FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Maggi Ideea Zilei Sarmale cu carne si Sarmale cu legume

Din octombrie, Maggi Ideea Zilei propune doua noi retete potrivite meniului zilnic: Sarmale cu carne si Sarmale cu legume. Pentru prima data pe piata din Romania, Maggi introduce Ideea Zilei Sarmale cu legume, produsul ideal pentru gospodinele care vor sa gateasca celebrul produs traditional intr-un alt mod. Continutul bogat in legume ofera retetei un gust inedit, chiar si fara carne. Maggi Ideea Zilei Sarmale cu carne propune o solutie de a pregati acest preparat delicios tot timpul anului, nu doar ca reteta specifica sarbatorilor. 

„Cu Pfanner, 10 weekend-uri la Viena!”

In perioada 1 septembrie 2010 – 28 februarie 2011 Cyrom Romania, in parteneriat cu Pfanner Austria si Fly Niki, organizeaza un concurs care presupune doar inscrierea pe site-ul campaniei, www.vacante-pfanner.ro. Premiile concursului constau in 10 weekend-uri la Viena, pentru doua persoane, la un hotel de 4 stele, cu mic dejun si transport (bilet de avion dus – intors Bucuresti –Viena) incluse pentru castigator si insotitorul acestuia.
La concurs poate partcipa orice persoana fizica rezidenta in Romania, care a implinit varsta de 18 ani. Participarea la concurs nu este conditionata de cumpararea de produse sau servicii si nu este impusa nicio cheltuiala directa sau indirecta participantilor la concurs.
Pe www.vacante-pfanner.ro sunt disponibile informatii suplimentare privind desfasurarea concursului. Tragerea la sorti a castigatorilor va avea loc pe data de 18 martie 2011, la sediul Cyrom Romania, importatorul si distribuitorul Pfanner.

BrandTailors transmite placerea pura a ciocolatei adevarate prin noile ambalaje Kandia

BrandTailors a redesenat ambalajele portofoliului de ciocolata Kandia, ca urmare a nevoii de marcare a generozitatii portofoliului de ciocolata amaruie, lansat la inceputul anului 2010. Noua solutie de design de ambalaj Kandia exprima placerea pura pe care o ofera ciocolata. Rasfatul gustului intens, bogatia de arome si topirea in valuri de ciocolata fina, rezultat al retetei cu unt pur de cacao, au fost transpuse atat pe portofoliul initial al brand-ului, cat si pe noile SKU-uri de tablete, praline si batoane de ciocolata amaruie.
Echipa BrandTailors a dezvoltat inclusiv design-ul materialelor de comunicare in trade, principalele obiective fiind consolidarea asocierii Kandia cu ciocolata amaruie si comunicarea schimbarii design-ului de ambalaj. Activitatile de sampling din supermarketuri si hypermarketuri au insotit materialele de la raft, pentru a incuraja incercarea noilor sortimente de Kandia (ciocolata amaruie cu crema de cafea si ciocolata amaruie cu crema de lamaie verde).

Scandia Romana devine Scandia Food

Compania Scandia are un nou nume, Scandia Food si o noua identitate vizuala, care pleaca de la conceptul de „corn al abundentei”, si motto-ul „Viata plina de savoare”. „Ideea folosirii cornului abundentei a pornit de la insemnatatea acestuia in arta, simbol al belsugului, fertilitatii, diversitatii. Reinterpretarea pe care noi am gandit-o pentru Scandia Food are in centru aceleasi simbolistici, adaptate insa la platforma de brand, sugerand diversitatea de produse, forme si gusturi, eliberarea de simturi si emotii, deci insasi savoarea vietii”, spune Raluca Beldiman, Brand Designer la Seed Consultans si autoarea conceptului. 
Pe langa dorinta reprezentantilor Scandia Food de a creea o identitate separata de cea a produselor, rebrandingul face parte din strategia pe termen lung care „vizeaza ca Scandia Food sa devina cea mai mare companie romaneasca de produse alimentare la nivel national si lider in nutritie”, afirma Directorul General al acesteia, Robert Redeleanu. „Lansarea unei noi imagini a corporatiei Scandia Food este fundamentala pentru noua directie a companiei noastre. Aceasta initiativa depaseste cu mult o simpla schimbare de forma, ci dimpotriva, dorim sa transmitem un mesaj clar ca Scandia Food se transforma intr-o companie inovatoare, orientata catre consumator”, considera reprezentantul Scandia Food.

Gliss Wonder Serum Spray: Intens ca un ser, delicat ca un spray!

Gliss lanseaza inovatia Wonder-Serum-Spray – un produs creat special pentru femeile moderne si active care nu au timp pentru tratamente complexe de ingrijire. Noul produs ofera o combinatie de beneficii: usurinta si rapiditatea de aplicare (datorita ambalajului sub forma de spray cu pulverizator si a produsului care nu necesita clatire dupa aplicare) si eficienta unui tratament intens pentru par (multumita ingredientelor speciale continute, care patrund adanc in firele de par si actioneaza instantaneu, fara a le incarca). Gamele - tratament de ingrijire a parului care contin noua inovatie sunt: Gliss Oil Nutritive, Gliss Total Repair 19 si Gliss Shea Cashmere. Produsele sunt promovate in magazine si prin oferte speciale la comercianti si consumatori, iar pretul recomandat de vanzare, indiferent de varianta, este de 16.49 lei.

De Ziua Painii, Pambac lanseaza provocarea „Gateste-ti porcul de Craciun!”

Pambac a marcat Ziua Mondiala a Painii, 16 octombrie, prin lansarea unui concurs inedit pentru consumatorii de paine din Bacau, „Gateste-ti porcul de Craciun!” „In acest an ne-am gandit sa marcam Ziua Mondiala a Painii atragand atentia asupra... porcului de Craciun, prin intermediul painii Pambac. Painea este un ingredient care insoteste aproape orice preparat culinar, iar preparatele din porc, care sunt esenta si deliciul mesei de Craciun, se stie ca nu pot fi mancate fara paine. Cum noi oferim traditional painea, in acest an ne-am gandit sa-i bucuram pe consumatorii nostri dandu-le posibilitatea de a primi de la Pambac si Porcul de Craciun. E darul nostru de Craciun, lansat cu ocazia Zilei Mondiale a Painii, deoarece, la nivel simbolic, painea inseamna bucuria de a darui, de a impartasi”, a spus Tatiana Soldeanu, director marketing Pambac. 
Concursul „Gateste-ti porcul de Craciun” se desfasoara in perioada 15 octombrie – 14 decembrie 2010, in reteaua de magazine Pambac si in magazinele partenere. Concursul le ofera participantilor posibilitatea de a castiga urmatoarele premii puse in joc: Marele premiu – Porcul de Craciun, Premiul II – o jumatate de porc, Premiul III – 3 premii constand in pachete cu produse Pambac pentru Craciun, Premii de fidelitate – 50 premii constand in pachete cu produse Pambac.
Inscrierea in concurs se face prin plasarea unui plic cu 30 de etichete de pe orice paine Pambac, intr-una din urnele din magazinele participante la concurs. Desemnarea castigatorilor se va face prin tragerea la sorti organizata la finalul perioadei de concurs.

Tchibo 100% Arabica intr-o ceasca speciala cadou

Tchibo a pregatit pentru acest sfarsit de an o editie limitata: doua pachete de cafea Tchibo Exclusive 100% Arabica, impreuna cu o ceasca de cafea si o farfurie cadou. Ele poarta semnatura designerilor Tchibo.
Boabele de cafea selectate atent de expertii Tchibo de pe cele mai bune plantatii din America de Sud si Oceania confera cafelei Tchibo Exclusive 100% Arabica un gust echilibrat si o aroma extrordinar de fina.
Pachetul promotional contine doua pachete de cafea Tchibo Exclusive 250 g, prajita, macinata si vidata, plus o ceasca si o farfurie Tchibo. Editia limitata este disponibila in toate tipurile de magazine, moderne si traditionale.

Cel mai „Tare Raft” Alexandrion si-a ales castigatorul

Campania promotionala „Rafturile tari iau premiile mari”, desfasurata in perioada 19 aprilie - 30 august 2010, a ajuns la final. Suciu Septimiu (actionar Cluela srl) si One Ana Maria (vanzator) din Baia Mare, judetul Maramures, au castigat, fiecare, marele premiu in valoare de 12.000 euro, datorita loialitatii fata de marcile Alexandrion Grup Romania. Premiul a fost acordat prin marea tragere la sorti la care au participat societatile de tip retail inscrise. Conditiile pentru participare au fost achizitionarea produselor Alexandrion Grup Romania si expunerea acestora in locatia respectiva.

Al 19-lea Calendar Lavazza

„Falling in love in Italy” este titlul oficial al celui de-al 19-lea Calendar Lavazza, in care Mark Seliger, faimosul fotograf de portrete american, a imortalizat esenta „italienismului”. Subiectul „Amore” - mai clar, a te indragosti in Italia - este una dintre acele teme originale, neobisnuite, care constituie o adevarata provocare pentru un fotograf. In fotografiile pentru 2011, Seliger capteaza aerul romantic si senzual al intalnirii dintre doi indragostiti: simbolismul, frumusetea estetica a sentimentului ca te indragostesti intr-o tara in care totul este arta – privit prin ochii unui cuplu de indragostiti sau ai unui fotograf cu talent.

De sarbatori, Boromir aduce cozonaci cu nuci, stafide si urari pentru cei dragi

Anul acesta Boromir a pregatit o editie de cozonaci cu totul speciala pentru sarbatori: Cozonacul de Acasa cu nuci, stafide, bucati de portocale si urari pentru cei dragi. „Cozonacii inseamna sarbatoare si ne-am gandit sa-i ajutam pe oameni sa transmita mai departe cate un gand frumos chiar prin intermediul cozonacilor pe care ii daruiesc celor dragi. Asadar, dincolo de savoarea si gustul apreciat care au consacrat cozonacii Boromir pe piata, clientii vor avea inca un motiv sa-i cumpere”, a declarat doamna Mariana Boromiz, Director General Adjunct Boromir.
Ideea a pornit din intentia de a le veni in intampinarea sutelor de mii de romani plecati in strainatate (in special in Spania si Italia), la care cozonacii Boromir au ajuns in fiecare an. „Anul acesta ne-am gandit sa-i facem mai deosebiti si sa ii insotim de ganduri bune de la cei dragi ramasi acasa. Intreaga campanie de sarbatori va vorbi despre cum un cozonac impreuna cu urarile de sarbatori care il insotesc, poate imparti bucurie celor din jur. Ambalajul e pe masura intentiei noastre nobile: cutie de carton tip cadou pe care am imprimat la calitate ridicata, chiar imaginea cozonacului din interior. Pentru ca arata spectaculos, si pentru ca asa oamenii il vor gasi la raft foarte usor”, a declarat doamna Mariana Boromiz, Director General Adjunct Boromir. Editia Cozonacilor de Acasa va fi disponibila si pe piata romaneasca, ajutandu-i si pe romanii din tara sa-si trimita ganduri frumoase unii altora. De altfel, toate cele trei game de cozonaci Boromir (Clasica, Traditionala si Prestige) se imbraca anul acesta in haine noi de sarbatoare.

 

Oferte Doncafé pentru un Craciun cu gust bogat si profit pe masura

Doncafé a pregatit consumatorilor fideli o editie limitata de pachete promotionale, special create pentru perioada sarbatorilor de iarna. Cutiile Doncafé Selected si Doncafé Elita contin cate doua pachete de 250 g de cafea prajita si macinata si cadou o cescuta de colectie. Mai mult, in perioada iernii este activa si promotia Doncafé Selected 2 x 250 g cafea prajita si macinata, la care consumatorii primesc cadou o cutie metalica pentru depozitarea cafelei. Preturile recomandate sunt Doncafe Selected + cescuta – 22,80 lei, Doncafe Elita + cescuta – 18 lei, Doncafe Selected Tinbox – 22,80 lei. Achizitionand oricare dintre ofertele / pachetele promotionale de mai sus, iubitorii de cafea pot castiga cafeaua preparata pe un an de zile. Consumatorii au la dispozitie si pachetele Doncafé, cu 20% mai mult, in pachete Doncafé Selected si Doncafé Elita cafea prajita si macinata de 600 g. Preturile recomandate sunt Doncafe Selected Overfill 600 g – 21 lei si Doncafe Elita Overfill 600 g – 17 lei.

Palette Permanent Natural Colors cu Colagen Marin

Palette lanseaza prima vopsea cu Colagen Marin si continut redus de amoniac (fata de varianta anterioara Palette Permanent Natural Colors), care are efect de fortificare a parului. Cu o noua formula si un ambalaj modern, gama relansata Palette Permanent Natural Colors asigura culori de lunga durata si un aspect natural si sanatos al parului. In plus, datorita formulei inovatoare de ingrijire cu Colagen Marin, noua crema coloranta contribuie la cresterea rezistentei firului de par, iar masca Care & Shine (aplicata dupa procesul de vopsire) hraneste intens parul si ii confera o stralucire naturala. Noul portofoliul Palette cuprinde 15 nuante stralucitoare, de la Blond Scandinavia pana la Negru Albastrui. Pretul recomandat de vanzare este de 10.99 lei, indiferent de varianta.

„Numai lapte si miere” este noul rebranding al prajiturii Magura, realizat de BrandTailors 

Decizia de actualizare a brandului a fost luata cu intentia declarata de a consolida brandul Magura, anticipand, astfel, eventualele schimbari ale motivatiilor de consum din categoria de prajituri ambalate. „Demersul profilactic de consolidare a unui brand este, dupa parerea mea, cea mai curajoasa decizie pe care o poate lua o echipa de management de brand si cea mai dificila provocare pe care si-o poate asuma o echipa de consultanta de brand. In astfel de cazuri rarisime, fiecare dintre cele doua echipe are meritul de a fi indraznit sa transforme un brand solid intr-unul puternic si, totodata, valoros”, a declarat Beatrice Danis , Managing Partner BrandTailors.
Auditul de brand desfasurat de catre consultantii BrandTailors a relevat faptul ca Magura, un brand cu o personalitate si asociatori de brand bine definiti, avea nevoie doar de o ajustare a platformei brand-ului, care sa lamureasca atributul functional unic pe care se cladeste fundatia unui brand puternic. La baza acestei ajustari a stat imbogatirea retetei de produs cu lapte si miere. Astfel, continutul sporit de lapte serveste drept fundament pentru cresterea si pufosenia blatului, pe cata vreme mierea devine argumentul principal pentru gustul dulce inconfundabil al prajiturilor Magura.

Doua arome Fanta in promotia de sarbatori a Coca-Cola

Pentru perioada sarbatorilor de iarna, Coca-Cola a pregatit promotia nationala 2,5 litri la pret de doi litri, desfasurata atat in magazinele traditionale, cat si in conturile internationale de retail. Campania se desfasara in perioada 15 noiembrie – 31 decembrie.
Anul acesta, pe langa Coca-Cola, Sprite si Fanta Orange, la promotie participa si produsul Fanta Madness. Este pentru prima data cand compania introduce in promotia de Craciun o a doua aroma Fanta.
Promotia va fi puternic sustinuta si de o campanie derulata prin spot tv, panotaj exterior, radio, dar si prin materiale de comunicare la punctele de vanzare.

Tnuva Cottage Masline Verzi si Tnuva Cottage Marar si Usturoi

Gama de branza proaspata Cottage, de la Tnuva, s-a imbogatit cu sortimentele Tnuva Cottage cu Marar si Usturoi si Tnuva Cottage cu Masline Verzi. Tnuva Cottage este formata dintr-un amestec de granule de branza proaspata si smantana cremoasa, in ambalaje de 175 g si 360 g.
Tnuva Cottage Masline Verzi (5% grasime, 175 g) contine granule de branza proaspata cu smantana si bucati de masline verzi, iar Tnuva Cottage Marar si Usturoi (5% grasime, 175 g) contine granule de branza proaspata cu smantana si marar si usturoi. Gama Tnuva Cottage (Masline Verzi si Marar si Usturoi) este disponibila in toate tipurile de magazine.

Zuzu te desteapta... cu premii!

Albalact a lansat o noua promo?ie na?ionala pentru sustinerea brandului Zuzu, „Zuzu te desteapta, premii te asteapta!” Premiile constau intr-o combina frigorifica Whirlpool Fresh Control in fiecare zi, un Volkswagen Golf VI Trendline in fiecare saptamana sau o cana cu linguri?a in fiecare ora. Promotia se desfasoara pana in 28 noiembrie 2010 si este comunicata national printr-o noua campanie TV si completata de activitati de trade marketing in magazine. Spotul „Zuzu Surpriza!” ruleaza pe cele mai importante canale TV.
Promotia nationala face parte din campania de promovare pentru relansarea brand-ului Zuzu.

Merchandising Provider Company a extins colaborarea cu Wrigley Romania

Dupa un an de colaborare, Wrigley Romania a decis sa contiue colaborarea cu Merchandising Provider Company, companie ce ofera servicii de trade si in-store marketing. Merchandising Provider Company a inceput colaborarea cu Wrigley Romania in urma cu un an prin demararea unui proiect de mercantizare in retelele Carrefour si Carrefour Express pentru unul dintre clientii multinationalei, compania Laro Distribution. Ca urmare a rezultatelor obtinute, Wrigley a hotarat sa extinda colaborarea cu Merchandising Provider Company prin demararea de proiecte similare si pentru alti clienti ai sai care distribuie sau comercializeaza produsele Wrigley in IKA precum Real, Selgros, Metro, Kaufland, Billa si Gima.
Agentia pune la dispozitie sistemul procedural si kitul de coordonare propriu, know-how-ul si posibilitatea de a utiliza resursele umane pe mai multe proiecte „part time”. Clientul vine cu standardele de implementare dictate de rigorile brandului si tot ce tine de imagine si comunicarea lui cu consumatorul.
Merchandising Provider Company a fost infiintata la sfarsitul anului 2004 prin desprinderea departamentului de trade marketing din compania QB Promotion.

Tomi lanseaza primul ketchup romanesc special creat pentru copii

In aceasta toamna, gama de ketchup Tomi s-a extins prin lansarea unui sortiment nou, special creat pentru copii: Tomi cel Viteaz. Noua reteta este o premiera pe piata ketchup-urilor romanesti, confirmand pozitia de lider a marcii Tomi, atat in privinta gustului, cat si a inovatiei. Noul ketchup nu contine conservanti, are cu 30% mai putine zaharuri si un continut ridicat de piure de rosii. Produsul este ambalat in flacon sigilat, multistrat, care pastreaza calitatile produsului. 
Tomi cel Viteaz aduce si o imagine care ii va cuceri imediat pe cei mici, mascota simpatica si amuzanta de pe ambalaj transformand noul ketchup in prietenul cel mai bun al copiilor. Noul Tomi beneficiaza de o campanie media integrata de lansare, folosind canale traditionale dar si inovatoare, precum si materiale promotionale si actiuni la raft.

Cadou de la Tchibo Exclusive Origins si National Geographic

Cafelele Tchibo Exclusive Origins Guatemala, Tchibo Exclusive Origins Brazil si National Geographic au pregatit o editie limitata pentru sarbatori: doua pachete de cafea si o agenda cadou, impachetate intr-un sac autentic din iuta Tchibo.
Pachetul contine doua sortimente de cafea din tari de origine, 100% Arabica: Tchibo Exclusive Origins Guatemala - o cafea aromata, cu note delicate de mirodenii exotice, bine echilibrate, conferite de solul vulcanic caracteristic tarii de origine, si Tchibo Exclusive Origins Brazil – o cafea cu aroma plina, catifelata, rotunjita de notele de nuca datorate climei tropicale si solului lutos pe care creste.
Pachetul promotional contine doua pachete vidate de cafea prajita si macinata de 250 g si este disponibil in toate tipurile de magazine, moderne si traditionale.

Fine Goods lanseaza noul brand alimentar Trei Surori

Compania Fine Goods a creat si lansat pe piata din Romania un nou brand alimentar – Trei Surori. Produsele comercializate sub umbrela acestei marci au in spate cel mai mare producator de conserve din carne din Polonia, Mispol Agrovita. Noul brand ofera produse in categoriile pateuri, ready meals si conserve de carne. „In cazul fiecarui produs, noi mergem dincolo de retetele clasice, incercam sa venim cu altceva decat ceea ce exista deja pe piata, fie ca este vorba de produsul in sine sau de ambalaj. Pe viitor vom introduce noi sortimente, dar vom aborda si noi categorii precum dressing-uri, seasoning, ready pasta, ready rice si nu in ultimul rand mancare vegetala” a declarat Dan Tasca, General Manager Fine Goods. 
Programul activ de inovatii pe care compania il are in vedere pentru dezvoltarea brandului Trei Surori presupune noutati atat din punct de vedere sortimental, cat si al ambalajului. Un produs cu totul nou pentru piata romaneasca este untura de casa, cunoscuta tuturor romanilor, dar care pana acum nu a fost prezenta pe piata autohtona. In categoria conserve de carne, sub brandul Trei Surori se comercializeaza urmatoarele sortimente: Muschi de porc, Ciolan de porc, Costita afumata si Porc cu mirodenii. Din gama pateuri, pe langa pateurile de pui si de porc, se diferentiaza sortimentele cu ardei, cu ciuperci si cu rosii. In ceea ce priveste mancarurile gata preparate, noutatea adusa de brand-ul Trei Surori consta in modalitatea de ambalare – la borcan, nu la conserva.

„Cu uleiurile de masline Floriol ai pofta de viata!”

Bunge Romania a relansat in luna octombrie uleiurile de masline Floriol - Floriol Olio Extravergine di Oliva si Floriol Olio di Oliva. Noile etichete sporesc vizibilitatea produselor la raft si sustin pozitionarea brandului Floriol in teritoriul sanatatii.
Obtinut pe cale exclusiv naturala, Floriol Olio Extravergine di Oliva este un ulei de masline extravirgin de calitate superioara obtinut direct din masline, numai prin procedee mecanice, ulei care confera un gust special celor mai sofisticate retete. Floriol Olio di Oliva, compus din uleiuri rafinate de masline si uleiuri virgine de masline, este un ulei obtinut prin amestecul de uleiuri de masline supuse rafinarii si ulei virgin obtinut direct prin presarea maslinelor. Uleiurile de masline Floriol sunt sustinute prin oferte promotionale pentru comercianti si consumatori, insertii in reviste si brosuri. Floriol Olio Extravergine di Oliva si Floriol Olio di Oliva sunt disponibile pentru consumatori in sticle de 500 ml (cu 12 bucati / cutie carton) si in sticle de 1 litru (cu 6 bucati / cutie carton).

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content