FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Asigura-ti profitul si fii in avantaj cu Kinder !

In perioada mai – august 2010, Ferrero desfasoara o campanie integrata pentru produsele Kinder Felie de Lapte si Kinder Pingui, produse din gama Kinder de la frigider. Acestea beneficiaza de sustinere TV, aparitii in presa si actiuni de promovare in magazine: sampling si promotii cu premii. Kinder Felie de Lapte este ambalat la bax de 20 de bucati pentru retail si in ambalaj special continand cinci prajituri pentru cash&carry.
Kinder Pingui este ambalat in baxuri a cate 30 de bucati si in ambalaj special continand patru prajituri pentru cash & carry. Produsele sunt distribuite de Seca Distribution.

„Bucurie in bucatarie” cu Hochland

In luna mai, Hochland Romania a lansat o campania de comunicare, „Bucurie in bucatarie”, prin care isi propune sa fie cat mai aproape de consumatorii sai, sa le ofere sfaturi utile si solutii rapide care sa ajute fiecare membru al familiei sa contribuie la pregatirea gustarilor intr-un mod relaxat si vesel.
Familia este in centrul activitatii Hochland, atat prin strategia de comunicare cat si prin produsele dezvoltate special pentru a fi consumate de catre toti membrii acesteia. Campania Bucurie in Bucatarie vine sa completeze aceasta imagine de familie si are ca obiectiv sa adune intreaga familie in bucatarie, sa stimuleze imaginatia membrilor mai mici sau mai mari ai familiei, dar si inventivitatea lor in materie de preparate culinare rapide si delicioase. Pregatirea mesei devine principalul moment al zilei in care toti membrii se pot reuni si prepara mancarea impreunav.
Campania se desfasoara la nivel international si este sustinuta prin actiuni promotionale si actiuni de PR.

Campanie Mercedes-Benz: „Doar Sprinter poate face asta”

Mercedes-Benz desfasoara o campanie pentru unul dintre modelele etalon de autovehicule comerciale usoare – Sprinter Furgon.
Avand un pret special de 23.999 euro, fara TVA (pana la 31 iulie, 2010), Mercedes-Benz Sprinter 313 CDI, furgon, 14 m3, vine insotita si de o solutie financiara avantajoasa oferita de Mercedes-Benz Financial Services: o oferta cu dobanda variabila de 6,93%.
Noul Sprinter urmareste tendintele in ceea ce priveste protectia mediului si vine echipat cu o motorizare Euro 5. Noile motoare diesel cu certificare ecologica EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicle) sunt disponibile ca dotare optionala. Tehnologia common rail asigura pentru toate motoarele CDI mentinerea unei presiuni de injectie constanta. Pe langa asigurarea fiabilitatii, sigurantei si confortului, Mercedes-Benz ofera pentru fiecare model Sprinter si o garantie extinsa pana la 3 ani, in limita a 180.000 km. Dimensiunile usii glisante sunt, pentru prima data, de pana la 130 cm latime si 182 cm inaltime - ceea ce inseamna ca se pot incarca europaleti prin partile laterale, daca este nevoie.
Mai multe detalii la adresa: www.mercedes-benz.ro/Sprinter.

„Neumarkt. Gustul puternic si amarui”, prima campanie nationala de imagine

Berea Neumarkt a lansat prima campanie nationala de imagine, intitulata „Neumarkt. Gustul puternic si amarui”. Obiectivul principal este de a construi imaginea marcii in randurile consumatorilor tinta si de a informa asupra caracteristicilor distinctive ale berii Neumarkt - gustul plin, puternic si amarui, apreciat de consumatori ca fiind caracteristic unei beri de calitate.
Spotul TV evidentiaza gustul puternic si amarui al berii Neumarkt printr-o antiteza a situatiilor de consum. Prima campanie de imagine a Neumarkt ruleaza pe un mix de statii TV cu acoperire nationala si este sustinuta prin panotaj stradal si materiale informative la punctele de vanzare. Berea Neumarkt este disponibila la sticla returnabila 0,5 litri si la PET 0,5 litri, PET 1 litru si PET 2 litri.

Dole la primele initiative directe in Romania

Producatorul international de legume si fructe, Dole, a lansat in luna aprilie prima campanie de marketing si publicitate pe piata din Romania. Desfasurata la nivel national, campania contine un spot TV (difuzat timp de opt saptamani pe principalele canale media), dar si importante activitati de BTL si trade marketing. Campania contine si doua evenimente publice derulate in aer liber, numite Dole Tropical Fiesta, actiuni de degustare in magazine si, de asemenea, branduire de magazine reprezentative din marile orase (cca 600 locatii).
Subsidiara din Romania a companiei a fost infiintata in 2009 prin achizitia distribuitorului sau local Distrifrut, care detinea o cota de piata de 25%. Dole Romania are in prezent 85 de angajati si isi desfasoara activitatea in cinci locatii din tara: Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Cluj si Iasi.
Compania detine un depozit de receptie si coacere a fructelor construit recent in portul Agigea (langa Constanta), precum si un depozit propriu la Ploiesti, restul locatiilor fiind inchiriate.

 

„Tomi cel carcotas da gust vacantelor!”

Orkla Foods a reluat proiectul de spronzorizare a emisiunii Cronica Carcotasilor, de la Prima TV, cu ketchup-ul Tomi. In acest sezon, campania integreaza mai multe medii de comunicare in care este prezenta emisiunea: TV, radio si internet.
La emisiunea Cronica Carcotasilor, Tomi isi pregateste consumatorii pentru o vacanta in Spania. Promotia „Tomi da gust vacantelor!” se desfasoara intre 14 aprilie si 15 iunie 2010 si ofera sansa de a castiga una din cele cinci excursii de doua persoane in Spania, la Valencia si Bunol, in perioada in care are loc bataia cu rosii.
Pentru a participa la concurs, amatorii de ketchup trebuie sa cumpere orice flacon de Tomi si sa trimita prin SMS codul unic din 8 cifre aflat sub data de expirare, la 1827 (tarif normal) sau sa se inscrie cu el pe site-ul www.carcotasii.ro/concurstomi. Premiile se acorda prin trei trageri la sorti pe 12 mai, 2 iunie (la emisiunea TV) si 17 iunie.
Promotia este comunicata pe ambalaje prin stickere promotionale si este promovata in emisiunea televizata Cronica Cacotasilor din fiecare miercuri si duminica, la radio in fiecare dimineata de luni pana vineri in timpul emisiunii Cronica Carcotasilor, pe site-ul www.carcotasii.ro si pe platforma de socializare Facebook.


Apa Bucovina are o noua eticheta

Din luna mai, apa Bucovina se prezinta cu o noua eticheta, care imbina imaginea traditionala cu un design modern. Au fost pastrate elementele consacrate: muntele, esarfa, logo-ul, dar au fost mult mai pregnant definite componentele care diferentiaza sortimentele marcii. Culoarea dominanta a etichetei de apa minerala naturala necarbogazoasa (plata) este verde, iar pentru apa minerala naturala carbogazificata este albastru.
Toate ambalajele, inclusiv cele de sticla, isi pastreaza forma si culoarea. Izvorul de apa minerala naturala plata Bucovina se afla in zona Vatra Dornei, la altitudinea de 1.132 metri.


Rio-Bucovina distribuie pastele Zara

Din luna mai Rio-Bucovina este unic distribuitor al pastelor fainoase italienesti Zara, produse si exportate de grupul cu acelasi nume. Grupul Zara este al doilea producator de paste din Italia si lider la exportul de paste fainoase, ele fiind prezente in peste 81 de tari. Compania detine doua fabrici de productie, una la Riese Pio, in provincia Treviso, si cealalta in localitatea Muggia, langa Trieste. In Romania pastele Zara vor fi prezente in toate supermarketurile si, de asemenea, in reteaua Horeca.

Metro Romania s-a alaturat proiectului Banca de Alimente

Metro Cash & Carry Romania a implementat proiectul „Banca de Alimente” in toate cele 24 de magazine ale sale. Implicarea Metro in Banca de Alimente face parte din strategia de dezvoltare a proiectului, stimulata de cresterea continua a numarului solicitarilor venite din partea persoanelor vulnerabile. Crucea Rosie Romana a lansat proiectul Banca de Alimente in data de 26 noiembrie 2009, ca o solutie imediata de ajutorare a persoanelor fara venituri sau cu venituri foarte mici. Cu sprijinul populatiei, in  cele sase luni de proiect s-a colectat o cantitate de 110 000 kg de alimente greu perisabile.
In noiembrie 2009, METRO AG - Reprezentanta in Romania, Metro Cash & Carry si real,-  Hypermarket au donat Bancii de Alimente o masina Ford Tranzit Furgon. La proiectul Banca de Alimente mai participa Carrefour, Mega Image, Cora, Paste Baneasa.

Agricola Bacau a lansat Puiul Antistres

Agricola Bacau a lansat un nou produs, Puiul Antistres, comercializat intr-o formula inovatoare de ambalare. Investitia in lansarea Puiului Antistres se ridica la aproximativ 100.000 de euro. Decizia lansarii Puiului Antistres a fost luata in urma unei cercetari de piata realizata de Agricola care arata ca 62% dintre consumatori ar prefera sa nu curete, sa spele si sa transeze carnea, in timp ce 73% au declarat ca etapa de curatare a vasului in care au pregatit mancarea este cea mai strensanta parte a gatitului. Drept urmare, produsul este ambalat intr-o tavita speciala, in care poate fi gatit direct, fie in cuptorul clasic, fie in cel cu microunde. Tavita in care este comercializat puiul este din aluminiu, provine din Danemarca si este furnizata in Romania de compania Petruzalek Com.
„Estimam ca lansarea acestui nou produs va contribui la cresterea vanzarilor sortimentelor de carcasa de pui ambalata in tavita cu 15%”, a declarat Tatiana Cimpoesu, Vicepresedinte Agricola Bacau. Noul produs este disponibil in retelele de tip supermarket si hypermarket, dar si in reteua de magazine proprii a Agricola Bacau, la pretul recomandat de 11,99 lei/ kg.


Editie speciala Bergenbier pentru Ziua Barbatului

Bergenbier, brandul principal al companiei Bergenbier, a reluat campania „Ziua Barbatului” si a lansat, cu acest prilej, o editie speciala, in galben. Bergenbier a creat evenimentul Ziua Barbatului in 2007.
„Ne onoreaza faptul ca Ziua Barbatului este astazi mai mult decat o initiativa de brand - asta ne-am dorit de la inceput. Si am reusit! Am facut din Ziua Barbatului o sarbatoare consacrata, pe care o asteapta si o celebreaza toti barbatii din Romania. Astazi, ziua de 5 mai in care sarbatorim Ziua Barbatului este un fenomen social, un manifest pentru masculinitate si totodata o performanta unica pentru un brand de pe piata de FMCG din Romania”, a declarat Mihai Ghyka, Presedinte Bergenbier.
Editia dedicata Zilei Barbatului este disponibila in retelele de distributie de la inceputul lunii aprilie, in toate ambalajele existente: sticla, cutie, Q-Pack.


Promotie nationala „Kubeti: Joc non-stop!”

Ficosota Sintez Romania, importatorul snacksurilor produse de ItalFood Industry AD, lanseaza o promotie nationala adresata copiilor si adolescentilor, in perioada 1 aprilie – 28 iunie 2010. Campania este promovata pe TV, pe internet si in magazine. Pe parcursul campaniei, Kubeti este oferit in ambalaje speciale promotionale, care atrag atentia la raft prin vizualul „Kubeti Promo Play”. Mecanismul de participare implica interactiunea cu consumatorii prin site-ul de promotie www.kubeti.com. Acesta ofera fanilor Kubeti sansa sa-si demonstreze creativitatea, sa se distreze si, in acelasi timp, sa colecteze punctele necesare castigarii, in fiecare saptamana, a sute de premii: console de jocuri portabile Sony PSP, mp3 playere si brelocuri Kubeti. Pungile Kubeti cu ambalaj promotional au in interior un cod unic ce aduce consumatorilor 1 punct si posibilitatea de a acorda 1 vot creatiei favorite de pe site-ul promotiei. Variantele participante sunt Kubeti Chicken, Kubeti Pizza, Kubeti Cheese, Kubeti Ketchup, Kubeti Barbeque, Kubeti Bacon, Kubeti Tzatziki, 42 g.

Heidi Chocolat lanseaza campania CSR „Cards of Joy”

Heidi Chocolat, liderul pietei de ciocolata premium din Romania, desfasoara in perioada 16 aprilie – 16 iunie campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy”. Initiativa propusa este unica in Romania: oamenii se implica public intr-o cauza sociala in care nu trebuie sa investeasca financiar, ci doar moral, prin realizarea unor mici fapte bune. Participantii sunt invitati sa faca fapte bune si sa le inscrie pe site-ul campaniei (www.heidi-chocolat.com, sectiunea Cards of Joy). Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare numar de voturi vor fi premiate. Saptamanal, vor fi oferite cate 20 de tablete Heidi, iar castigatorul Marelui Premiu va primi 50 de kg de ciocolata Heidi.
Copiii propusi pentru a participa la tabara de creatie au fost selectati de organizatia Salvati Copiii Romania, partener al campaniei. Acestia vor pleca in luna iulie in tabara de la Straja, judetul Suceava, organizata de Adventure Camps. Compania isi propune sa deruleze campania „Cards of Joy” si in alte tari, incepand cu toamna acestui an.

Joe si Interactions reinventeaza retelele sociale

Nestlé si Interactions au continat campania „Joe – Indrazneste” prin lansarea unei noi provocari: „Indrazneste sa reinventezi retelele sociale”, prin care scurteaza drumul dintre socializarea online si cea offline. Cinci fete si cinci baieti pot castiga o excursie de o saptamana la mare, la o vila de 4 stele in Mamaia, daca sustin cauza Joe de a impulsiona prin mediul online prieteniile adevarate din offline. De asemenea, campania urmareste promovarea celor doua sortimente Joe, Joyz si Caramel, prin creionarea personajelor Jessica Joyz si Jose Armando de Carafuentes, zis si „Caramel”, cu sfaturi si motive despre „de ce si cum sa te lasi de socializatul online si sa il incerci pe cel offline”. Campania se desfasoara pana pe 18 mai.

Campanie Omnitoys „Goana dupa Hot Wheels”

Compania Omnitoys organizeaza in perioada 1 mai - 31 iulie 2010 promotia nationala Goana dupa Hot Wheels. Cei interesati pot trimite pe adresa Omnitoys taloane de concurs cu 5, 10 sau 15 coduri de bare de pe masinutele de colectie Hot Wheels. Se vor acorda in total 1.500 de premii, cate 500 in fiecare luna, in valoare totala de peste 35.000 euro. Cele 1.500 de premii se compun din: 150 de premii I, 600 de premii II si 750 de premii III.
Premiile se vor acorda taloanelor valide, in ordinea sosirii lor. Premiul I se va acorda primilor 50 de participanti care trimit intr-o luna taloane cu 15 coduri de bare lipite si reprezinta noul set Hot Wheels Cameleon „Batalia cu caracatita”. Premiul II se va acorda primilor 200 de participanti care trimit intr-o luna taloane cu 10 coduri de bare lipite si reprezinta setul Hot Wheels Trick Track cu cascadorii. Premiul III se va acorda primilor 250 de participanti care trimit intr-o luna taloane cu 5 coduri de bare lipite si reprezinta setul Hot Wheels de 10 masinute. Premiile ramase neacordate intr-o luna se vor acorda in luna urmatoare.

Timisoreana si Legendele fotbalului romanesc

Timisoreana, sponsorul principal al Cupei Romaniei, readuce in prim plan Fotbalul Adevarat printr-o noua campanie de comunicare. Campania are ca ambasadori 11 legende ale fotbalului, care vor juca un meci demonstrativ cu suporterii in deschiderea finalei Cupei Romaniei de pe 26 mai, de la Iasi.
Campania este sustinuta si de un ambalaj intr-o editie speciala, pe doze fiind prezente chipurile celor 11 legende ale fotbalului romanesc. „Sa nu uitam ce inseamna fotbal!” este mesajul Timisoreana, care i-a mobilizat pentru acest proiect pe Lung, Iovan, Bumbescu, Belodedici, Ungureanu, Augustin, Stoica, Beldeanu, Cartu, Orac si Camataru. Pentru a fi pe teren in ziua finalei Cupei Romaniei Timisoreana, microbistii trebuie sa se inscrie pe site-ul www.fotbaladevarat.ro si sa demonstreze ca au calitatile necesare pentru a juca in compania legendelor in deschiderea finalei de pe 26 mai. Este pentru prima data in Romania cand o bere lanseaza doze cu 11 ambalaje diferite, acestea regasindu-se deja la raft pentru consumatorii iubitori de fotbal.

 

Campanie de lansare pentru Gerovital H3 Evolution

Cocoon Bucharest a creat conceptul si mesajul campaniei de comunicare pentru Gerovital H3 Evolution, noua gama de produse anti-age lansata de Farmec Cluj. Conceptul creativ propus de Cocoon a fost desemnat castigator de catre compania Farmec Cluj la finele anului 2009. Luna aprilie a fost aleasa ca si perioada de lansarea a campaniei de comunicare. Conceptul creativ al campaniei are la baza ideea ca maturitatea este o noua etapa a vietii traite cu sens, un simbol al dezvoltarii si implinirii personale. Manuela Harabor este ambasadorul brandului Gerovital.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content