FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Promotie Skol: Cauta bancnotele sub capac!

Skol, marca de bere aflata in portofoliul companiei URBB (United Romanian Breweries Bereprod), a lansat promotia nationala „Cauta bancnotele sub capac!”. Desfasurata in perioada 1 martie - 31 mai, campania vine cu o noutate pentru piata berii din Romania, Skol fiind primul brand de bere care ofera consumatorilor premii aflate chiar sub capacul sticlei PET de 2 litri, potrivit unui comunicat al producatorului. Sub cele 100.000 de capace castigatoare se gasesc bancnote reale de 5, 10 si 50 de lei, pe care consumatorii le pot castiga pe loc.
Berea Skol este comercializata pe piata locala de peste 10 ani. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si, de curand, pe cea a apelor minerale.

Doncafé, 600 g la pret de 500 g

In luna mai, Doncafé ofera 100 g cadou la fiecare pachet de cafea din sortimentul Selected sau Elita. Astfel, un pachet de 600 g de Doncafé Elita costa acum 19,42 lei, in timp ce un pachet de 600 g de Doncafé Selected costa 23,39 lei. Gama de produse Doncafé mai cuprinde Doncafé Espresso, Doncafé Selected Instant, Doncafé Elita Instant, Doncafé Mixes, Doncafé Decaffeinated si Doncafé Gold.
Marca Doncafé apartine grupului israelian Strauss, unul dintre cei mai mari jucatori pe piata autohtona si globala de produse si bauturi.

Consumatorii Danone au ales: Cremosso Mure-Zmeura ramane pe rafturi

Intre 1 si 27 martie, Danone a dat ocazia consumatorilor de a alege iaurtul preferat dintre cele doua sortimente lansate pe piata in aceasta perioada: Multifruct si Mure-Zmeura. Acestia si-au putut sustine produsul favorit pe site-ul www.cremosso.ro, pe pagina de Facebook a produsului, dar si prin intermediul contului de Twitter.
Campania „Tu alegi!”, care a implicat activ consumatorii in decizia legata de comercializarea produselor Cremosso, a acoperit astfel si mediile neconventionale. Produsul desemnat castigator de catre consumatori este Cremosso Mure-Zmeura, care va fi integrat in portofoliul permanent al companiei Danone Romania.

BrandTailors a realizat un nou design de ambalaj pentru ciocolata Laura

Consultantii si designerii BrandTailors au contribuit la improspatarea identitatii vizuale si a design-ului de ambalaj pentru ciocolata Laura, proces care a avut ca obiectiv consolidarea pozitiei brandului in sub-segmentele de ciocolata simpla si cu crema, precum si lansarea acestuia in sub-segmentul de tablete cu diverse umpluturi.
„Noul design de ambalaj a urmarit evidentierea logotipului Laura, confirmat si reconfirmat de-a lungul timpului ca simbol distinctiv al brandului. Grafica compacta, formele fluide si reprezentarea fotorealista a produsului sunt elementele ce accentueaza exprimarea vizuala contemporana a brandului”, a explicat Janos Kurko, Creative Director BrandTailors.
Laura este un brand detinut de catre fosta companie Cadbury Romania, devenita anul trecut Kandia Dulce. Necesitatea unei schimbari la nivelul identitatii vizuale a brandului a venit odata cu trecerea la o tehnologie moderna de ambalare si introducerea unor noi produse in portofoliul brandului Laura.

Biocarpet Odour Control de la Interstar Chim

Interstar Chim aduce sistemul de neutralizare a mirosurilor neplacute prin noul Biocarpet Odour Control, o noutate pe piata produselor de curatat covoare din Romania. Noua formula a produsului este mai concentrata, avand astfel o putere de curatare mai mare si lasand totodata covorului un miros placut, de lunga durata.
Lansarea noului produs este sustinuta de o campanie de comunicare, de crearea unei noi identitati de brand si modificarea design-ului de ambalaj pentru toata gama de produse Biocarpet. Campaniile de comunicare pentru acest brand sunt derulate pe TV, in magazine (prin materiale promotionale si promotii pentru consumatori) si prin social media.
Biocarpet este un produs al companiei Interstar Chim, detinuta de grupul cipriot Eureka. Acesta este lider pe segmentul produselor de curatare a covoarelor, cu o cota de 54% in valoare si 57,5% in volum, potrivit datelor de retail audit furnizate de companie.

Nestlé lanseaza Musli Crocante pentru micul dejun

Compania Nestlé Romania si-a extins prezenta in categoria cerealelor pentru micul dejun prin includerea in portofoliu a doua noi produse pe segmentul Musli: Musli Granola cu fulgi de cereale, migdale si alune de padure, si Musli Granola cu fulgi de cereale si aroma de cappuccino, ambele fiind disponibile pe piata in ambalaj de 260 g.
Categoria de cereale integrale Nestlé Musli se adreseaza atat femeilor, cat si barbatilor, cu varste cuprinse intre 20 si 45 de ani.
Gama Nestlé Musli mai cuprinde trei sortimente de cereale pentru micul dejun, in ambalaje de 350 g si 320 g – Nestlé Musli Traditional, Nestlé Musli Tropical si Nestlé Musli Mar si Scortisoara, precum si trei sortimente de batoane cu cereale integrale, in ambalaje de 40 g – Nestlé Musli Capsuni, Nestlé Musli Visine si Nestlé Musli Ciocolata.

Forever Living Products a intrat pe piata bauturilor energizante

Forever Living Products Romania a intrat pe piata bauturilor energizante prin lansarea Forever Active Boost, un produs cu ingrediente naturale care asigura o doza dubla de energie: una imediata si una pe termen lung.
„Forever Active Boost a fost creat pentru a raspunde nevoii consumatorilor de a face fata stilului de viata modern, alert si in permanenta sub presiunea timpului.” a declarat Dora Szocs, Directorul General al Forever Living Products Romania.
Noua bautura energizanta poate fi comandata prin intermediul retelei de distribuitori Forever Living Products si este disponibila la doza de 250 ml.

NIVEA aniverseaza 100 de ani printr-o campanie de promovare 360 de grade

Beiersdorf Romania marcheaza implinirea a 100 de ani de existenta a brandului NIVEA printr-o campanie 360? care include activitati ATL, BTL, PR si activari la punctele de vanzare.
In urma cu 100 de ani, aparitia primei creme cu o formula stabila, pe baza de apa si ulei, a revolutionat ingrijirea pielii, inovatia primind numele NIVEA Creme. Celebrei cutiute albastre i-au urmat alte inovatii: primul produs pentru protectie solara, primul lapte de corp, primul after-shave fara alcool, primul deodorant cu proprietati de ingrijire a pielii si prima crema anti-rid cu coenzima Q10, proprie pielii. In prezent, cu o gama de aproximativ 500 de produse si mai mult de jumatate de miliard de consumatori in toata lumea, NIVEA este cel mai popular brand de ingrijire a pielii, la nivel global, potrivit unui comunicat al companiei Beiersdorf. In Romania, NIVEA se situeaza pe primul loc in 6 dintre cele mai importante segmente: ingrijrea fetei, a corpului, deodorante, geluri de dus, after shave si ingrijirea fetei pentru barbati (dupa cota de piata valorica in retail, conform unui studiu Nielsen pe 2010).

Timisoreana lanseaza ambalaje speciale odata cu campania „Drumul Mingii”

Timisoreana, sponsorul principal al Cupei Romaniei, a lansat o serie de cinci doze speciale cu imagini ale meciurilor anilor ’80 avandu-i ca protagonisti pe Ilie Balaci, Miodrag Belodedici, Rodion Camataru, Costel Orac si Adrian Bumbescu. Brandul de bere isi urmeaza astfel traditia inceputa anul trecut cu cele 11 doze personalizate, lansand acum simultan mai multe ambalaje dedicate. Ca premiera pentru acest an, imaginile Legendelor si mesajul campaniei „Drumul Mingii” se regasesc pe toate variantele de ambalaj – doza, sticla si PET.
Campania „Drumul Mingii”, care targeteaza iubitorii fotbalului, a fost dezvoltata de producatorul Timisoreana impreuna cu agentiile GMP (creatie), Mercury 360 (BTL & implementare), Green Pixel (strategie si dezvoltare online), United Media (media) si 2activePR (consultanta de comunicare si PR).
In cadrul campaniei vor fi selectati 1.000 de oameni vor duce mingea la picior pe o distanta de 2.400 kilometri de la Timisoara pana la Brasov, orasul unde se desfasoara Finala Cupei Romaniei Timisoreana, trecand prin 35 de localitati. Campania beneficiaza si de suportul a doua spot-uri TV.

Parmalat Romania sarbatoreste 15 ani

Parmalat Romania, producatorul sucurilor de fructe Santal, sarbatoreste 15 ani de prezenta pe piata din Romania. Cu aceasta ocazie, compania trece in revista inovatiile pe care le-a adus pana acum pe piata locala: introducerea in piata a sucului 100% ambalat la cutie, fara conservanti; lansarea unor gusturi unice pe piata romaneasca la momentul respectiv: portocale rosii de Sicilia, rodie de Persia, fructe de padure, lemon lime, gutui, creand un trend in acest sens; lansarea unui ambalaj inovator pe piata romaneasca: sticluta cu sleeve; lansarea noii generatii de Slim Packaging prin introducerea cutiei CombiFit de 1 l; lansarea laptelui UHT marca Parmalat. Producatorul a comunicat, de asemenea, o crestere a cotei de piata detinute de Santal in 2010, comparativ cu anul anterior. „La final de 2010, Parmalat Romania este lider incontestabil pe piata de juice 100% si nectar (conform unui studiu Nielsen din ian - dec 2010)”, se arata in comunicatul Parmalat.

Poiana are o campanie noua de promovare

Agentia Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recenta campanie de comunicare pentru Poiana, marca locala de ciocolata aflata in portofoliul Kraft Foods Romania. Campania se va derula in mass-media pe TV, outdoor, presa si va fi sustinuta printr-o serie de materiale de promovare la punctul de vanzare.
„Poiana este cea mai puternica marca locala de ciocolata. Noua campanie «Inspiratie de la Poiana» face parte din strategia companiei de a intari pozitionarea marcii in jurul contextului de familie, atribuind ciocolatei un rol central in viata de zi cu zi. Poiana devine astfel  ingredientul care aduce un strop de inspiratie  pentru a transforma momentele obisnuite din familie  in clipe deosebite, cu un plus de bucurie”, a declarat Anca Romila, Brand Coordinator Poiana in cadrul Kraft Foods Romania. Spotul TV a fost realizat in colaborare cu casa de productie Saga Film, in regia lui Kostas Maroudis. Din partea Kraft Foods, proiectul a fost coordonat de Simona Potecu – Marketing Director, Andreea Cotlarciuc – Senior Brand Manager Chocolate Category, Anca Romila – Brand Coordinator Poiana si Anca Tiron – Assistant Brand Manager Poiana.

Un nou iaurt cu fructe Yoplait

Producatorul Tnuva a anuntat lansarea Yoplait Fruit Extreme – iaurtul cu cele mai multe si mai mari bucati de fructe de pe piata.
Acesta are un continut de grasime de 2,8%, 13% continut de fruct si se gaseste la raft in ambalaje de 130 de grame. Noua gama de produse contine trei sortimente: fructe de padure, ananas si capsuni. Lansarea este sustinuta printr-o campanie de promovare pe TV, in mediul online si Outdoor.
Yoplait este brandul de iaurt care a lansat pe piata franceza, pentru prima data, un iaurt cu fructe, in anul 1967, precum si brandul care a inventat conceptul de iaurt de baut – in 1974.
La nivel local, iaurturile Yoplait sunt produse in fabrica Tnuva Romania din Popesti – Leordeni, judetul Ilfov, inaugurata in anul 2007.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content