FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

2 produse noi in portofoliul Apetito

In sezonul de vara, Apetito lanseaza pentru prima data in Romania o branza topita UHT. Produsul este ambalat intr-o cutie practica, de 150g, cu trei portii tocmai bune de intins pe paine. Apetito a comunicat, de asemenea, si lansarea unei noutati in gama pentru copii: crema de branza proaspata Apetito Kidiboo. Procesul special de fabricatie asigura acesteia pastrarea naturala a proteinelor din lapte. Targetul noului produs sunt mamicile care, in mod obisnuit, au dificultati in a introduce branzeturi in alimentatia copiilor lor, pentru ca textura foarte pufoasa si ambalajul atractiv le vor ajuta sa ii convinga chiar si pe cei mai incapatanati copii.

Berea Desperados a intrat in portofoliul Heineken Romania

Heineken Romania a lansat oficial berea Desperados, aceasta intrand astfel  in portofoliul sau de produse. Berea  are aroma de tequila si o concentratie de alcool de 5,9%.
Lansarea a fost marcata de organizarea unei petreceri in locatia Fabricii Automatica din Bucuresti.  Aceasta a dat startul unei serii de petreceri Desperados care vor avea loc in orasele din intreaga tara, pentru promovarea produsului. Pentru a atrage participanti la aceste evenimente, Heineken a creat site-ul oficial al marcii, www.desperadosparty.ro, precum si un cont de Facebook al berii Desperados.

Dove a intrat pe segmentul produselor pentru barbati

Compania Unilever a lansat gama de produse de ingrijire completa pentru barbati Dove Men+Care: sapun, gel de dus si deodorant. Gelurile de dus si sapunurile Dove Men+Care au la baza tehnologia MicroMoisture, ce ajuta la hidratarea in profunzime a pielii uscate, conferind o senzatie de prospetime. In ceea ce priveste antiperspirantele Dove Men+Care, acestea sunt disponibile in variantele Clean Comfort, Extra Fresh si Aqua Impact, avand o formula unica ce combina ingrediente active cu ¼ crema hidratanta.
Potrivit datelor furnizate de Unilever, piata romaneasca de deodorante a avut o valoare de aproximativ 60 de milioane de euro in 2010, peste 45% din aceasta fiind reprezentata de deodorantele pentru barbati. Piata se afla inca intr-o faza de dezvoltare in Romania, avand o rata de penetrare de aproximativ 45% pentru deodorantele pentru femei si de doar 25% pentru cele destinate barbatilor. Prin comparatie, rata de penetrare pe piata detergentilor este de 86%. In ceea ce priveste piata locala de geluri de dus, valoarea acestora in 2010 a fost de aproximativ 20 de milioane de euro, din care gelurile de dus pentru barbati au reprezentat doar 17%.

Campanie cu premii pentru pastele Pambac, acum in ambalaje noi

Pastele Pambac isi intampina consumatorii in haina noua. Pentru ca orice schimbare de imagine iti aduce o stare de bine, Pambac impartaseste aceasta bucurie si consumatorilor sai prin lansarea campaniei „Schimbarile trebuie sarbatorite cu Pambac!”, cu sloganul „Noile ambalaje Pambac te imbraca la Milano!”.
In perioada 02 mai – 30 iunie 2011, prin cumpararea unui pachet de paste Pambac de orice tip, in ambalaj nou sau vechi, consumatorii se pot inscrie la tragerea la sorti din data de 7 iulie. Premiile puse in joc sunt: cinci excursii la Milano + 1.000 de euro pentru cumparaturi, 5 premii a cate 250 de euro pentru shopping, 20 de premii a cate 50 de euro pentru shopping. Promotia se deruleaza la nivel national si este comunicata pe ambalaj, in magazine si pe canale media – TV, radio si internet. .

Farmec a lansat Gerovital Sun, gama de protectie solara cu extract de rodie

Farmec Cluj-Napoca a anuntat lansarea Gerovital Sun, o noua gama de protectie solara cu o formula inovatoare ce are la baza un complex BIO protector, bogat in rodie, care se regaseste fie sub forma de ulei organic, fie sub forma de extract ECO certificat, fara parabeni si fara oxibenzona, potrivit unui comunicat al producatorului.
„Alaturi de formula inovatoare cu extract organic de rodie, noua gama aduce o linie completa de 12  produse care acopera necesitatile diferite ale pielii si care se adreseaza atat adultilor, cat si copiilor, produse pentru expunerea la soare, dar si lotiuni dupa plaja sau produse autobronzante”, a declarat Ioana Borza, Manager Marketing Farmec Cluj-Napoca.

Bere nefiltrata din grau de la Bergenbier

Producatorul Bergenbier a lansat berea nefiltrata din grau cu ocazia Zilei Barbatului, sarbatorita pe 5 mai.
„Pe baza unei traditii vechi de secole, am creat Bergenbier Nefiltrata din Grau, o bere care pastreaza gustul autentic al unei beri albe”, a declarat Tiberiu Mercurian, Director de Marketing al Bergenbier SA.
Maltul din grau in combinatie cu orzul si hamieul traditional ofera berii un gust bogat si o culoare speciala.
De Ziua Barbatului, Bergenbier a organizat o serie de evenimente in toata tara, la care au participat peste 11.000 de barbati. In plus, Ziua Barbatului a avut 100.000 de vizite pe site-ul dedicat
www.ziuabarbatului.ro, a strans peste 20.000 de prieteni pe pagina de Facebook, iar 6.000 de barbati au primit serenade de ziua lor, potrivit datelor comunicate de companie.

Fa isi largeste portofoliul cu lotiunile de corp din gama NutriSkin

Henkel a lansat gama Fa NutriSkin, in componenta careia intra deodorante, geluri de dus si lotiuni de corp. Acestea din urma reprezinta o noutate absoluta pentru portofoliul Fa, care nu a cuprins pana acum acest tip de produse de ingrijire a corpului. Fa NutriSkin este prima gama de ingrijire a corpului cu o combinatie unica de 7 ingrediente nutritive (minerale, dermo-lipide si ingrediente hidratante). Lansarea acesteia este insotita de o ampla campanie de Word of Mouth Marketing (n.r. – promovarea prin intermediul discutiilor generate de consumatori in jurul unui produs), desfasurata intre 2 mai si 5 iunie in parteneriat cu tender.ro, prin care un numar de 120 de femei testeaza si evalueaza produsele Fa NutriSkin.
Lotiunile Fa NutriSkin au o textura usor cremoasa si un parfum proaspat si revigorant, gama fiind disponibila in 3 variante, adaptate diferitelor tipuri de piele: Moisturising (pentru piele normala), Rich Body Milk (piele uscata) si Firming (toate tipurile de piele). Pretul recomandat pentru o lotiune de corp Fa NutriSkin este de 12,59 de lei.

Gama Eco Ajax Natura Verde

Colgate-Palmolive a lansat o noua gama eco de lichide universale pentru curatat suprafete. Ajax Natura Verde ofera aceeasi eficienta a lui Ajax si, in plus, au in compozitie substante active de origine naturala, parfumuri cu uleiuri esentiale precum si formule biodegradabile in recipiente 100% reciclabile. Produsele au o formula neagresiva pentru pielea sensibila. Pentru ca nu usuca pielea si nu provoaca reactii alergice cum ar fi inrosirea pielii, toate formulele produselor Natura Verde au trecut cu succes testele dermatologice independente, potrivit unui comunicat al companiei. In gama ecologica Ajax Natura Verde intra doua variante de produse - cu aroma de menta si lamai de Sicilia.

Romaqua lanseaza ambalajul de 5 litri

Romaqua, cel mai mare producator de apa minerala de pe piata, a intrat pe segmentul litrajelor mari de apa odata cu lansarea Aquatique la 5 litri. Aceasta este sustinuta printr-o campanie TV, radio, presa scrisa si prin actiuni la punctele de vanzare. Extinderea gamei Aquatique vine dupa aproximativ patru ani de la lansarea brandului pe piata, primele ambalaje fiind cele de 2 litri si respectiv 0,5 litri.
Aquatique este o apa minerala naturala oligominerala cu un continut foarte mic de sodiu si saruri minerale, fiind recomandata chiar si pentru pregatirea hranei bebeluailor sau in dietele fara sare. Izvorul Aquatique se afla in Busteni, judetul Prahova. Din portofoliul Romaqua mai fac parte apele minerale Borsec si Stanceni, ambele disponibile in ambalaje de maxim 2l.

Carlsberg se relanseaza oficial si in Romania

Beneficiind de un buget de 2 milioane de euro, URBB a demarat noua campanie de repozitionare locala a marcii Carlsberg. Elementele-cheie ale brandului raman aceleasi, noua identitate fiind realizata pe baza a patru principii de design: indrazneala, autencitate, modernitate si accesibilitate.
„That calls for a Carlsberg” este noua declaratie a brandului si vorbeste despre curajul de a avea o atitudine buna, incurajeaza consumatorii „sa faca un pas inainte, sa ia decizii, sa faca ceea ce trebuie”, a declarat Doron Zilberstein, Vice-Presedintele de Marketing al URBB.
Bugetul alocat campaniei din Romania este directionat catre media (print si TV), realizarea unei noi platforme de comunicare online si programe de mercantizare. In Romania, Carlsberg detine o cota de piata de 25% in segmentul berii premium, potrivit datelor furnizate de producator.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content