FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Syoss Moisture Intensive Care si Syoss Anti-Dandruff

Syoss extinde portofoliul de produse dedicat ingrijirii parului cu doua game: Syoss Moisture Intensive Care si Syoss Anti-Dandruff. Syoss Moisture Intensive Care hidrateaza structura firului de par inca de la radacina, intarindu-l si reparandu-l in profunzime. Samponul Syoss Anti-Dandruff lupta impotriva matretii, avand un efect antirecidiva de pana la sase saptamani datorita ingredientului special Zinc Pyrithione.

Produsele sunt sustinute prin materiale la raft si oferte speciale pentru comercianti si consumatori si se prezinta in urmatoarele variante: sampon / balsam 500 ml, tratament instant-spray 200 ml, masca jar - treatment 200 ml si sampon antimatreata 500 ml. Pretul recomandat de vanzare este de 19,59 lei, indiferent de produs.

Maggi Ideea Zilei lanseaza doua noi retete

In aceasta vara, Maggi propune consumatorilor Maggi Ideea Zilei Porc fraged la punga cu legume si Maggi Ideea Zilei Aripioare fragede la punga. „Maggi Ideea Zilei le ofera consumatorilor idei si solutii noi pentru fiecare masa, o varietate de retete delicioase, pentru a-i surprinde placut pe cei dragi. Astfel, ne mentinem pozitia de lider in categoria denumita de noi recipe mix (mixuri de condimente pentru retete specifice), cu o cota de piata de 37,5%, ca valoare, si 37% ca volum (Nielsen, februarie – martie 2010)”, declara Alina Dragomir, Senior Brand Manager Maggi.

URBB a intrat pe segmentul apelor minerale

Bilbor este brandul de apa minerala cu care URBB isi face intrarea in acest segment. Compania, al carei principal obiect de activitate este productia de bere, urmareste obtinerea unei cote de piata de 10% in segmentul apei minerale, in urmatorii cinci ani. Intrarea pe aceasta categorie a costat URBB aproximativ 10 milioane de euro si este, potrivit reprezentantilor sai, o etapa fireasca in strategia de dezvoltare a companiei.
Cu ocazia lansarii brandului Bilbor, reprezentantii URBB au declarat ca piata din Romania are potential de crestere pe segmentul apei minerale, motiv pentru care au considerat necesara implicarea companiei pe acest segment, dupa bere si bauturi racoritoare: „Piata apelor minerale are inca un potential de dezvoltare urias, atat pe fondul surselor de apa neexploatate pe care le are Romania, cat si din punct de vedere al consumului per capita, care este pe un trend crescator daca eliminam influentele temporare ale crizei fnanciare. Ne asteptam ca in primul an de la lansarea apei Bilbor sa inregistram un volum de vanzari de circa 20 milioane litri, iar din punct de vedere valoric sa reprezinte 3 pana la 5% din cifra de afaceri a grupului URBB”, a declarat Shachar Shaine, Presedinte al URBB si al Bilbor Mineral Water, compania care imbuteliaza apa minerala Bilbor.

Din punct de vedere al distributiei, URBB acopera in Romania 43 de mii de puncte de vanzare. Referitor la apa minerala Bilbor, reprezentantii companiei se asteapta ca, in primul an, produsul sa ajunga in aproximativ 25 de mii de puncte de vanzare, fiind urmarit atat retailul modern si traditional, cat si canalul horeca.

Cele doua variante de apa Bilbor - apa minerala naturala plata si apa minerala naturala carbogazificata - sunt  prezente in cate doua variante de ambalaj – sticle de 0,5 litri si sticle de 1,5 litri pentru carbogazificata, respectiv 0,5 litri si 2 litri pentru apa minerala plata. Capacitatea liniei de imbuteliere este de 14.000 sticle/h pentru ambalajul de 0,5 litri, 12.000 sticle/h pentru 1,5 litri si 8.000 sticle/h pentru 2 litri.

Bilbor este pozitionat ca produs premium si are ca tinta de consum persoanele dinamice, interesate de produse deosebite: „Intram pe piata apelor minerale cu un produs premium care se adreseaza persoanelor active, cu un ambalaj modern si cu o forta de distributie pe care ne-am consolidat-o de-a lungul anilor alaturi de partenerii nostri”, a declarat Doron Zilberstein, Vice Presedinte de Marketing Bilbor Mineral Water.

Numele noului produs a fost ales la recomandarea unor specialisti straini, ca marturie a locului de unde provine apa imbuteliata: „Au existat in prima faza doua optiuni: Q si Bilbor. Argumentele care se refera la faptul ca Bilbor este amplasat intr-o zona cu unele dintre cele mai bune resurse de apa minerala din Romania au fost insa in favoarea celei de-a doua variante”, a declarat Presedintele URBB.

Lansarea noului brand vine la doi ani de la demararea proiectului de constructie a fabricii amplasate in localitatea Bilbor, in judetul Harghita, pe drumul dintre Toplita si Borsec, una dintre cele mai bogate zone in resursele de apa minerala. Unitatea de productie are 35 de angajati.
Izvorul Bilbor are, in prezent, doua surse de apa in exploatare: una de apa minerala plata aflata la 1.114 metri altitudine si una de apa minerala carbogazificata, care este extrasa prin foraj de la o adancime de peste 100 de metri.
Pentru 2010, cifra de afaceri a URBB este estimata la peste 100 milioane de euro, data fiind lansarea noului brand.

Syoss lanseaza linia de hairstyling

Syoss propune consumatoarelor o gama de hairstyling care contine cinci linii de produse ce promit ca beneficii formule profesionale, coafuri spectaculoase si economie de timp si bani.

Gama contine Syoss Max Hold pentru fixare mega-puternica, Syoss Strong Hold pentru fixare puternica si control flexibil al coafurii, Syoss Volume Lift pentru volum si fixare extra puternica si Syoss Shine & Hold pentru stralucire si fixare de durata. In aceeasi gama, Syoss Heat Protect protejeaza impotriva caldurii de la placa de intins parul sau uscator. Produsele se prezinta sub forma de hairspray 300 ml (toate variantele), styling-mousse 250 ml (toate variantele), styling-gel 250 ml (varianta Syoss Max Hold), fibre-cream 150 ml (varianta Syoss Strong Hold), Hair thickening fluid 150 ml (varianta Syoss Volume Lift) si styling-spray 250 ml (varianta Heat Protect). Pretul recomandat de vanzare este de 19,59 lei, indiferent de produs.

Parte a portofoliului Henkel, Syoss este singura marca de pe piata produselor de ingrijire a parului din Romania care ofera produse cu formule profesionale, disponibile in comertul cu amanuntul la un pret accesibil.

Stejar Strong, relansata cu 7% continut de alcool

Ursus Breweries a relansat berea Stejar Strong in varianta cu 7% continut de alcool si a lansat Stejar Rugby Club, in parteneriat cu Federatia Romana de Rugby. „Respectand ca intotdeauna dorintele consumatorilor nostri, am decis sa aducem din nou pe piata berea Stejar Strong.

Cu un continut de alcool de 7% si un gust intens, bine conturat, Stejar Strong este singura bere care raspunde exact nevoilor unui barbat cu un caracter puternic. Era asadar natural ca acolo unde sunt barbatii de esenta tare sa fie si o bere pe masura, motiv pentru care am ales sa relansam Stejar Strong intr-un context foarte masculin, respectiv la finalul IRB Nations Cup, in prezenta a peste 300 de jucatori si fani ai rugby-ului”, a declarat Grant McKenzie, Vice-Presedinte Marketing Ursus Breweries. In baza parteneriatului intre Stejar si Federatia Romana de Rugby a fost lansat si Stejar Rugby Club, o comunitate care isi propune sa reuneasca toti barbatii pasionati de rugby. Stejar Strong este disponibila in trei variante: PET de 2 litri, sticla de 0,5 litri si doza de 0,5 litri.

Agricola Bacau investeste 70.000 de euro in gama „Rasfat la gratar”

Agricola Bacau lanseaza o noua gama de produse refrigerate din carne de pasare, „Rasfat la gratar”, in urma unei investitii de circa 70.000 de euro, oferind astfel romanilor o solutie rapida pentru organizarea unui gratar la iarba verde. „Rasfat la gratar este o gama noua, special creata pentru petrecerea timpului liber in anotimpul cald, disponibila in cinci sortimente, cel mai des preferate de consumatori - frigarui asortate, pulpe de pui dezosate, piept dezosat feliat, aripioare de pui, ciocanele de pui - toate gata de pus pe gratar”, a declarat Vasile Roman, director general Europrod SA.
Produsele Rasfat la gratar sunt lasate la macerat in condimente, timp de sase ore, la o temperatura cuprinsa intre 0°si 4°C.

Gama este disponibila in retelele de supermarketuri si hypermarketuri si in reteaua de magazine proprii a Agricola Bacau.
In primul trimestru din 2010, categoria semipreparate si produse pre-gatite din carne, fabricate la Europrod, a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 23% in volum si 17,1% in valoare. Europrod este lider de piata in segmentul semipreparate din carne, cu o cota volumica de 34% (MEMRB Romania).

Energy Shot de la Red Bull

Incepand cu luna iulie, brandul numarul 1 in categoria bauturilor energizante isi extinde portofoliul cu un nou produs - Red Bull Energy Shot. Red Bull Energy Shot este disponibil in sticlute de 60 ml care nu trebuie refrigerate.

„Intrarea Red Bull pe piata shot-urilor va creste baza de consumatori prin introducerea unui shot premium de catre un brand cu renume. Red Bull Energy Shot va crea noi ocazii de consum pentru Red Bull”, se arata in comunicatul de presa al companiei.

Red Bull Energy Shot are o formula concentrata, in versiunea necarbonatata a energizantului Red Bull, intr-un ambalaj premium. In plus, Red Bull Energy Shot are numai 25 de calorii si contine 80 mg de cofeina. Red Bull Energy Shot va fi disponibil la nivel national incepand cu luna iulie 2010 in hypermarketuri, supermarketuri, cash & carry si benzinarii.
Pentru mai multe informatii, vizitati http://www.redbull.ro

Wembley Dry Gin – in topul mondial

Wembley Dry Gin a castigat medalia „Double Gold” pentru calitate si gust la San Francisco World Spirits Competition, una dintre cele mai importante competitii de bauturi spirtoase din lume. La editia 2010 au participat 1.024 de produse din 57 de tari.
„In Romania, Wembley Dry Gin a devenit lider de piata pe segmentul sau la numai opt luni de la lansare, in 2001, pozitie pe care si-o mentine si in prezent, cu 51% in valoare. In toti acesti ani am investit in calitatea produsului, design si promovare, iar faptul ca astazi ne aflam in topul lumii, alaturi de branduri cu o mare notorietate internationala si cu o vechime considerabila, arata ca Wembley Dry Gin si-a castigat definitiv statutul unei marci de prestigiu”, a aratat Florin Radulescu, directorul general al Grupului Prodal.

Henkel Transylvanian Amateurs Championship 2010

Henkel Romania a organizat, in perioada 28-30 mai 2010, cea de-a VI-a editie a turneului sau de golf caritabil, pe cel mai mare teren de golf din Romania, complexul „Paul Tomita” din Pianu de Jos (Sebes). In premiera, editia 2010 s-a desfasurat sub umbrela Asociatiei Europene de Golf (EGA), contand ca etapa din campionatul european de golf pentru amatori. Lista de start a inclus 70 de jucatori (vedete si oameni de afaceri), dintre care 26 de jucatori au participat la competitia europeana. Castigatorul intrecerii europene a fost Laurentiu Coman, cel care a fost si cel mai important donator, in timp ce restul premiilor au fost adjudecate de Daniel Morar (Cat.I), Ionel Popa (Cat.II) si Florina Morar (Doamne).

Pasiunea si performanta jucatorilor profesionisti de golf au contribuit, continuand traditia Henkel Golf Cup, la colectarea a doua tone de detergent care vor fi donate de catre Henkel Romania Spitalului Municipal Sfanta Sofia din Sebes, un beneficiar traditional, dar si altor spitale din tara.
La turneu au participat ca invitati speciali Gabriela Szabo (care a oferit si premiile competitiei), cunoscutii piloti Titi Aur si Albert Borbely, iar Horia Brenciu a sustinut un recital de zile mari.

Cei mai ardeleni dintre ardeleni recomanda promotia „Castiga o bucata de Ardeal”

Pate Ardealul desfasoara, in perioada 1 iulie – 1 septembrie 2010, promotia nationala cu premii „Castiga o bucata de Ardeal”. Excursii zilnice si marele premiu, un teren in inima Ardealului, isi asteapta castigatorii.
„Mecanismul simplu de participare, premiile atractive si campania de promovare consistenta fac din aceasta promotie un suport real pentru vanzari”, a declarat Andreea Toloaca, marketing manager al Orkla Foods Romania.

„Mecanismul motiveaza cumpararea repetata, deoarece un pate Ardealul de 100 g aduce consumatorilor o sansa la premiul zilnic, 200 g doua sanse, iar 300 g, in orice combinatie de produse, inseamna trei sanse la premiul zilnic si, in plus, o sansa la premiul cel mare”.
Astfel, cu fiecare cod promotional de 8 cifre, oricine poate castiga zilnic o excursie in Ardeal. In plus, la fiecare trei coduri trimise, consumatorul are sansa de a castiga marele premiu, o suma de bani pentru achizitia unui teren in Ardeal.

Pentru a participa la promotie consumatorii trebuie sa trimita prin SMS la 1896 codul de 8 cifre inscris pe ambalajele de pate Ardealul. Codul promotional se regaseste fie pe capac, fie in interiorul autocolantului aplicat pe ambalaj.
La campanie participa toata gama Ardealul, inclusiv conservele de carne si mancaruri. Valoarea totala a premiilor este de 21.699 de euro (TVA inclus).
Promotia beneficiaza de campanie TV cu spot dedicat, componenta in store pentru a asigura comunicarea la raft, campanie de print, media neconventionala, precum si un site dedicat, www.promotieardealul.ro.

Cocoon semneaza designul de ambalaj pentru Cascavalul Hochland

Cocoon Bucharest a dezvoltat pentru  compania Hochland re-designul gamei de Cascaval si al noului produs Light. Pentru fiecare dintre gramajele gamei de Cascaval, Cocoon a venit cu cate o propunere speciala de servire a produsului, redata in imaginea reala a unei retete.
Proiectul de design a inclus si redesenarea denumirii produsului „Cascaval” alaturi de numele sortimentului – clasic, afumat si light.

Cascavalul Light – cel mai recent produs Hochland – a fost, de asemenea, conceput respectand trasaturile designului innoit: noul font pentru denumirea „Light” , imaginea reala a produsului propus intr-o modalitate de servire inedita intregesc apartenenta acestuia la gama.

Ambalaj nou la Pate Bucegi

Scandia relanseaza Pate Bucegi intr-un ambalaj modern si atractiv, la diferite gramaje: 100 g,
200 g, 300 g. Pateul Bucegi este disponibil in trei variante: pui, porc si vegetal si pastreaza aceeasi reteta si gust unic. Noul ambalaj este promovat catre consumatorul final si comercianti prin campanii de promovare pe TV si in mass media, precum si prin actiuni la punctul de vanzare. De asemenea, comunicarea este sustinuta prin activitati de PR si on-line.

Ambalajul este prevazut cu capac easy open, iar preturile recomandate de vanzare sunt: pate porc: 100 g – 2,19 lei, 120 g - 2,10 lei, 200 g – 3,66 lei, 300 g – 4,57 lei, pate pasare: 100 g – 2,41 lei, 200 g – 4,05 lei, 300 g – 5,06 lei, pate vegetal: 100 g – 2,26 lei, 200 g – 3,75 lei.

Inovatie Tactila - Heineken® lanseaza doza de 0,5 litri cu cerneala tactila

Heineken® aduce o inovatie de ultima ora pe piata berii din Romania, prin lansarea noii doze de 0,5 litri cu cerneala tactila, parte a platformei globale de inovatie a marcii.
Noua doza Heineken® de 0,5 litri contine pe suprafata mici elemente proeminente realizate din cerneala tactila de culoare verde, care nu doar atrag atentia prin aspectul inovator, ci sunt si foarte placute la atingere. Noul design al dozelor contine elemente senzoriale inovatoare care confera ambalajului un aspect modern, contemporan, imbunatatind in acelasi timp experienta savurarii unei beri de calitate.

„Stiind ca detaliile sunt apreciate de consumatorii nostri si fiind in permanenta la curent cu ceea ce conteaza pentru ei, Heineken® a continuat sa dedice studii (Synovate Censydiam, 23 iunie 2009) pentru a gasi acele detalii care fac ca experienta savurarii unei beri sa fie completa, asigurandu-se ca fiecare element senzorial care face parte din aceasta experienta este luat in considerare. Prin lansarea noii doze de 0,5 litri, Heineken® isi mentine promisiunea de a fi o marca globala inovatoare, oferind experiente unice consumatorilor. Astfel, Heineken® ofera o importanta sporita „dimensiunii tactile”, un detaliu diferentiator subtil, dar important pentru consumatori, ducand astfel experienta savurarii berii Heineken® la un alt nivel”, a declarat Paul Markovits, Director Marketing Heineken Romania.

In noul design al dozei, logoul Heineken® este plasat vertical, iar steaua rosie, simbol al mostenirii Heineken®, este plasata in partea de sus a acestuia. Pe partea exterioara a ambalajului apare o curba de 360º, conferindu-i acestuia un aspect fluid si dinamic, in timp ce combinatia dintre verdele Heineken® si argintiu ii confera un aspect revigorant. Trasaturile proeminente ale noii doze Heineken® raman steaua rosie (un vechi simbol al berarilor) si verdele Heineken®, ambele fiind elemente definitorii indragite ale identitatii vizuale a marcii.

Seed Consultants creeaza designul de ambalaj pentru brandul Ovidiu

Compania de consultanta de brand si design Seed Consultants a realizat identitatea vizuala si designul de ambalaj pentru brandul de lactate Ovidiu, produs de Agrofam Holding, unul dintre cele mai mari grupuri de agricultura.
Grupul de companii Agrofam, cu o cifra de afaceri de peste 20 milioane de euro, a decis intrarea pe categoria de lactate, investind intr-o ferma de caprine si ovine si intr-o fabrica de procesare a laptelui in Fetesti.

Stefan Poienaru, administratorul Agrofam, a intrezarit oportunitatea de a produce lactate pe baza de lapte de capra si oaie, identificand o nisa de piata neexploatata – segmentul produselor lactate pe baza de lapte de capra si oaie.

Astfel, a luat nastere brandul Ovidiu, echipa Seed fiind desemnata sa creeze un design de ambalaj mai atractiv, pentru intregul portofoliu de produse, de la lactate, la branza tartinabila.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content