa” din cadrul Wine Star Awards, competitie organizata anual de catre cea mai renumita publicatie din domeniu: Wine Enthusiast Magazine.
Printre vinurile Gerard Bertrand comercializate in Romania se numara: L’Hospitalet Cabernet, L'Hospitalet Sauvignon, Special Reserve Syrah, Special Reserve Viognier si La Forge.

Puiul Fericit, vanzari de 500.000 de euro in primul an

Puiul Fericit de la Agricola Bacau a inregistrat vanzari in valoare de peste 500.000 de euro in primul an de la lansare, vanzarile medii lunare situandu-se in jurul a 15 tone. „Puiul Fericit este un produs de nisa, premium. In doar un an de zile, peste un milion de romani au savurat gustul puiului crescut ca la curte - hranit cu 80% porumb si scos la iarba verde. Potrivit ultimelor masuratori, in perioada iunie- iulie 2011, piata carnii de pasare a scazut cu 15% fata de perioada similara din 2010, context in care vanzarile Agricola au fost pe un trend crescator”, a declarat Grigore Horoi, presedintele Agricola Bacau. In perioada iunie - iulie 2011, Agricola Bacau a vandut 6.026 de tone de carne de pui, fata de 5.555 de tone in iunie - iulie 2010.

Sampoanele Elseve au o noua infatisare

Brandul de ingrijire a parului Elseve sarbatoreste 40 de ani prin lansarea unor ambalaje noi pentru sampoanele Elseve Color-Vive, Volume-Collagene, Liss-Intense, Nutri-Gloss, Re-Nutrition si Total Repair. Acestea sunt disponibile la gramaje de 250 ml si 400 ml. Samponul Elseve Color-Vive este special creat pentru parul vopsit si cel cu suvite. La randul sau, formula Elseve Volume-Collagene contine Colagen CR pentru un par intarit care isi recapata volumul. In cazul produselor Elseve Liss-Intense, ingredientele cu proprietati nutritive si de catifelare ofera parului suplete, stralucire, rezistenta si elasticitate. Gama Nutri-Gloss a fost conceputa pentru un par catifelat si stralucitor, iar sampoanele Elseve Re-Nutrition reprezinta un produs nutritiv puternic. Gama Total Repair (5) este solutia pentru o reparare completa a celor 5 semne ale parului deteriorat. Produsele sunt sustinute prin promovare in print, in mediul online si pe TV.

O noua promotie Strauss

Strauss Romania ofera consumatorilor o noua promotie la produsul Doncafé Selected Instant, disponibila in magazine din luna octombrie. La fiecare cutie de Doncafé Selected Instant de 100g cumparata, iubitorii de cafea vor beneficia de un pret cu 20% mai scazut.
Pretul recomandat de vanzare este de aproximativ 11 lei. Brandul-umbrela Doncafé include o gama larga de produse acoperind toate segmentele de cafea: cafea prajita si macinata, cafea instant, cafea boabe si specialitati de cafea (mixuri).
Doncafé se afla in portofoliul grupului israelian Strauss, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata autohtona si globala de produse si bauturi alimentare. Grupul este o companie de cafea de tip 360º, oferind consumatorilor sai nu numai cafea ambalata, ci si produse care au o legatura directa cu aceasta.

Campanie pentru branzeturile de la Taga

Napolact a inceput o campanie de promovare pe TV a branzeturilor de la pestera Taga: branza de Nasal, Alpina si Alpina Afumata, Montana si Tarnava. Aceasta face parte din proiectul de relansare a delicateselor traditionale romanesti din portofoliul companiei.
Spot-ul TV scoate in evidenta originea branzeturilor fabricate de mesterii branzari de la Napolact in conditiile speciale din pestera naturala de la Taga (Cluj). Fabrica are o vechime de peste 40 de ani, 12 angajati si o capacitate de productie de 400 de kilograme de branzeturi pe zi. Reprezentantii companiei au precizat ca, in perioada urmatoare, Napolact va intra si pe piata europeana cu Branza de Nasal, un produs cu denumire de origine protejata.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content