FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Unilever lanseaza trei noi produse marca Cif

Unilever completeaza gama Cif Cream cu un nou produs universal de curatat, Cif Ultra White sub forma unei creme cu agenti de inalbire. Noul produs contine milioane de microparticule ce patrund in profunzimea petelor de murdarie, le inlatura, ingrijind totodata suprafetele. Cif Ultra White este disponibil in gramaje de 250ml si 500ml. Produsele au un pret recomandat de vanzare de 7,17 lei (250 ml) si 10,82 lei (500 ml). Cif Ultra White va fi promovat prin reclama TV, panotaj stradal, in reviste pentru femei, on line si la punctele de vanzare. Pe langa acest produs, Unilever a lansat in luna august si o noua gama de produse universale de curatenie Cif Gel, formata din: Cif Gel cu Clor Activ si Cif Gel pentru Baie. Acestea pot fi utilizate pe toate suprafetele lavabile din casa, lasandu-le curate si placut mirositoare. Noile geluri de la Cif pot fi folosite atat nediluate, cat si diluate, si au un pret recomandat de vanzare de 9,28 lei.

Prima campanie de imagine LaMinut

Cu o vechime de zece ani pe piata, brandul LaMinut incepe o campanie de comunicare pentru a-si sustine extinderea portofoliului. Ideea creativa pentru noua campanie de comunicare a brandului a plecat de la o activitate frecvent intalnita in cazul romanilor, iesirea la picnic. Spotul TV este centrat pe ideea gratarului, principalul motor al unui picnic la romani. Campania TV se deruleaza in perioada august – septembrie si va fi insotita de campanie print si activari in store. Pe langa mustar, gama LaMinut mai cuprinde si: Ketchup LaMinut (dulce si picant), Pate LaMinut (porc si pasare). In curand, compania Orkla Foods va lansa o noua categorie de produse, Pasta de Peste LaMinut (somon, pastrav si macrou). Mai multe detalii privind noua campanie pot fi accesate pe site-ul www.orklafoods.ro, in sectiunea LaMinut.

Primola Negresa, nou de la Supreme Chocolat

Compania Supreme Chocolat a lansat pe piata un biscuit delicatesa cu textura pufoasa pe baza de cacao si bucati de ciocolata. Produsul poate fi un desert ideal atat pentru acasa, cat si pentru serviciu sau scoala.
Produsul Primola Negresa se gaseste in doua variante: pachetul individual si pachetul family. Pachetul family are un ambalaj de 135 de grame iar pretul recomandat de vanzare este de 4 lei. Pentru pachetul individual aflat la ambalaj de 60 de grame, pretul recomandat este de 2 lei.
Supreme Group reuneste un grup de companii ce activeaza in principal in categoria dulciurilor, avand facilitati de productie pentru produse pe baza de cacao / ciocolata, biscuiti dulci, precum si firma proprie de distributie pentru clientii din reteaua comerciala.
Din 2001, anul in care grupul a intrat pe piata dulciurilor printr-un program sustinut de investitii in facilitatile de productie, si branduri, Supreme a devenit unul din producatorii mari din Romania, avand un portofoliu format din 4 marci principale: Anidor, Primola, Novatini, pentru ciocolata si produse pe baza de cacao, si marca de biscuiti Ulpio.

Noile creme de branza de la Delaco

Delaco a lansat cremele de branza proaspata „Ceva fin”, fara coloranti si conservanti. Potrivite pentru micul dejun si pentru gustarile din timpul zilei, ele raspund dorintei consumatorilor de a avea pe masa produse sanatoase la preturi rezonabile.
Varianta Delaco Ceva fin Cremos 150g are un continut mai scazut de grasime – 12.5% si o textura ce aduce aminte de smantana proaspata. Varianta Delaco Ceva fin Pufos 140g are o textura aerata si un gust intens de branza de vaci. Compania va utiliza pentru promovarea noilor produse lansate canale precum televiziunea, mediul online si printul, dar si activitati instore – promotii si degustari.

Ursus relanseaza berea Redd’s

Berea Redd’s a fost relansata cu un nou gust, o infatisare mai feminina si o noua campanie ce exploreaza universul femeilor. Sub numele de Redd’s Fresh, aceasta inlocuieste pe piata vechiul Redd’s.
Noul Redd’s Fresh este mai savuros datorita sucului natural de lamaie, prezent in proportie de 4,5%, si are o cantitate mai scazuta de alcool: 4% in loc de 4,5%, cat era in varianta anterioara.
Noul ambalaj insoteste noua reteta cu linii mai elegante si feminine si elemente cromatice care indica prospetimea si bogatia nuantelor de gust. Astfel, Redd’s isi defineste o identitate distincta, mai apropiata de universul feminin. Redd’s Fresh are sustinerea unei noi campanii de comunicare, intitulata „Redd’s iti rasplateste curiozitatea”. Centrata in jurul site-ului www.redds.ro, campania vorbeste despre curiozitate, un element-cheie al feminitatii, pe care o incurajeaza prin diferite recompense.

Berea Skol, in ambalaj nou

Berea Skol, prezenta din 1999 in portofoliul companiei URBB, revine anul acesta cu forte proaspete si cu un ambalaj nou, care invita consumatorii sa descopere prospetimea in stilul Skol: efervescent, jucaus si prietenos.
Au fost schimbate atat designul sticlelor si dozelor, cat si ambalajele secundare, Skol adoptand o imagine moderna, apropiata de dorintele consumatorilor sai. Detaliile atent dezvoltate in cadrul noului ambalaj confera o personalitate distincta produsului, sustinand astfel calitatea berii Skol.
Redat intocmai de noul design, gustul racoritor si delicat al berii Skol este asigurat de ingredientele de calitate folosite: malt aromat, hamei superior, drojdie fina si apa pura. Skol se adreseaza tuturor celor pentru care prietenia, distractia, onestitatea si umorul au o valoare semnificativa pentru starea de bine de zi cu zi.

Fanta Exotic a fost lansata si pe piata romaneasca

Fanta Exotic este cea mai noua aroma lansata de compania Coca-Cola Hellenic pe piata romaneasca. Sub sloganul „Incearca gustul distractiei”, aceasta le completeaza pe cele deja existente in portofoliul Fanta si reprezinta o combinatie inedita de suc de protocale, piersici si maracuja.
Campania integrata de marketing ce sustine brandul Fanta Exotic se desfasoara pe mai multe canale si are un mix complex care include un spot TV, activari in cinematografe, dar si materiale promotionale, aplicatii digitale interactive si promotii comerciale.
„Imbunatatirea portofoliului produselor noastre cu noi arome reprezinta o preocupare constanta a companiei noastre si o modalitate de fi prezenti in viata consumatorilor nostri cu produse pe care le cauta si le doresc”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Senior Marketing Activaton Manager - Bauturi Carbonatate in cadrul Coca-Cola Hellenic Romania si Republica Moldova.
In Romania, Fanta avea anterior patru arome consacrate: Fanta Orange, Fanta Lemon, Fanta Madness si Fanta World.

Dr. Oetker se promoveaza in companii prin Atelierele de Prajiturit

In luna septembrie, producatorul Dr. Oetker lanseaza Atelierele de Prajiturit pentru companiile din Romania, o serie de evenimente afterwork in care colegii de birou pregatesc si savureaza impreuna prajituri Dr. Oetker. In colaborare cu departamentele de resurse umane, reprezentantii Dr. Oetker viziteaza companiile inscrise in cadrul campaniei, complet echipati cu instrumentele si ingredientele necesare Atelierelor de Prajiturit. Participantii vor pregati si degusta prajiturile preparate pe loc, urmand pasii din retetele originale Dr. Oetker si folosind Mixurile pentru Prajituri. Campania vizeaza companiile din Bucuresti si din marile orase. „Dr. Oetker vrea sa le ofere tuturor celor care au prea putin timp pentru ei cateva clipe de relaxare la birou, alaturi de colegi si prieteni, in cadrul Atelierelor de Prajiturit. Retetele noastre sunt usor de preparat, necesita foarte putin timp si sunt mijlocul ideal de socializare cu colegii de birou”, a declarat Stefania Sofronie, Marketing Manager in cadrul Dr. Oetker Romania.
Recent, producatorul a anuntat si extinderea categoriei „Prajiturilor fara coacere” cu un nou sortiment: „Rapsodie cu Visine”, o prajitura racoroasa pe baza de iaurt si smantana.

Strauss Romania lanseaza Doncafé Espresso boabe

Strauss Romania a adaugat in portofoliu un nou produs - Doncafé Espresso boabe, ce va fi disponibil pe piata din luna septembrie. Produsul contine o selectie atenta de boabe de cafea Arabica si Robusta.
Iubitorii de cafea se pot delecta cu gustul bogat, dulce-amarui, nuantele subtile de fructe si atingerea catifelata a ciocolatei din fiecare ceasca de cafea espresso. Grupul israelian Strauss este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata autohtona si globala de produse si bauturi alimentare. Grupul este o companie de cafea de tip 360°, oferind consumatorilor sai nu numai cafea ambalata, ci si produse care au o legatura directa cu aceasta.

Wiesana a lansat o noua campanie de comunicare

Avand drept mesaj de comunicare „Arati bine daca te simti bine”,  Wiesana se relanseaza cu o gama noua care sustine importanta unei alimentatii echilibrate pentru o stare de bine. Noua gama se concentreaza pe doua sortimente: Wiesana Zi de Zi, cu 40% grasime si Wiesana Light, cu 25% grasime.
Noua reteta se bazeaza pe un aport natural de Omega 3 si 6, vitamine E, A si D3, iar mixul de uleiuri de floarea soarelui si rapita ii confera produsului un gust special si o aroma fina.
Pe langa reteta, ambalajul joaca un rol important in mesajul pe care il transmite noua Wiesana. Caserola rectangulara cu folie de protectie a produsului , culorile vii si elementele de design insiprate din natura fac parte din noua comunicare a brandului. Cele doua noi sortimente vor fi disponibile atat in ambalaje de 250g, cat si de 500g.
Noua imagine Wiesana este asociata cu naturaletea, increderea si vitalitatea unui spirit pozitiv. Campania de lansare va include proiecte de promovare clasice (spot TV/ campanie de print), dar si cateva proiecte speciale de outdoor si online.

Cosmetic Plant isi largeste gama produselor pe baza de coenzima Q10 si ceai verde

Cosmetic Plant este singura companie de pe piata care a imbinat coenzima Q10 cu extractul de ceai verde, combinatia dintre cele doua ingrediente constituind un puternic atu in lupta cu semnele trecerii timpului. Pe langa produsele deja existente pe piata, gama s-a imbogatit cu alte trei produse: lapte demachiant antirid, lotiune tonica revitalizanta si crema anti-imbatranire pentru maini. Laptele demachiant antirid pentru ten normal si mixt (30 - 50 ani) curata in profunzime tenul, indeparteaza delicat impuritatile, lasand pielea curata si catifelata. Lotiunea tonica revitalizanta pentru ten normal si mixt (30 - 50 ani) completeaza actiunea laptelui demachiant, eliminand urmele de machiaj, impuritatile si celulele moarte.
Crema anti-imbatranire pentru maini protejeaza si hraneste pielea mainilor. Complexul bio-activ format din coenzima Q10, extractul de ceai verde, uleiuri vegetale de samburi de struguri si germeni de grau, unt de cacao si vitamina E, incetineste procesul de imbatranire a pielii, o regenereaza si ii reda elasticitatea.
Produsele se gasesc in magazine naturiste, farmacii independente si retelele dm Drogerie Markt si Profi. Preturile de vanzare recomandate sunt de 12,5 lei pentru laptele demachiant, 12 lei pentru lotiunea tonica si de 9,2 lei pentru crema de maini.

Laura cu arahide, acum cu 20% mai mult

Lansate la inceputul anului 2011, cele mai noi sortimente Laura - tableta, cu lapte si arahide si tableta amaruie cu arahide – au un nou gramaj ce ofera cu 20% mai mult produs. O tableta Laura cu arahide este disponibila astfel la ambalaj de 108 grame. In portofoliul Laura se mai regasesc si tabletele de ciocolata cu lapte cu crema sau de ciocolata amaruie simpla, precum si batoane de ciocolata cu crema. Laura este un brand detinut de catre fosta companie Cadbury Romania, devenita anul trecut Kandia Dulce. Pe langa Laura, Kandia Dulce mai are in portofoliu branduri precum: Kandia, Magura, Rom, Silvana, Sugus sau Kand’or.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content