Promotii/Campanii/Lansari | Progresiv

Scandia Sibiu se relanseaza Promotii/Campanii/Lansari

Brandul Scandia Sibiu se relanseaza printr-o ampla campanie de comunicare ce completeaza noua identitate vizuala, noul design de eticheta si noul slogan: „Scandia Sibiu – Bunatati romanesti cu dichis. Ca la 1922”. Campania de comunicare, ce cuprinde si un spot TV, creeaza o legatura emotionala puternica intre marca si consumatori, conturand povestea unui spatiu traditional relevant si astazi in care exista un cult pentru mancarea buna, gatita cu pricepere si dichis, din cele mai bune ingrediente.

„Acum, Scandia Sibiu se constituie intr-o marca ce sustine, prin notorietate si credibilitate, atat produse gata preparate la conserva (Paté Scandia Sibiu, Mancaruri Scandia Sibiu, Carne si Sunca Scandia Sibiu), cat si mezeluri, restaurante cu servire rapida si bacanii cu dichis”, a declarat Alexandra Bucur, Brand Manager Scandia Sibiu.
Odata cu relansarea marcii, compania Scandia Food a anuntat si extinderea gamei de produse cu doua variante noi de paté: paté de fazan si paté de curcan. Produsele vor beneficia de o campanie de degustare in magazinele de format modern si de materiale de comunicare la punctele de vanzare.

Produse noi in portofoliul Nestlé Ice Cream

Nestlé Ice Cream si-a imbogatit portofoliul cu Pirulo Jelly Fruit (inghetata jeleu pe baza de apa cu aroma de mandarina si inghetata cu aroma de vanilie), Fantastico Watermelon - inghetata  pe baza de apa cu arome de mar si pepene rosu, cu bucati de glazura de cacao – si Best Gianduia, inghetata cu aroma de alune si bucati de alune caramelizate (8%), acoperita cu amestec (33%) de ciocolata cu lapte si ciocolata cu lapte si alune si bucati de alune (3%), potrivit unor comunicate ale companiei.
De asemenea, inghetata la cutie Aloma este disponibila in acest sezon si in varianta Rum & Raisins, iar sub brandul Top Gun au fost lansate inghetata-sandwich Top Gun Cookie si cornetul Top Gun Mojito. La randul sau, gama de inghetate JOE a fost extinsa prin lansarea JOE Cream Family - inghetata de lapte cu cacao si smantana sau cu suc de capsuni si smantana la cutie de 495 g, si inghetata de lapte cu vanilie (488 g). Noile produse sunt promovate la punctele de vanzare, iar lansarile Pirulo Jelly Fruit si Best Gianduia sunt sustinute si prin spot-uri TV.

Tnuva a lansat Yoplait Voyage, o noua gama de iaurturi cu fructe

Producatorul de lactate Tnuva a lansat pe piata romaneasca o noua gama de iaurturi cu fructe exotice. Este vorba despre Yoplait Voyage, disponibila in trei sortimente: Africa (cu fructul dragonului si smochine), Brazilia (cu ananas, papaya si guarana) si Thailanda (cu kiwi si curmale). Tnuva este cel mai mare producator de lactate din Israel, compania avand 80 de ani de experienta. Tnuva Romania a fost fondata in anul 2004, scopul companiei fiind acela de a deveni unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata extrem de competitiva a lactatelor din Romania, prin cresterea standardelor de calitate pentru produsele lactate si prin revitalizarea domeniului productiei de lactate din Romania.

Staropramen se lanseaza in Romania

Bergenbier S.A. a lansat oficial marca Staropramen. Este prima bere de origine pragheza propusa de Bergenbier S.A., intrarea ei pe piata fiind in linie cu strate­gia companiei de a-si consolida portofoliul de produse. Staropramen se produce sub licenta Pivovary Staropramen la fabrica Bergenbier S.A. de la Ploiesti, respectand cu strictete reteta si toate procesele tehnologice de fabricatie si de control al calitatii berii impuse de producatorul ceh. Produsul este o bere ceheasca premium de culoare galben inchis si contine 5% alcool. Staropramen se adreseaza consumatorului urban, cu venituri medii si peste medie, cu o minte deschisa si o curiozitate vie. Pe piata din Romania, berea Staropramen este disponibila in ambalaje de sticla de 0,5 litri si de 0,33 litri, precum si la doza de 0,5 litri. Berea Staropramen este distribuita in reteaua HoReCa, pe canalele traditionale si in retelele de super si hypermarket.

Strauss lanseaza o promotie pentru Doncafé

Doncafé vine in intampinarea consumatorilor sai cu o promotie ce consta intr-un pret cu 20% mai mic pentru fiecare cutie de Doncafé Elita Instant. Astfel, cu Doncafé Instant, pauzele de cafea aduc nu doar beneficii multiple legate de sanatate, starea de spirit, dar si beneficii financiare. Produsele aflate la promotie au un ambalaj de 100 grame si un pret recomandat de 10,9 lei (TVA inclus) Doncafé Elita Instant. Grupul israelian Strauss este unul dintre cei mai mari jucatori pe piata autohtona si globala de produse si bauturi alimentare. Grupul este o companie de cafea de tip 360°, oferind consumatorilor sai nu numai cafea ambalata, ci si produse care au o legatura directa cu aceasta.

Pepsi isi asociaza brandul cu Inna

PepsiCo Romania a anuntat incheierea unui parteneriat de imagine cu solista Inna, care devine astfel promotoarea proiectelor Pepsi la nivel local in 2011. Parteneriatul a debutat in luna iulie cu o campanie promotionala pe care consumatorii o pot gasi in magazine pana pe 22 august, potrivit datelor comunicate de producator. Promotia are loc la nivel national si include ambalajele Pepsi, Pepsi Twist, Pepsi Light si Pepsi Max de 2,5 litri. Mecanismul promotiei este unul simplu, cu premii sub capace; unul din trei capace poate fi castigator. Promotia se desfasoara atat in comertul traditional, cat si in magazinele de tip supermarket, hypermarket, cash & carry si discount. Comunicarea acesteia se face atat pe ambalaje si la punctele de vanzare, cat si pe TV si online, prin intermediul paginii de Facebook a Pepsi Romania.

Campanie noua pentru Pilsner Urquell

Ursus Breweries, membra a grupului SABMiller, impreuna cu Brici Entertainment, agentie de advertising cu sedii in UK si Romania, au lansat campania „Copiata, Niciodata egalata”, pentru Pilsner Urquell.
„Dezvoltarea unei campanii creative care sa incite consumatorii sa descopere povestea primei beri Pilsner, pentru care cehii «ar plati si dublu» a fost o adevarata provocare pentru noi, dar suntem foarte multumiti de rezultatul final”, a afirmat Mark Walton, Chairman & Chief Creative Officer - Brici Entertainment. Ideea creativa pentru ATL si BTL a fost dezvoltata si produsa de echipa din Bucuresti a agentiei Brici Entertainment, numele campaniei fiind inspirat din realitatea acestei marci - „Prima bere Pilsner din lume”. Campania se va derula in principal in Outdoor si Print, dar si prin activitati si materiale de trade marketing prezente in locatiile in care este distribuita Pilsner Urquell.

Albalact lanseaza o noua platforma digitala pentru Fulga

Albalact lanseaza noua platforma de comunicare digitala pentru Fulga, care marcheaza una dintre cele mai importante campanii ale brand-ului din ultimii ani. Noua platforma se adreseaza copiiilor prezenti in mediul virtual si cuprinde un site nou si un joc online captivant – Fulga, Aventura Spatiala. Copii pot accesa jocul intrand pe site-ul www.lumeafulga.ro. O colectie de douasprezece insigne, care reprezinta cate un personaj din joc, dar si un cod unic, le aduc copiilor puncte valoroase si accesul la nivelele superioare ale jocului. Copiii vor gasi insignele in pachetele de lapte Fulga cu arome. Vor exista in piata sase tipuri de pachete speciale formate din cate doua cutii Fulga de 250 ml lapte cu arome (ciocolapte, mierlapte, vanilapte, lapte semidegresat 1.5% grasime, lapte cu suc de portocale si lapte cu suc de zmeura si morcov). Campania, lansata pe 9 iulie, va fi promovata printr-un spot TV pe cele mai importante canale pentru copii (Disney Channel si Cartoon Network), intr-o emisiune speciala difuzata in direct la Radio Itsy Bitsy - „A fost odata o zapaceala”, dar si in mediul online pe site-uri pentru copii si retele de socializare.

Straie noi pentru Ardealul

Ardelenii au o vorba: La vremuri noi se imbraca straie noi. Asa se face ca paté-ul cu care se mandresc si care le poarta numele, Ardealul, s-a ales cu o noua infatisare: dealurile colorate, casele primitoare si ulitele intortocheate si-au gasit loc pe noua eticheta a produselor. Iar ca sa-ti faca pofta numai cand o privesti, noua eticheta are in prim plan o felie zdravana de paine cu paté. Cat despre felul  cum se serveste paté-ul Ardealul, ardelenii zic ca o rosie taiata-n patru si o ceapa sparta merg la fix; de aceea, langa felia intinsa cu paté stau strasnice legumele culese din gradinile de la tara.
Noile etichete sunt disponibile pe ambalajele intregii game de paté Ardealul: paté de porc, de pui, vegetal si vegetal cu ardei. Produsele fac parte din portofoliul Orkla Foods Romania, parte a grupului norvegian Orkla, una dintre cele mai mari firme listate la bursa din Norvegia. Brandul Ardealul a fost creat in anul 1996, prin punerea in functiune a primei fabrici de conserve de paté Productie Ardealul, la Covasna. Orkla Foods a achizitionat compania Productie Ardealul in anul 2005. Ulterior, compania a investit in extinderea sortimentatiei de paté si in consolidarea brandului romanesc pe piata de profil.

Riso Scotti importa brandul Olitalia in Romania

Riso Scotti a preluat recent importul si distributia produselor Olitalia pe piata locala. Olitalia este un brand cunoscut in peste 120 de piete internationale, cu o traditie de mai bine de jumatate de secol pe piata italiana.
Riso Scotti a anuntat, de asemenea, lansarea noului site al companiei, cu un design modern si atractiv. O componenta speciala pe care site-ul o are in vedere este cea dedicata descrierii numeroaselor beneficii pe care orezul le aduce organismului, a proprietatilor acestuia, cat si intreaga cultura pe care o reprezinta. Demersul completeaza eforturile companiei de a oferi consumatorilor informatii corecte privind variatele sortimente de orez si modurile particulare de a prepara cu acestea retete delicioase, simple si sanatoase. Riso Scotti Danubio se afla pe piata din Romania din 2006.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...