FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

BrandTailors a finalizat procesul de creare a brandului Covasna Taramul Apelor

BrandTailors - companie de strategie si design de brand – a finalizat procesul de creare a brandului Covasna Taramul Apelor, detinut de catre Azuga Waters. Proiectul permite producatorului sa-si extida portofoliul de branduri de apa imbuteliata, dupa ce la inceputul anului 2010 acesta a lansat pe piata apa de izvor Azuga, tot cu implicarea echipei Brand Tailors.

Consultantii companiei au spus ca principala provocare pe care au intampinat-o in dezvoltarea Covasna Taramul Apelor a fost aceea de a crea un brand care sa se poata adresa unui consumator sensibil la pret si mai putin receptiv la beneficiile emotionale de brand, intr-o categorie in care diferenta intre produsele disponibile la raft este greu perceptibila. Elementul central al design-ului de ambalaj si al teritoriului vizual al brandului este reprezentat de simbolul portilor, potrivit Melaniei Nemes, Senior Brand Designer BrandTailors.

Smantana Gospodar, 1 Kg la pret de 900 g

Napolact va ofera, cu ocazia Sarbatorilor de Paste, cu 10% mai mult produs la galeata de 900 g de Smantana Gospodar.

Gama Gospodar mai include doua sortimente, de 300 g, respectiv 450 g, ambele cu un continut de grasime de 15%.

Produsul se adreseaza in special gospodinelor, putand fi folosit cu succes pentru prepararea oricarui tip de mancare. Produsul este sustinut printr-o campanie de promovare pe TV si in presa scrisa. Pretul recomandat de vanzare este de 10,7 lei (TVA inclus).

Lay’s a lansat chipsurile rumenite in cuptor

Lay`s a lansat, in premiera pentru piata romaneasca, chipsurile pregatite in cuptor. Noul produs PepsiCo Snacks are cu 70% mai putine grasimi decat chipsurile obisnuite. Astfel, daca intr-o punga obisnuita de chipsuri de 100 de grame se gasesc 30 de grame de grasimi, pachetul „Lay`s rumeniti in cuptor” contine 9 grame de grasimi la 100 de grame.
Prin acest produs inovativ, Lay’s vine in intampinarea celor care isi doresc o gustare delicioasa si crocanta. Lay’s prezinta noul produs premium in doua retete: cu ierburi mediteraneene sau cu sare. „Lay’s Rumeniti in Cuptor” sunt disponibili la punga mare, de 125 de grame si la punga medie, de 70 de grame.

Conform datelor de retail audit furnizate de MEMRB, Lay’s este marca numarul 1 pe piata de chipsuri din Romania, oferind o gama variata de arome: sare, cascaval, pui, paprica, barbeque, chilli, castraveti murati, smantana si marar, comercializate in ambalaje de marimi diferite si adaptate fiecarui canal de distributie. Chipsurile Lay’s sunt produse si distribuite de Star Foods, o companie detinuta de PepsiCo inca din 2004.

Danone Romania lanseaza „Activia Gustare de seara”

Danone Romania lanseaza „Activia Gustare de Seara”, o combinatie de iaurt consistent cu fulgi de migdale si fructe. Acesta aduce organismului proteine, carbohidrati si grasimi. O portie de 150 de grame are 158 kcal, ceea ce reprezinta 8% din necesarul zilnic estimat. Pretul de vanzare recomandat al noului produs este de 2,5 lei.

Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, gama Activia include in prezent 16 sortimente. Circa 20% dintre femeile din mediul urban mentioneaza acest nume atunci cand sunt intrebate ce marca de iaurt le vine in minte prima oara. Gama Activia este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari.

Big JOE de la Nestlé

Nestlé Romania a lansat batonul cu 5 foi de napolitana si crema de cacao, acoperit cu glazura de cacao, care targeteaza consumatorii barbati, BIG Joe. Produsul are un gust puternic de cacao, un ambalaj cu design simplu, masculin, acesta fiind cel mai mare format de baton. Noul produs are un pret recomandat de vanzare de 1,4 lei.

„In ziua de astazi sunt numeroase produse care se adreseaza in special femeilor (cu calorii reduse, formate mici, arome sofisticate, etc), dar nu sunt multe dulciuri pe care un barbat le poate alege convins fiind ca sunt doar pentru el. JOE a lansat noul produs BIG Joe, batonul dedicat exclusiv barbatilor”, se arata intr-un comunicat al Nestlé Romania. Lansarea este sustinuta printr-o intensa campanie de comunicare media (TV, online), precum si de activari si actiuni de comunicare la punctele de vanzare.

Compania a anuntat si lansarea Joe Rasfat cu Miere, napolitane cu crema cu gust de miere invelite in glazura cu lapte si cacao. Produsul este disponibil in ambalaj de 50 g si de 200 g, avand pretul recomandat de vanzare de 1,2 lei, respectiv 4,4 lei. Toate cele trei produse noi participa la promotia JOE de pe site-ul www.thepromotion.ro.

Promotie Milli cu premii de 52 000 de euro

Promotia „Milli are grija sa castigi 10 000 de euro” pune la bataie premii de 10 000 de euro lunar, 500 de euro saptamanal si 100 de euro zilnic – in perioada 21 februarie-22 mai 2011.

SKU-urile promotionale Milli sunt in numar de 14: lapte, iaurt, sana, lapte batut, smantana, unt si cascaval. Mecanismul presupune cumpararea a 5 SKU-uri pentru a forma  cuvantul GRIJA.

Promotia de consumator este dublata de un Program de Trade intitulat „Milli Club”, adresat clientilor de top ai companiei FrieslandCampina Romania din comertul traditional, cu premii de 50.000 de euro.

Promotia este sustinuta printr-o campanie de promovare TV, in on-line, la punctele de vanzare si prin SMS. Milli este un brand din portofoliul FrieslandCampina Romania.

Tuborg aduce in Romania doza de 0,55 l

Incepand cu luna martie, timp de o luna si jumatate, berea Tuborg ofera 50 de ml in plus la doza de 0,5 l. Astfel, doza de 0,55 l o va inlocui temporar pe cea de 0,5 l. Reprezentantii companiei URBB, imbuteliatorul local al berii Tuborg, au precizat ca lansarea dozei de 550 de ml este o premiera pentru piata de profil din Romania.

Gustul amarui placut si aroma caracteristica de hamei, care au castigat admiratia consumatorilor din peste 100 de tari, este produsa in Romania din anul 1997. URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si pe cea a apelor minerale.

Portofoliul companiei cuprinde in exclusivitate marci premium: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny pe piata berii, marca Granini pe piata bauturilor racoritoare necarbonatate si recent lansata marca de apa minerala Bilbor.

Bergenbier relanseaza marca Noroc

Producatorul Bergenbier Romania relanseaza marca Noroc intr-o formula care include o reteta traditionala, un nume 100% romanesc, un nou design de ambalaj si o campanie de comunicare dedicata, axata pe gustul romanilor pentru produsele traditionale autentice. Noul slogan este „berea noastra romaneasca”, subliniind caracterul romanesc al produsului si facand apel la traditie, potrivit unui comunicat al companiei.

Relansarea marcii Noroc este insotita de o campanie nationala de promovare care a debutat pe 10 martie si este derulata pe TV, in presa scrisa si prin panotaj stradal. Campania de promovare include, de asemenea, o componenta de sampling care va avea loc in 66 de orase din intreaga tara.
Berea Noroc in noua formula este disponibila la raft in ambalaj PET de 2,5 litri, PET de 1 litru, la sticla de 0,5 litri si la doza de 0,5 litri.
Lansata in anul 2000, Noroc este o bere 100% romaneasca, fiind o marca pozitionata pe segmentul economic al portofoliului Bergenbier S.A.
Bergenbier, companie a grupului StarBev, ocupa pozitia a 3-a in industria locala a berii, conform studiilor de piata din anul 2009 citate de producator.

Vel Pitar intra pe piata snack-urilor dulci prin lansarea fursecurilor

Noua gama de fursecuri de la Vel Pitar este produsa dupa o reteta originala din cele mai bune ingrediente, in 4 sortimente: inel, sah, floare si spritat. Forma de prezentare aleasa este caserola intr-un ambalaj atragator, cu fereastra transparenta, astfel incat consumatorii sa poata vedea produsul.
Gama de fursecuri este disponibila la un gramaj adaptat nevoilor consumatorului, respectiv 300 g.

Lansarea fursecurilor de la Vel Pitar este sustinuta de diferite activitati de promovare: on-line, print sau sampling. Noua gama se comercializeaza atat in magazinele traditionale, cat si in cele moderne (supermarketuri si hypermarketuri), la un pret recomandat de raft de 5,99 lei pe bucata. Vel Pitar este lider pe piata romaneasca a produselor de panificatie si un jucator important in domeniul specialitatilor de cofetarie si patiserie, biscuiti si produse de morarit.

Albalact a lansat iaurturi le Zuzu la pahar

Albalact a lansat iaurturile Zuzu la pahar, in completarea gamei de iaurturi Zuzu in ambalaj Tetra Top cu capac si gramaj mai mare. Noua gama include iaurturi albe (Zuzu iaurt de baut, 2% grasime, la 350 g; Zuzu iaurt natural, 3% grasime, la 400 g si 140g; Zuzu iaurt degresat, 0,1 grasime, la 140 g) si iaurturi cu fructe 2,6 % grasime (Zuzu iaurt cu piersici si caise 125 g, Zuzu iaurt cu capsuni 125 g si Zuzu iaurt cu visine 125g). „In afara portiilor individuale de consum, gama de iaurturi Zuzu va include si pachetele promotionale 6+2 iaurturi gratis pentru iaurtul natural 140 g si 3+1 gratis pentru iaurtul cu capsuni la 125 g”, a declarat Celina Condorovici, Brand Manager Albalact.

Potrivit brand managerului, iaurturile la 140g si cele cu fructe la 125g reprezinta portia ideala pentru consumul de moment, in timp ce paharele medii de 350g si 400g ofera avantajul pretului la raft per bucata mai mic comparativ cu cel al iaurturilor in cutii Tetra Top, la 450 g si 750 g.

Campania de promovare a noilor produse se va desfasura pe tot parcursul anului si include promovarea la punctul de vanzare, actiuni de degustare, precum si promovarea online si in reviste de specialitate.

Milka si Jacobs, vedetele noii campanii Kraft Foods Romania

Kraft Foods Romania a lansat campania promotionala „Pentru ca daruiesti, primesti”, la care participa doua dintre cele mai indragite marci ale Kraft Foods: ciocolata Milka si cafeaua Jacobs.
Pachetul promotional contine, pe langa ciocolata Milka si cafeaua Jacobs in diferite variante, si un accesoriu chic - o brosa, o esarfa sau o sacosa de cumparaturi, in culorile primaverii: mov si verde.

Mecanismul promotional nu este unul clasic, ci are si o componenta inedita menita sa ofere o rasplata in plus consumatorilor fideli. Pe langa cadourile garantate din pachetele promotionale, consumatorii care vor purta accesoriile vor avea sansa de a fi premiati atunci cand se vor intalni cu echipele de promoteri Milka si Jacobs. Caravana Milka-Jacobs va calatori prin 30 de orase din Romania, in intervalul 15 martie – 30 mai, si va premia toti consumatorii care poarta accesoriile campaniei.

Campania are sustinere media completa, utilizand toate marile canale de comunicare: campanie TV, panotaj stradal, mass media, internet, precum si comunicare dedicata in magazine, activari pe strada si in marile retele de magazine. De asemenea, va exista un site dedicat, www.daruiestiprimesti.ro, precum si un concurs desfasurat pe reteaua de socializare Facebook, in perioada 1 – 22 aprilie.

Tnuva lanseaza o gama de lactate functionale

Compania Tnuva a anuntat lansarea unei noi game de produse lactate, Tnuva Slim, care contine trei iaurturi, o branza cottage si un lapte. Noutatea o reprezinta prezenta inulinei in doua dintre cele cinci produse, un probiotic natural extras din radacina de cicoare care da senzatia satietate pentru mai mult timp.

In plus, produsele au un nivel scazut de grasime fata de cel al lactatelor integrale, insa valoare nutritiva egala. „Targetul nostru este sa atingem o cota de piata de 5% in segmentele unde sunt pozitionate cele cinci produse”, a declarat Adriana Ionescu, Director de Marketing Tnuva Romania. Lansarea celor cinci produse va beneficia si de o campanie de promovare media si in-store, bugetul de marketing ridicandu-se la cateva milione de euro.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content