FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Articole > Promotii/Campanii/Lansari

Promotii/Campanii/Lansari

Henkel, la a saptea inovatie din acest an

Henkel a lansat in Romania o gama de produse pentru ingrijirea parului dezvoltata si testata de stilisti profesionisti si destinata exclusiv retailului.

„Syoss - gama de ingrijire a parului lansata de Henkel - este a saptea inovatie din acest an a companiei si constituie, spunem noi, o actiune potrivita pentru incheierea anului aniversar Schwarzkopf”, a declarat Martin Schittengruber, Directorul Diviziei de Cosmetice al Henkel Romania.

Lansat deja in vestul Europei si pe majoritatea pietelor din est, Syoss este primul produs care ofera beneficiile unui sampon profesional, dar care poate fi folosit acasa. „Parfumul si ambalajul sunt doar doua dintre aspectele care diferentiaza Syoss de celelalte produse existente, in prezent, in magazine”, a subliniat Claudia Dragoescu - Niculescu, Marketing Manager al Diviziei de Cosmetice.

Gama Syoss include trei linii de produse: Syoss Shine Boost, Syoss Repair Therapy si Syoss Color Protect, fiecare linie oferind solutii complete, de la sampon, pana la balsam si tratamente speciale de ingrijire a parului. Pretul recomandat pentru un produs din gama este de 16,99 lei.

Lansarea gamei Syoss este sustinuta de o campanie ce include doua medii de comunicare: TV si print.

Metropolitan Caffé, o noua identitate vizuala

Romaqua Group Borsec adopta o noua identitate vizuala pentru brandul de cafea Metropolitan Caffé constand intr-un logo vertical cu vizibilitate excelenta la raft, note elegante de auriu si o grafica ce subliniaza energia marilor metropole ale lumii. Boabele de cafea, selectionate cu grija, provin de pe plantatii renumite din America Centrala si de Sud.

Cafeaua este macinata atent avand o granulatie potrivita atat pentru prepararea la ibric, cat si pentru filtru si expresor. Metropolitan Caffé este o cafea tare cu un gust intens si caimac bogat. Pachetele de 250 g se gasesc in trei variante: Vital, Cotidian si Premium pentru fiecare segment al pietei. Noua identitate vizuala este comunicata prin campanie de presa si PR, POSM.

Marcile Edrington, distribuite de BDG Import

BDG import a devenit importatorul si distribuitorul autorizat al marcilor Edrington in Romania. Edrington Group Limited este un grup privat recunoscut la nivel international in industria bauturilor alcoolice si detine in portofoliu brandurile The Famouse Grouse, The Macallan si Highland Park, branduri pe care BDG Import le va importa si distribui si in Romania.

Cele trei branduri importate de BDG Import au avut o evolutie spectaculoasa la nivel international. Aparut in 1896, The Famous Grouse este de aproape 30 de ani whisky-ul numarul 1 in Scotia. The Macallan este unul dintre cele mai apreciate whiskyuri single malt, o marca de lux apreciata de foarte multi experti din industrie, iar whiskyul single malt Higland Park este, conform aprecierii lui Peter Pacult, bautura numarul 1 in lume. (F. Paul Pacult, Spirit Journal Iunie 2009).

Edrigton Group este una dintre cele mai mari companii europene de pe piata de whisky, cu o cifra de afaceri pe anul financiar 2008-2009 de circa 419,9 milioane lire sterline, o crestere de 44% fata de perioada precedenta.

Prigat Activ trece de la Hot Fill la imbuteliere aseptica

Prigat lanseaza un nou ambalaj pentru gama de produse Prigat Activ. Noutatea vine de la forma sticlei si de la tehnologia de imbuteliere folosita.

Prigat Activ trece de la hot filling (ce presupune pasteurizare si apoi imbutelierea produsului la cald, fara adaugarea de conservanti) la imbutelierea aseptica, o tehnologie de ultima generatie, ce permite imbutelierea produselor fara adaos de conservanti, intr-un mediu perfect steril, pastrand intact gustul fructat al produselor.

Una din cele mai importante reguli pentru succesul in imbutelierea aseptica este respectarea procedurilor de igiena si sanitatie.

Noua sticla, mai usor de manevrat, este mult mai rezistenta si complet transparenta, permitand o mai buna interactiune a consumatorilor cu produsul, inca de la raft. De asemenea, Prigat Activ dispune si de o textura moderna a ambalajului, cu incrustatii ce amintesc de pulpa de fruct.

Noile PET-uri de 1,5 l si de 0,5 l se distribuie la nivel national, in toate canalele: hypermarketuri, magazine mici si HORECA. Lansarea noului ambalaj Prigat Activ beneficiaza de o campanie de comunicare ATL, PR si de materiale de promovare la raft.

Johnson lanseaza OUST 3 in 1

Johnson a lansat recent noul OUST 3 in 1, un produs care elimina 99,9% din bacteriile cunoscute de pe suprafete si asigura un aer proaspat in locuinte.
OUST 3 in 1 este dezinfectant pentru suprafetele dure si antibacterian pentru suprafetele delicate. Produsul este disponibil in doua variante de parfum: Outdoor Scent si Garden Fresh. Pretul recomandat este 13,20 lei.

 

Oferta speciala de la Taft

Henkel Romania a lansat oferta speciala Taft 10-Carat-Shine - spray fixativ si spuma de par - ce ofera o reducere de 50% din pretul celui de-al doilea produs. Oferta este valabila la nivel national, in lunile noiembrie si decembrie, la un pret recomandat de 20,79 lei.

Gama de styling Taft 10-Carat-Shine, cu nivel de fixare 4, asigura rezistenta coafurii timp de 24 ore, nu ingrasa parul si confera stralucire firelor de par.

Lapte functional LaDorna in patru sortimente

Compania LaDorna Lactate deruleaza o campanie integrata pentru laptele functional LaDorna. Gama a fost lansata recent si cuprinde patru sortimente: LaDorna Plus Calciu pentru oase sanatoase, LaDorna Plus 6 Vitamine pentru o dezvoltare armonioasa si echilibrata, LaDorna Plus Omega 3 pentru o inima sanatoasa si LaDorna Dimineti Lejere cu un continut redus de lactoza, pentru consumatorii cu intoleranta la lactoza.

Gama de lapte functional LaDorna este puternic sustinuta atat prin mass media (campanie TV si print), cat si prin samplinguri si activitati la punctele de vanzare. Produsele sunt ambalate la Tetra Brik de 1 litru (12 buc./bax).

Compania Dorna Lactate este de peste zece ani leader de piata pe segmentul de lapte UHT si include in portofoliul sau produse precum: lapte, branzeturi proaspete, telemea, cascaval, smantana, unt, lactate ecologice etc. Produsele sunt fabricate la Dorna Candrenilor (Suceava).

 

Descopera reteta profitului si bucura-te de oferta Doncafé!

Pentru a rasplati fidelitatea consumatorilor, cu ocazia sarbatorilor de iarna brandul de cafea Doncafé, al Strauss Romania, a pregatit cadouri speciale in patru pachete de sarbatoare. Astfel, cutiile Doncafé Elita si Doncafé Selected contin cate doua pachete de 250g de cafea si doua cesti de colectie.

Cutia Doncafé Gold ofera doua pachete de 250g de cafea 100% Arabica, in setul elegant format dintr-o ceasca si o farfurie de colectie. Pachetul Doncafé Elita Instant contine doua cutii de 100 g, o cana si o lingurita pentru o preparare optima a cafelei instant.

Oferta de iarna beneficiaza de o campanie de promovare in presa scrisa de specialitate si de o campanie de PR. Produsele pot fi gasite in magazinele din toata tara incepand cu luna octombrie. Preturile recomandate sunt: Doncafé Elita – 16,46 lei/cutie, Doncafé Gold – 23,87 lei/cutie, Doncafé Selected – 20,91 lei/cutie, Doncafé Elita Instant – 24,08 lei/cutie.

Word of Mouth - Don Gustosso

Whiteland Sales & Marketing in cola­borare cu Trender Solutions, a lansat campania de Word of Mouth Marketing „Don Gustosso si Trender iti starnesc poftele!”

Trenderii participanti au avut ocazia sa testeze proaspat relansata gama de sosuri Don Gustosso, marca proprie Whiteland, scopul campaniei fiind acela de a readuce in atentia consumatorilor sosurile si ketchupul Don Gustosso. Campania se desfasoara timp de opt saptamani, incepand din 21 septembrie, in patru orase: Timisoara, Sibiu, Brasov si Bucuresti.

Trenderii primesc acasa un pachet constand in sosuri si ketchup-uri Don Gustosso, fiind invitati sa le incerce impreuna cu prietenii si familia in cadrul diverselor activitati intreprinse impreuna. Finalitatea campaniei consta in primirea unui feedback, atat din partea trenderilor implicati, cat si a celorlalti consumatori care au avut ocazia sa savureze sosurile Don Gustosso.

Infiintat in 1993, Whiteland s-a fost transformat dintr-un distribuitor intr-un grup de companii care ofera servicii integrate, cu o cifra de afaceri de peste 100 milioane euro in 2008. Portofoliul companiei cuprinde branduri ale Hochland si Orkla Foods, precum si Meggle, Campina, Don Gustosso si Raureni. Whiteland Sales & Marketing are peste 450 de angajati si 15 puncte de lucru in toata tara.

Alege Poiana – candidatul care iti face ziua mai frumoasa!

Kraft Foods deruleaza o campanie de comunicare pentru brandul de ciocolata Poiana care se deruleaza in perioada 1 septembrie – 30 noiembrie.

Kraft a alocat in acest scop 60% din bugetul anual destinat marcii. Campania face parte din strategia producatorului de a mentine cota de piata si pozitia de lider a brandului, luand in considerare si potentialul pietei, generat de un consum situat la circa 2 kg pe cap de locuitor, fata de media europeana de 5 kg.

Campania Poiana este comunicata in presa scrisa, TV, radio, pe internet (www.alegepoiana.ro), panotaj stradal, flyere, materiale de promovare in magazine. In 2008, vanzarile de ciocolata Poiana s-au ridicat la aproximativ
35 de milioane de tablete.

Sarbatori Fericite cu Tchibo!

Gustul deosebit si caracterul aparte al celor mai bune boabe Arabica, pasiunea si expertiza specialistilor Tchibo vor incanta consumatorii si de sarbatori in cele doua pachete special realizate pentru aceasta perioada.
Cafeaua Tchibo Exclusive este insotita de doua cadouri speciale: cutiile metalice de colectie, cu motive traditionale din regiunile de origine Asia, Africa si America de Sud, sau ciocolata Heidi Grand’Or Hazelnuts Milk.

Lichiorul Chambord este disponibil si in Romania

Lichiorul Chambord si-a facut aparitia pe piata din Romania in toamna acestui an, odata cu lansarea sticlei Chambord Royal de 2 milioane de dolari la London Fashion Week. Artistul Donald Edge, inspirat de istoria bauturii, a creat sticla Chambord Royal confectionata manual din aur galben de 18 carate si este incrustata cu perle fine, rotunde, peste 1.100 de diamante taiate in forma de para si un smarald.

Produs din mure, zmeura neagra si cognac XO, Chambord este 100% natural si se fabrica in Franta, pe domeniile Sistiere din Valea Loarei.

Aparut in secolul 17, Chambord face parte din portofoliul Brown Forman Worlwide din 2006 si este o bautura care se poate consuma ca atare sau in cocktailuri. In Romania, Brown Forman distribuie, prin intermediul BDG Import, marcile Jack Daniel’s, vodca Finlandia, Southern Comfort, tequila Herradura, El Jimador, lichiorul Chambord si bourbon-ul Woodford Reserve.

GoodBev a lansat SoLaLa in Romania

GoodBev, distribuitorul bauturii racoritoare RC Cola, isi completeaza portofoliul din Romania cu brandul SoLaLa, o bautura racoritoare carbonatata cu doua combinatii de arome: lamaie si menta si portocale si lemongrass.

Promovarea SoLaLa pune accent pe continutul de baza natural si lipsa conservantilor din compozitie. „Prin largirea portofoliului de branduri de bauturi racoritoare, GoodBev isi propune ca in trei ani sa atinga o cota de piata de 10% din segmentul de top al categoriei non-cola”, a declarat Arik Porat, Managing Director al GoodBev.

Bauturile SoLaLa sunt disponibile in lanturile de retail precum Auchan, Cora si alte retele la nivel national. Pretul unei sticle de 1,5 litri ajunge pe raft la 4 lei. GoodBev este o companie multinationala care are ca principal domeniu de activitate comercializarea de bauturi racoritoare. Principala marca din protofoliu este Royal Crown Cola (RC Cola), lansata recent. Alte branduri ale GoodBev in Romania sunt energizantul Boost Energy din Marea Britanie si Jaffa Juice.

Kandia deschide seiful cu premii

In perioada 1 octombrie – 30 noiembrie, Kandia deruleaza o campanie la nivel national sub sloganul „Mai mult bun pentru tine, mai multe sanse de castig”. Marele premiu, acordat prin tragere la sorti, este in valoare de 100.000 lei.

Produsele participante sunt: Kandia amaruie 55%, Kandia amaruie 75%, Kandia cu lapte, Kandia cu alune, Kandia crema Tiramisu, Kandia crema fragi precum si Kandia cu crema de frisca si biscuiti.

La promotie participa si Kandia praline cu crema de caramel, crema de alune si Kandia praline cu alune intregi si crema de alune. Promotia este insotita de o campanie TV, si de website-ul www.kandiaseif.ro. Pe langa canalele de comunicare clasice, campania este sustinuta si prin materiale de semnalizare dispuse in magazinele de tip traditional.

LaDorna: trei noi sortimente de lapte

Lactalis a largit gama de lapte LaDorna cu arome cu trei noi sortimente: vanilie, capsuni si cacao, disponibile in format Tetrabrick de 200 de ml si 1 litru.

Achizitionat in 2008 de catre grupul francez Lactalis, brand-ul LaDorna activa pe piata lactatelor pentru copii prin intermediul unui singur SKU - lapte cu ciocolata, comercializat sub denumirea „laptic cu ciocolata”. In vederea cresterii penetrarii LaDorna in randul segmentului de audienta non-adulta, Lactalis decide largirea gamei de lapte cu arome cu trei noi sortimente: vanilie, capsuni si cacao - disponibile in format Tetrabrick de 200 de ml si 1 litru.

Compania responsabila de adaptarea solutiei grafice existente pe SKU-ul „laptic cu ciocolata”, pentru cele trei noi arome a fost BrandTailors. „In urma auditului pietei de lactate si a brandurilor de produs ai principalilor producatori, a devenit evident ca brandul LaDorna are un profil matur si o personalitate serioasa, motive pentru care LaDorna nu poate aborda direct o retorica potrivita universului copiilor.

Solutia a fost de a sindicaliza denumirile produselor din gama de lapte cu arome, fapt care a rezultat in dezvoltarea unei extensii de brand sub numele „Laptic” La Dorna”, a declarat Andreea Florea, Brand Consultant BrandTailors.

Trei noi retete de la Maggi

Maggi propune consumatorilor noi idei de retete: Maggi Ideea Zilei Pui fraged la punga cu verdeata, Maggia Ideea Zilei Pui fraged la punga cu usturoi si Maggi Ideea Zilei Pui fraged la punga picant. Lansarile au loc in contextul in care, conform studiilor proprii, 22% dintre toate mancarurile gatite in Romania pentru pranz si cina contin acest tip de carne.

„In prezent, Maggi Ideea Zilei este lider in categoria recipe mix (mixuri de condimente pentru retete specifice) si continua sa evolueze in acelasi ritm, detinand o cota de piata de 38,7%, ca valoare, si 40,5% ca volum, conform Nielsen, de aceea propunem in continuare consumatorilor produse noi precum Maggi Ideea Zilei Pui fraged la punga”, declara Alina Dragomir, Senior Brand Manager Maggi.

Fiecare pachet Maggi Ideea Zilei Pui fraged contine un mix de condimente si o punga speciala de gatit. Carnea de pui poate fi preparata dupa retetele Maggi Ideea Zilei fara a mai adauga ulei sau grasimi. In Romania, marca Maggi este prezenta prin Maggi Secretul Gustului, Maggi Bors, Mustar Maggi Moments, Maggi Supe standard si instant, Maggi Cuburi si Maggi Ideea Zilei.

O noua lansare Cadbury: Magura Usoara

Producatorul de ciocolata Cadbury a lansat Magura Usoara, o gustare ce contine un blat pufos, crema usoara de iaurt si jeleu acrisor de fructe.

Prajitura este disponibila in doua sortimente: crema de iaurt si jeleu de visine si crema de iaurt si jeleu de fragi si este comercializata atat in marile retele de retail, cat si in supermarketuri si magazinele traditionale.

Responsabila de crearea identitatii noii prajituri neglazurate din portofoliul Magura este compania de strategie si design de brand BrandTailors. Proiectul are drept tinta diferentierea noului produs si al graficii de ambalaj, pastrand insa coerenta cu restul portofoliului Magura.

In acest sens, echipa Brand Tailors a apelat la un studiu de piata care a facilitat identificarea celor mai relevante beneficii de produs si, ulterior, alegerea denumirea pentru noua extensie de linie de produs Magura. Designerii Brand Tailors au gandit o grafica de ambalaj care se incadreaza in sistemul dezvoltat in 2007, dar care se diferentiaza prin culoarea de fundal – lila.

Scandia Sibiu a intrat in Cartea Recordurilor

Bucharest Food Festival, festivalul culinar organizat intre 1-4 octombrie in capitala, a fost deschis cu o surpriza culinara pregatita de Scandia Sibiu si inregistrata de reprezentantii Cartii Recordurilor.

Producatorul de conserve din carne a pregatit o ciorba de burta de 1.058 litri, cea mai mare ciorba de burta realizata vreodata. Intr-un vas imens, au fost preparate aproximativ 5.000 de portii de ciorba de burta marca Traditii.

Dupa inregistrarea recordului, publicul a fost invitat sa se serveasca din ciorba pregatita de Scandia Sibiu. Lider pe piata nationala de conserve din carne, Scandia Romana detine o cota valorica de cca. 70 %.

In prezent, compania are peste 670 de angajati si produce diferite sortimente de conserve, in urmatoarele categorii: pate de ficat, conserve de carne si mancaruri traditionale. Scandia este si principalul producator de marci private pe piata conservelor de carne.

Perfect Distribution: promotie pentru comercianti

In perioada 15 octombrie 2009 – 15 ianuarie 2010, Perfect Distribution a pregatit pentru colaboratori o promotie cu premii in bani si produse, in valoare totala de 150.505 lei, fara TVA. Marele premiu este de 10.000 de lei.

Pentru a participa la promotie, comerciantii trebuie sa comande de la distribuitorii autorizati orice produse din oferta Perfect Distribution. Pentru persoanele din cadrul societatilor comerciale cu comercializare retail si horeca, dupa livrarea comenzilor si in functie de valoarea facturata, participantii primesc cate un card razuibil cu premii pentru fiecare 100 lei (inclusiv TVA) facturati.

Persoanele din cadrul societatilor comerciale cu comercializare angro pot primi cate un card razuibil cu premii pentru fiecare 1.000 lei (inclusiv TVA) facturati, dupa livrarea comenzilor si in functie de valoarea facturata.

Pentru agentii de vanzari ai distribuitorilor se acorda cate un card razuibil la fiecare cinci carduri acordate persoanelor din cadrul societatilor comerciale cu comercializare retail, horeca si angro.

Pentru o singura comanda livrata se pot acorda unul sau mai multe carduri razuibile in functie de valoarea facturata a produselor din oferta Perfect Distribution. Regulamentul oficial al campaniei este disponibil in pagina web www.exclusiv-vodka.com/regulament.

Alte premii importante sunt: trei premii a 2.000 lei, sase premii a 150 lei, 12 premii a 100 lei si 240 premii a cate 50 de lei. Restul premiilor sunt acordate in bauturi distribuite de Perfect Distribution, precum vin Porto Roz Blanc sau cognac Baron Rignac si Champs Elysees.

 

 

Articole Asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content