
Promotii/Campanii/Lansari
O noua campanie de comunicare si ambalaje noi pentru Doncafé
Strauss Romania a lansat, la inceputul lunii octombrie, o noua campanie de comunicare si o noua serie de ambalaje pentru brandul Doncafé. Pornind de la dorinta de a ancora cat mai puternic produsul in mintea consumatorilor, Doncafé a ales sa comunice caracteristica definitorie a brand-ului, gustul bogat, prin asocierea cu Maia Morgenstern, un nume de rezonanta pe scena teatrului romanesc, mesajul cheie al campaniei fiind „Simte bogatia gustului”. Parte a strategiei Doncafé pe termen lung, noile ambalaje ajuta la crearea unei familii de produse prin utilizarea de elemente comune si cu afinitate pentru consumatori, care asigura vizibilitate crescuta la raft. In plus, datorita tehnologiei inovative folosite in timpul procesarii si a caracteristicilor noilor ambalaje, Doncafe pastreaza intacte aromele originale ale boabelor de cafea.
Variantele disponibile sunt Doncafé Selected - proaspata si aromata; Doncafé Elita – intensa si savuroasa; Doncafé Gold - rafinata si catifelata; Doncafé Decaffeinated - naturala si aromata.
Campania se desfasoara in perioada octombrie-decembrie 2010 si cuprinde activitati integrate de advertising, relatii publice si comunicare in store. Bugetul campaniei este de 4,5 milioane euro.
Decizia de a o alege pe Maia Morgenstern drept imaginea Doncafé a avut la baza un studiu realizat cu GfK. Din cele 38 de personalitati identificate de respondenti, Maia Morgenstern a obtinut punctaje maxime in ceea ce priveste gradul de awareness, asocierea cu lumea cafelei, puterea de convingere si compatibilitatea cu brandul Doncafé.
BrandFusion deseneaza noua inghetata Friz-Briz de la Class
BrandFusion, companie de strategie si design de brand, a creat identitatea si ambalajele pentru noua inghetata Friz-Briz de la Class. Apartinand producatorului Dumalex, Class este deja unul dintre brandurile consacrate pe piata romaneasca de inghetata. Pentru brandul Class, provocarea a fost generata de presiunea companiilor multinationale, ale caror branduri beneficiaza nu doar de un design de calitate, ci si de politici de pret si distributie extrem de eficiente. Pentru noul produs din portofoliul Class, pozitionat mainstream, BrandFusion a creat o identitate memorabila, desenand un ambalaj atractiv si distinctiv pe piata inghetatei.
Primul pas a fost gasirea unui nume cu sanse mari de inregistrare pentru noul produs. Intr-o categorie extrem de aglomerata in ce priveste numele protejabile, BrandFusion a propus numele inventat Friz-Briz, crescand astfel sansele de protectie comunitara a brandului. Friz-Briz provine din alaturarea a doua cuvinte englezesti: „freeze” si „breeze”. Freeze (engl. – a ingheta) induce ideea de rece, racoros, iar breeze (engl. - briza) duce cu gandul la ceva lejer, de vara.
Conceptul creativ al ambalajelor se bazeaza pe semnificatiile din spatele numelui: de vara, lejer, young. Asa au rezultat elementele grafice care diferentiaza cele cinci sortimente de inghetata pe care le acopera brandul Friz-Briz: floricele pentru vanilie, zmei pentru cacao, fluturi pentru capsuni, cesti pentru cappucino, baloane pentru fistic.
Heinz, pentru prima data pe TV
Pentru prima data in Romania, Heinz, cel mai cunoscut producator de ketchup din lume, beneficiaza de o campanie TV sub sloganul „Niciun ketchup nu-i ca Heinz!”.
Campania are ca principal obiectiv informarea consumatorilor despre valorile care diferentiaza ketchup-ul Heinz si care au facut ca el sa devina brandul de ketchup numarul 1 in lume: gustul unic si bogat, ingredientele 100% naturale, lipsa conservantilor, a colorantilor artificiali, a agentilor de ingrosare si a aromelor artificiale. Pentru un impact maxim, a fost selectat un mix de statii TV prin care se doreste atingerea unui public cat mai larg si divers din consumatorii Heinz.
L’Oréal a lansat www.lorealcosmetics.ro
L’Oréal a lansat site-ul de cumparaturi de machiaj www.lorealcosmetics.ro, care pune la dispozitia doritoarelor toata gama de produse de makeup disponibila in Romania, in toate nuantele lansate.
Cumparatoarele pot face astfel economie de timp, au la dispozitie oferte si promotii speciale, precum si sfaturi de la make-up artistul oficial L’Oreal Paris, Alexandru Abagiu.
Linco Apetit si Pate Ardealul, pret avantajos pentru un sandvis delicios
Orkla Foods Romania lanseaza doua pachete promotionale care reunesc produsele de varf din portofoliul companiei. Pachetul asigura o economie garantata de 1 leu.
Pachetul albastru contine o cutie de margarina Linco Apetit de 500 g impreuna cu o cutie Ardealul Pate de Porc 100 g. Pachetul este conceput si in varianta de vegetariana / de post, cu o cutie Linco Apetit 500 g si Ardealul Pate Vegetal cu Ardei 100 g.Pretul recomandat de vanzare este de 3,4 lei per pachet, iar pachetele sunt disponibile atat in comertul modern, cat si in cel traditional.
Caserola de plastic este refolosibila, iar in interiorul ei consumatorii vor gasi retete cu toate cele trei produse. Oferta este promovata intens prin: print, indoor, activare in magazine, mercantizare si materiale promotionale la raft.
Poiana Family Pack 200 g
Tableta Poiana Family Pack de 200 g, in editie limitata, ofera de doua ori mai multa ciocolata, precum si o oferta avantajoasa, pretul recomandat fiind de 6,37 lei.
Tablete sunt disponibile in doua dintre sortimentele preferate de consumatori: cu lapte si cu stafide si alune intregi. Produsele sunt distribuite la nivel national, atat in retelele de magazine internationale, cat si in retailul traditional. Lansarea este sustinuta de comunicare TV din luna octombrie.
Plaja „Sapte Valuri”, un proiect derulat de GrupSapte in aceasta vara
In aceasta vara, compania GrupSapte a realizat pentru clientii sai, pe litoral, programul „Sapte Valuri”. Pe 10.000 mp, in Mamaia, plaja „Sapte Valuri” a reunit cateva produse din portofoliul companiilor Unilever (Algida), URBB, Sollers PPD, Alka, Bic, Pepsi, Nivea. Pe parcursul celor doua luni de derulare a programului – iulie si august – plaja a primit aproximativ 200.000 de consumatori, iar peste 80% au fost expusi la mesajele brandurilor si conectati la actiunile concepute si implementate de echipa GrupSapte.
Comunicarea cu cei prezenti pe plaja „Sapte Valuri” a fost o activitate complexa si repetata de marketing direct, interactiv, principiile fiind aceleasi pentru toate brandurile implicate: personalizarea mesajului, relevanta, call-to-action, testarea produselor pe un esantion restrans, feedback in timp real. „Vom continua proiectul si in sezonul de iarna, precum si anul viitor.
Principiile dupa care ne ghidam sunt parteneriate si proiecte de lunga durata. Aceasta este linia pe care vom merge si pe partea de evenimente. Dorim ca prin tot ceea ce facem sa demonstram ca GrupSapte este o agentie BTL Full Service pentru ca nu ne lipseste nicio veriga din lantul comunicarii BTL”, a declarat Marilena Gheorghe, Client Service Director, GrupSapte.
„Jacobs 3in1 iti aduce vanzari maxime!
In perioada 15 septembrie - 15 noiembrie, Kraft Foods deruleaza promotia „Jacobs 3in1 – super invitatie la super premii!” Produsele participante la promotie sunt Jacobs 3in1 Classic - cutie de 10 plicuri a 12g, Jacobs 3in1 Intense – cutie de 10 plicuri a 13,5g, Jacobs 3in1 Latte – cutie de 10 plicuri a 13,5g.
Fiecare cutie de Jacobs 3in1 contine un cod care permite doritorilor inscrierea in promotie prin trimiterea sa prin SMS la 1814, sau on-line pe www.megalicitatie.ro. Premiile oferite prin tragere la sorti pentru participarile prin SMS sunt iPod-uri nano, iar marele premiu este un autoturism Opel Astra. De asemenea, zilnic, pe site-ul promotiei, au loc licitatii pentru diverse alte premii.
Ursus lanseaza campania „22 de milioane de suporteri, o singura inima”
Ursus, sponsorul principal al echipei nationale de fotbal a Romaniei, este alaturi de selectionata si in preliminariile Campionatului European 2012, prin lansarea unei noi campanii: „22 de milioane de suporteri, o singura inima”. Pentru a marca drumul catre Euro 2012, Ursus a lansat si un nou ambalaj intr-o editie limitata, cu un mesaj pentru fani: „E nevoie de tine in echipa suporterilor”.
In perioada 6 septembrie – 31 octombrie, sub fiecare capac sau inel al sticlelor si dozelor Ursus se va gasi un cod ce trebuie trimis prin SMS la numarul 1803, sau care poate fi inscris online, pe site-ul www.ursusfotbal.ro.
Premiile constau in tricouri, treninguri si pantofi sport, iar saptamanal, prin tragere la sorti, doua persoane vor fi alese pentru a insoti echipa nationala in deplasarile oficiale din 2011 in Europa.
Fii printre Stelele din UEFA Champions League!
Pentru al saselea sezon consecutiv, Heineken este sponsor al UEFA Champions League si continua seria de promotii „Fii printre Stelele din UEFA Champions League!” in Romania.
In perioada 19 octombrie – 8 decembrie promotia „Fii printre stelele din UEFA Champions League” ofera sansa ca 6 consumatori romani sa traiasca experienta VIP Heineken Mansion, care include vizionarea meciurilor de marti si de miercuri din UEFA Champions League.
In plus, Heineken ofera consumatorilor posibilitatea de a castiga acces VIP pe stadion, la meciurile din UEFA Champions League, atat la cele care se joaca in Romania, cat si in strainatate. Alti consumatori vor avea posibilitatea sa castige premii Heineken. Promotia „Fii printre Stelele din UEFA Champions League” se desfasoara in perioada 14 septembrie – 8 decembrie 2010.
Principala interfata a promotiei este www.heineken.ro/ucl. Produsele Heineken participante la promotie sunt sticla de 0,33 l, sticla de 0,5 l, doza de 0,33 l si 0,5 l, precum si variantele de ambalare ale acestora.
„Fii printre stelele din UEFA Champions League” beneficiaza de o campanie derulata pe online, TV, radio, outdoor, print, suport PR si materiale la punctele de vanzare.
real,- lanseaza serviciul de livrare la domiciliu pentru vinuri
Noutatea toamnei la real,- este introducerea serviciului de livrare gratuita la raionul de vinuri si spirtoase, care va functiona in aceiasi termeni de livrare gratuita a bunurilor de folosinta indelungata. Astfel, valoarea bunurilor achizitionate trebuie sa depaseasca 500 de lei, iar transportul sa se faca doar pe raza orasului in care se gaseste magazinul real,-.
real,- Hypermarket Romania a lansat in aceasta toamna si noul catalog dedicat raionului de vinuri, care vine cu numeroase noutati pe piata de retail din Romania.
Raionul cuprinde peste 600 de sortimente de vinuri romanesti si internationale, selectate astfel incat diversitatea sa se manifeste la toate nivelurile de pret, provenienta, culoare sau tip. Pe rafturile magazinelor real,- se regasesc peste 320 de vinuri romanesti, reprezentand sase regiuni viticole din Romania si cele mai valoroase 17 podgorii. Oferta este intregita de peste 270 de vinuri internationale, provenite din 18 tari cu traditie vinicola din Europa si din Lumea Noua, dar si din Georgia, Turcia si China.
Noutati de la Danone
Danone Romania anunta noi lansari de produse, in cadrul unora dintre cele mai cunoscute game ale sale - Cremosso, Nutriday, Danonino, Casa Buna. Cremosso cu visine si cel cu piersici sunt disponibile si la 290 grame., iar Nutriday Delicios a lansat varianta cu biscuiti, care se alatura variantelor traditionale, de baut si cu fructe.
Conceptul gamei Nutriday se construieste pe raspunsul adecvat la nevoile nutritionale ale diverselor segmente de consumatori, fara a uita ingredientul „placerea gustului”.
Danonino propune o noua varianta de branzica de vaci cu piure de fructe: fructe de padure si pere cu piersici. Danonino constituie o importanta sursa de calciu si vitamina D, elemente esentiale pentru dezvoltarea normala a oaselor copiilor.
Farmec relanseaza crema pentru albirea tenului
Farmec Cluj-Napoca relanseaza crema Farmec pentru pete, pistrui si albirea tenului intr-o noua varianta, cu un design mai prietenos si vizibilitate crescuta la raft. Crema, cu acizi din fructe, ulei de orez si acid ferulic, decoloreaza si atenueaza pistruii si petele pigmentare provocate de soare, previne aparitia lor si indeparteaza stratul de celule moarte de la suprafata pielii.
Acidul glicolic si acidul citric din compozitie realizeaza un peeling in profunzime, stimuland regenerarea celulara, in timp ce extractul uleios de orez si acidul ferulic neutralizeaza radicalii liberi. Crema este disponibila in farmacii, retelele de retail si in magazinele traditionale, la pretul recomandat de 8 lei.
Agricola relanseaza crenvurstii din carne proaspata
Agricola Bacau relanseaza gama de crenvursti din carne de pui si de porc. „Noile produse Agricola Bacau sunt pentru cei care doresc o alimentatie sanatoasa si plina de gust. Cele trei noi sortimente de produse – Crenvurstii din piept de pui, Crenvurstii Puisor si Crenvurstii de porc - sunt preparati din carne proaspata, ce provine din fermele noastre proprii” a declarat Angelica Boboutanu Smil, directorul companiei Salbac SA Bacau.
Agricola Bacau a decis sa schimbe reteta crenvurstilor din piept de pui, care au acum o membrana naturala. Cele trei sortimente de crenvursti vor avea pe ambalaj o bulina verde, care reprezinta garantia pe care Agricola Bacau o ofera clientilor sai ca acest produs este de o calitate superioara.
Crenvurstii din piept de pui au o culoare deschisa (specifica pieptului de pui). Acesti crenvursti contin 60% piept de pui, nu contin soric si sunt ideali pentru micul dejun, atat pentru copii, cat si pentru cei care tin la silueta, avand un aport caloric scazut. Crenvurstii Puisor sunt produsi dupa o reteta schimbata, ce contine 60% pulpa de pui si are o valoare nutritiva de 198 kcal/100g produs. Nici unul dintre aceste sortimente nu contine MDM (carne procesata mecanic).
Crenvurstii de Porc au o formula ce contine ingrediente atent selectionate, au membrana comestibila si sunt ideali pentru un aport de proteine ridicat.
Noii crenvursti de la Agricola Bacau pot fi gasiti atat in magazinele proprii, cat si in hypermarketuri, cu gramaje cuprinse intre 200 si 500 g, pentru toate cele trei sortimente, intr-un ambalaj vacuumat.
Apetito, noua gama de branzeturi din portofoliul Delaco
In iulie 2010, Bongrain - lider mondial in specialitati de branza, a achizitionat 52% din actiunile Delaco, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de branzeturi din Romania. Ca urmare a acestei achizitii, Delaco a preluat distributia gamei de branzeturi Apetito – o selectie de branza topita si creme de branza proaspata in diverse sortimente.
In topul vanzarilor se afla triunghiurile de branza topita Apetito Smantana care se diferentiaza printr-un aspect cremos datorita retetei cu un continut ridicat de smantana. Cele trei sortimente de branza topita din portofoliul Apetito (smantana, sunca, emmentaler) se gasesc atat sub forma de triunghiuri, cat si sub forma de felii. Toate sortimentele se reunesc in pachetul Mix, iar pentru consumul in familie a fost creat pachetul Maxi de 280 de grame, branza topita cu smantana. Gama Apetito este intregita de cremele de branza Apetito, naturale, fara conservanti, cu un continut ridicat de branza de vaci (peste 95%) si smantana.
Cremele de branza se gasesc in doua subgame - Apetito Crema Naturii cu smantana, ceapa si somon si Apetito O Placere Proaspata cu smantana, verdeata si rosii. Pentru copii, Apetito a creat gama Apetito Kidiboo, branza topita ti batoane de mozzarella bogate in calciu si vitamina A.
Branza topita Kidiboo are o reteta bazata pe branza grasa de vaci si 27% smantana. Produsul este disponibil in cutii de 100 de grame. „Ne propunem ca Apetito sa devina a doua marca importanta in portofoliul Delaco.
Consumatorii se pot bucura, acum, pe langa cascavalul si mozzarella Delaco, cu care suntem lideri de piata, si de o gama larga de produse tartinabile. Segmentele de branza topita si cel de branzeturi proaspete au fiecare o pondere valorica de circa 15% pe piata branzeturilor in comertul modern”, a declarat Romulus Dumitru, directorul de marketing al Delaco.
Adaugă comentariu nou