FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Cadouri de la Doncafé, pentru sarbatorile de Paste

 De Paste, Doncafé ofera consumatorilor o noua editie limitata de cesti si farfurioare in cele patru pachete special pregatite pentru aceasta ocazie. Cutia Doncafé Gold contine doua pachete de 250 g de cafea cu un gust dulce-caramelizat ce poate fi savurata in ceasca si farfurioara oferite cadou. Doncafé Selected a pregatit doua cesti speciale si doua pachete de 250 g de cafea cu gust bogat si aroma fina. Consumatorii Doncafé Elita isi pot face diminetile mai placute cu gustul intens, dulce-amarui, al celor doua pachete de cafea proaspat macinata de 250 g si cestile rosii Elita. Acelasi gust intens poate fi regasit si in pachetul Doncafé Elita Instant care contine cafea instant si o cana si o lingurita potrivite pentru o preparare usoara si rapida. Aceasta oferta beneficiaza de campanie de PR si print, iar preturile recomandate sunt Doncafé Gold – 23,87 lei/cutie, Doncafé Selected – 20,91 lei/cutie, Doncafé Elita – 16,46 lei/cutie, Doncafé Elita Instant – 24,09 lei/cutie.

Campanie Joe „Indrazneste si tu!”

Nestlé a pregatit pentru consumatori promotia nationala „Joe – Indrazneste”, in care orice consumator Joe poate castiga 100 de euro sau 10.000 de euro in fiecare saptamana, timp de noua saptamani. Pentru a castiga premiile puse in joc de Joe, consumatorii trebuie sa trimita codurile de pe produsele Joe participante la sms 1860 sau sa intre pe www.indraznestesitu.ro. In plus, pentru a-si mari sansele, pe site pot castiga coduri joker daca isi construiesc propriul wish-list (lista de dorinte) de lucruri pe care ar vrea sa si le cumpere cu cei 10.000 de euro.


Trofeul FIFA, pentru prima data in Romania

Coca-Cola organizeaza un turneu al Cupei Mondiale FIFA 2010 ce cuprinde 86 de tari de pe cinci continente, intre care si Romania. Cupa Mondiala FIFA va sosi in Romania in perioada 6-8 aprilie 2010.

In cadrul Turneului Trofeului, Coca-Cola gazduieste evenimente de amploare care incurajeaza fanii fotbalului sa celebreze bucuria si pasiunea lor pentru acest sport si pentru Campionatul Mondial de Fotbal din 2010. Bilete gratuite pentru Turneul Trofeului vor fi disponibile prin intermediul promotiilor Coca-Cola.

BrandTailors a repozitionat marca de branzeturi Raraul

Brand Tailors, companie de strategie si design de brand, a finalizat procesul de repozitionare a brandului de branzeturi Raraul, inceput in luna iunie 2009. Noua identitate vizuala este axata pe doi asociatori de imagine: floarea-de-colt si Pietrele Doamnei, simbolul de legatura cu Muntele Rarau.
„In demersul nostru de a identifica atributul laptelui care determina calitatea branzei, am descoperit ca prospetimea si naturaletea constituie fundamentul calitatii si al gustului branzeturilor”, declara Andreea Florea, Brand Consultant. „Stele in lapte”, conceptul de design de ambalaj, isi are originea in sintagma care se foloseste pentru a face referire la picurii aurii care se aduna la suprafata laptelui. Albalact a luat decizia de a transforma Raraul intr-un brand de branzeturi cu distributie nationala. Noul slogan al brand-ului este „Raraul intr-o felie de branza“.

Branza Cedar de la Hochland

Hochland a lansat specialitatea de branza Cedar, 100% naturala, produsa din lapte de vaca pasteurizat. Aceasta apare pe piata in doua sortimente - Clasic si Afumat - si beneficiaza de comunicare printr-un spot TV dedicat si degustari la punctele de vanzare in luna februarie.
Sortimentul Clasic este disponibil in ambalaje de 190 g si 360 g, iar varianta Afumat in ambalaje de 190 g si 360 g. Pretul recomandat este de 7,7 lei pentru blocurile de 190 g si 14,3 lei pentru blocurile de 360 g.
Avand o istorie de mai bine de 800 de ani, Cedar este cea mai consumata specialitate de branza din Marea Britanie si una dintre cele mai populare la nivel international.

 

Linco ofera „Robo-aspiratoare pentru mame iubitoare!”

 

Margarina Linco desfasoara in perioada 22 februarie – 22 aprilie 2010 o campanie promotionala la nivel national. Prin simpla trimitere a unui SMS cu codul promotional inscriptionat pe caserola, consumatoarele au ocazia de a intra in posesia unuia din cele 50 de aspiratoare inteligente iRobot Roomba.
Produsele Linco participante la promotie sunt caserolele de 500 g si 250 g si aluaturile congelate (Foile de placinta si Aluaturile Foitaj). Promotia este sustinuta printr-o campanie media integrata, cu spot TV, machete in presa, panouri publicitare si materiale de promovare la punctul de vanzare.

Oferta speciala Gliss sampon: 150 ml gratis

 

In lunile martie-aprilie, Henkel Romania deruleaza o promotie nationala pentru sampoanele din gama-tratament Gliss: 400 ml la pret de 250 ml. Pretul recomandat pentru sampoanele Gliss este de 8,24 lei.
La promotie participa sapte variante de sampon: Gliss Nutri Protect, Gliss Deep Repair, Gliss Liquid Silk, Gliss Oil Nutritive, Gliss Shea Cashmere, Gliss Asia Straight, Gliss Color Protect. Oferta este valabila in limita stocului existent.

Oferta Knorr Mustar

 

Knorr Mustar beneficiaza in luna martie de o oferta promotionala valabila la nivel national. Oferta consta intr-o reducere de 15% la toate cele patru variante de Knorr mustar (Clasic, Dulce, cu hrean, Iute) de 270 de grame.
Potrivit unui studiu Research International, mai mult de 80% dintre romani mananca mustar cel putin o data pe saptamana si in mai mult de 60% dintre gospodariile romanesti se cumpara mustar la fiecare doua saptamani.

Mat’Morphose, de la L’Oréal Paris

 

L’Oréal Paris a lansat fondul de ten Mat’Morphose, cu textura de spuma. Noul fond de ten acopera ridurile, netezeste porii si fuzioneaza rapid cu pielea. Acesta este disponibil in sase nuante si are un pret recomandat de 49 lei.

 

 

 

Selectie de truse-cadou Henkel pentru primavara 2010

In perioada martie-aprilie, Henkel ofera spre comercializare urmatoarele truse-cadou. Fa Gelee Royale „Ingrijire premium”, ce contine: Gel de Dus Fa Gelee Royale Moon Orchid, Deo Fa Rice Dry si sapun Solid Fa Gelee Royale Moon Orchid. Trusa-cadou este disponibila la un pret recomandat de 21,99 lei.
Fa Yoghurt Aloe Vera „Atingere Aloe Vera” contine: Gel de Dus Fa Yoghurt Aloe Vera, Deo Fa Yoghurt Aloe Vera si Sapun solid Fa Yoghurt Aloe Vera. Pretul recomandat este de 21,99 lei. Fa Golden Star „Eleganta si delicatete” contine: Gel de Dus Fa Cream&Oil Cocoa si Deo Fa Golden Star. Trusa-cadou este disponibila la un pret recomandat de 19,59 lei. Fa Rose Balsam „Ingrijire delicata” contine Gel de Dus Rose & Almond Milk si Deo Fa Balsam. Trusa-cadou este disponibila la un pret recomandat de 19,59 lei. Fa Blue Romance „Stare de bine” contine Deo Fa Blue Romance, Sapun Solid Fa Vitalising si Sapun Solid Fa Energizing. Pretul recomandat este 14,59 lei. Fa Cream & Oil „Delicatete si Prospetime” contine Deo Fa Rice Dry Sensitive, Sapun solid Fa Cream & Oil Magnolia, Sapun solid Fa Cream & Oil Cocoa. Trusa-cadou este disponibila la un pret recomandat de 14,59 lei. Fa Pink Passion „Viata in roz” contine Deo Fa Pink Passion, Sapun Solid Fa Natural & Soft Rose si Sapun Solid Fa Gelee Royale Moon Orchid, fiind disponibila la un pret de 14,59 lei. Fa Rice Dry „Ingrijire naturala” contine  Deo Fa Rice Dry, Sapun Solid Fa Cream & Oil Cocoa si Sapun Solid Fa Gelee Royale Almond. Trusa-cadou este disponibila la un pret recomandat de 14,59 lei.


Pasta de dinti Max Fresh Mouthwash Beads si periuta Colgate 360 Actiflex

Colgate-Palmolive lanseaza doua noi produse: pasta de dinti Max Fresh Beads si periuta de dinti Colgate 360 Actiflex. Inovatia Colgate Max Fresh Beads consta in mini granulele de apa de gura din componenta acesteia, ce se dizolva in momentul periajului.
Particulele de apa improspateaza intreaga gura, iar substantele active din componenta pastei de dinti indeparteaza placa bacteriana si protejeaza dantura impotriva aparitiei cariilor. Periuta Colgate 360 Actiflex este special conceputa pentru a curata in toate directiile si pentru a indeparta bacteriile de pe  dinti,  limba, obraji, gingii. Capul periutei este flexibil, pentru o curatare de jur imprejurul dintilor si in spatiile interdentare, in timp ce peria speciala pentru obraji si limba indeparteaza mai multe bacterii decat o periuta de dinti obisnuita.

2 x Palette: 50% reducere din al doilea produs

Gama de vopsea-crema permanenta Palette Intensive Color Creme, de la Henkel, isi rasplateste consumatoarele fidele cu o oferta ce consta in 50% reducere din pretul celui de-al doilea produs, la achizitionarea pachetelor promotionale. Campania se desfasoara in perioada martie - aprilie. Pachetele sunt infoliate, iar beneficiul promotiei este scos in evidenta printr-o eticheta galbena cu textul „50% din al doilea produs” aplicata pe pachet. Promotia este valabila pentru 14 nuante din portofoliul Palette Intensive Color Creme, inclusiv doua nuante noi din colectia Cool Blonds. Pretul recomandat de vanzare al pachetului promotional este de 9,99 lei.

 Palmolive Naturals Nutrafruit

 

Colgate-Palmolive a lansat Palmolive Naturals Nutrafruit, o noua gama de geluri de dus in doua variante – Rodie si Mandarina. Gelurile de dus  Palmolive Naturals Nutrafruit au la baza o formula speciala, ce combina crema hidratanta cu extractele de fructe aromate. Palmolive Naturals Nutrafruit cu extract de Rodie hranesc pielea, conferindu-i stralucire si hidratare. Palmolive Naturals Nutrafruit cu extract de Mandarina curata pielea cu delicatete si ajuta la regenerarea celulelor.

Davidoff Café, in editie limitata

Davidoff Café continua traditia editiilor limitate cu doua pachete speciale, Davidoff Café Rich Aroma si Davidoff Café Espresso 57, la 250 g, doua cadouri pretioase, pentru cunoscatori. Pentru Davidoff Café sunt folosite cele mai bune boabe de cafea, culese din diferite zone muntoase subtropicale, fiind alese in functie de sol, clima, altitudine si regiune. Aceste doua pachete speciale sunt comercializate la pretul recomandat de raft si sunt disponibile in hypermarketuri si supermarketuri.

 

Premii pentru mame de la Maggi

Maggi premiaza cele mai iubite mame in campania promotionala din perioada 27 februarie – 9 aprilie, cu premii saptamanale de 10.000 euro si mobila de bucatarie sau electrocasnice in valoare de 1.500 euro.
Pentru a castiga premii, consumatorii trebuie sa trimita codul unic de pe oricare dintre produsele Maggi participante la promotie prin: SMS la 1877 (SMS cu tarif normal in retelele Vodafone, Orange si Cosmote), www.maggi.ro sau sa trimita ambalajul prin posta la C.P.5 – O.P.15, Bucuresti. Primii 1000 de participanti primesc garantat un blender. Regulamentul promotiei este disponibil gratuit pe www.maggi.ro, www.cautpromotii.ro, www.infopromotii.ro si la Infoline: 08008 637 853 (apel gratuit din reteaua Romtelecom). Valoarea totala bruta a premiilor este de 436.404 lei.


„Fii printre Stelele din UEFA Champions League”

In perioada 15 februarie – 30 aprilie 2010, Heineken deruleaza promotia „Fii printre stelele din UEFA Champions League”, oferind sansa ca zece romani sa traiasca timp de trei zile o experienta VIP care include vizionarea finalei UEFA Champions League din Madrid. De asemenea, consumatorii au posibilitatea sa castige premii precum mese de foosball, tricouri, rucsacuri si snururi cu breloc. Principala interfata a promotiei este website-ul www.heineken.ro/ucl, iar, pentru a participa la promotie, consumatorii trebuie sa trimita codul aflat pe ambalajele produselor promotionale Heineken prin SMS sau prin intermediul contului creat pe www.heineken.ro/ucl.

 

Ajax Floral Fiesta, ambalaj 100% reciclabil

Colgate-Palmolive anunta relansarea gamei Ajax Floral Fiesta pentru suprafete, cu o formula imbunatatita si in recipiente 100% reciclabile.
Ajax Floral Fiesta este disponibil in mai multe variante: Ajax Flowers of Spring cu parfum de flori de primavara, Ajax Lagoon Flowers cu parfum de flori exotice, Ajax Lilac Flowers cu mireasma de liliac si Ajax Orchid Freshness cu parfum de orhidee. Gama Ajax include, de asemenea, Ajax Fresh, pentru a conferi stralucire suprafetelor si Ajax Baking Soda pentru curatare in profunzime. Produsele sunt comercializate in variante de 1.000 ml si 1.250 ml.

Heineken exporta Ciuc Premium

In luna februarie, Heineken Romania a inceput exportul primelor sticle de Ciuc Premium in Italia, Spania si Canada. Decizia de a exporta berea Ciuc Premium a fost luata ca urmare a cererii romanilor din diaspora. „Faptul ca marca Ciuc Premium a inceput sa fie exportata reconfirma valoarea acestei beri romanesti. Este un pas firesc in evolutia marcii Ciuc Premium si noi suntem convinsi ca in viitor vom „cuceri” cat mai multe zone din intreaga lume”, declara Jan Derck van Karnebeek, General Manager Heineken Romania.
Ciuc Premium va fi disponibil in Italia, Spania si Canada la doza de
0,5 l si sticla de 0,33 l. Canalele de distributie sunt HoReCa si Retail. Exportul se va realiza prin intermediul distribuitorilor locali ai Brau Union International. Berea Ciuc Premium este produsa doar in fabrica de bere de la Miercurea Ciuc.

Oferta speciala de la Cirio

In perioada 1 februarie – 31 martie 2010 Cirio vine in intampinarea clientilor sai cu o oferta speciala la clusterele de 3 x 400g rosii decojite si pulpa de rosii, la rosiile pasate si la sosurile de paste si pesto. Produsele aflate in oferta beneficiaza de discounturi de pana la 40%. Brandul Cirio este distribuit in Romania de Nordic Import Export.


Tchibo Espresso Gusto Originale, oferta de Paste

 

Tchibo Brands reediteaza pachetul promotional Tchibo Espresso Gusto Originale 1kg, oferind cadou 100 de pliculete cu zahar Tchibo. Cele 100 de pliculete Tchibo au o greutate totala de 500 g. Cadoul ofera consumatorilor atmosfera unei cafenele la ei acasa.
Pachetul promotional este comercializat la pretul recomandat de raft al pachetului Tchibo Espresso Gusto Originale 1 kg.

 

 

Milde: 8 role + 2 role gratis

Hartia igienica premium Milde 3 straturi este disponibila in pachet promotional: 8 role + 2 role gratuit, in variantele Milde Zen Garden, Milde Spa Marine si Milde Essence of Relax. Milde se prezinta intr-un ambalaj reinnoit ce accentueaza imaginea premium a brandului, oferind sub conceptul „Premiere Parfumerie” noi variante de parfumuri delicate ce isi mentin aroma o perioada indelungata.


Faina Dobrogea creste cu 10% in fiecare punga

In perioada martie-aprilie, Dobrogea Grup Constanta desfasoara campania „Faina Dobrogea creste cu 10% in fiecare punga”, in care faina alba de grau superioara 000 are o oferta speciala de Paste. Campania implica oferirea de faina Dobrogea intr-un ambalaj de sarbatoare, care contine cu 10% mai multa faina in fiecare punga. Faina este ambalata in pungi de hartie imprimata, iar apoi in bax-uri.
Promotia este sustinuta de o campanie media desfasurata la nivel national, pe TV, radio si presa scrisa, dar si prin actiuni speciale de trade marketing derulate in comertul modern. Pe langa Faina alba de grau superioara 000, Dobrogea Grup mai ofera consumatorilor, de sarbatori, Faina tip 000 pentru cozonaci, Faina tip 000 pentru prajituri, Faina tip 550 pentru patiserie, Faina tip 550 pentru pizza, precum si Faina tip 650 pentru panificatie si Faina Macinis Integral.

O noua gama de iaurturi Fulga

Albalact a relansat iaurturile Fulga, cu ambalaj nou, un portofoliu mai mare si o noua campanie de comunicare. Noua gama cuprinde: iaurt natural 3% grasime 150 g si 400 g; iaurt de baut 2% grasime 375 g; iaurturi cu fructe 1,5% grasime – cu capsuni, visine, piersici si caise, in ambalaje mici de 125 g.
Relansarea iaurturilor Fulga este sustinuta de o campanie de comunicare. Un spot TV de 25 de secunde – „Fulga Bunatate de Iaurt”, semnat de Publicis, a rulat pe cele mai importante canale TV in luna februarie. Campania este completata de o comunicare de PR sustinuta de agentia de consultanta 2activePR. In paralel, exista si alte actiuni promotionale in toate hypermarketurile din tara. Gama de iaurturi Fulga cuprinde si doua produse de promotie, Multipack Fulga iaurt natural 150g 3+1 gratis si Fulga iaurt cu capsuni 125g 3+1 gratis.


Noi oferte de la Tchibo Exclusive

Tchibo Exclusive este disponibil in aceasta primavara cu o ciocolata Heidi cadou. Consumatorii pot achizitiona doua pachete de cafea Tchibo Exclusive 250 g cafea prajita si macinata vidata, impreuna cu o ciocolata Heidi Grand’Or Hazelnuts Milk sau Dark 100 g, toate ambalate intr-o cutie cu un design premium. Pachetul promotional este comercializat la pretul recomandat a doua pachete de Tchibo Exclusive 250 g si este disponibil in comertul modern si traditional. Si cele doua sortimente Tchibo Exclusive Origins Guatemala si Brazil imbraca haine de primavara, intr-un sac autentic din iuta Tchibo, impreuna cu o oferta de speciala de pret, constand in 10% reducere fata de pretul normal recomandat de raft. Tchibo Exclusive Origins Guatemala 250 g
 este o cafea aromata cu note delicate de mirodenii exotice, bine echilibrate, conferite in primul rand de solul vulcanic caracteristic Guatemalei, iar cafeaua Tchibo Exclusive Origins  Brazil 250 g se remarca prin aroma plina, catifelata, rotunjita de notele de nuca datorate climei tropicale si solului lutos pe care creste.
Pachetul promotional este disponibil sub forma de cafea vidata prajita si macinata 250 g, fiind distribuit atat in comertul traditional, cat si in cel modern.
Ofertele sunt sustinute prin campanii in mass-media si prin materiale de promovare in magazine.

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content